Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 5 από 5

Θέμα: H BMW ενδιαφέρεται να εξαγοράσει την De Tomaso!!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Με αυτο το ονομα και εναν καλο κινητηρα, τα GT5 μπορει και να πουλαγαν.
    Ενα niche κομματι για λιγους, που η πενβε δεν εχει συγκριτικα με το γρουπ βαγκ.

  2. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    BILL007 (30-10-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με αυτο το ονομα και εναν καλο κινητηρα, τα GT5 μπορει και να πουλαγαν.
    Ενα niche κομματι για λιγους, που η πενβε δεν εχει συγκριτικα με το γρουπ βαγκ.
    Καλώς ή κακώς, η BMW αυτή τη στιγμή μάλλον δε θέλει και σίγουρα δε μπορεί να χτυπήσει τις niche που έχει παρουσία η VAG.

    Μετά το άνοιγμα στην SGL Group και τα τεράστια ποσά που δαπανήθηκαν για να σιγουρέψουν το πλειοψηφικό πακέτο στην SGL μετά τις π@υστιές της VAG (τα έχω γράψει σε άλλο θρεντ) και τις κακιές χρονίες από πλευράς εσόδων από το 2010 και μετά, η BMW δε διαθέτει αρκετό ρευστό. Δεν θυμάμαι απόλυτα νούμερα, αλλά σε ρευστό, η BMW ήταν κάπου στο 20-22% του ρευστού της VAG.

    Οι Βαυαροί δαπάνησαν τεράστια ποσά στο ζήτημα των CFRP σασί, σε τέτοιο βαθμό που το cost cutting στη μικρή πλατφόρμα της φίρμας (στην οποία πατάνε ο άσσος F20 και η σειρά 3 F30) πήγε σύννεφο. Γνωστό παράδειγμα η σκουριά σε διάφορα εξαρτήματα, αλλά και μια σειρά άλλων προβλημάτων στις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και την ηλεκτρονική διαχείρηση διαφόρων συστημάτων όπως το κεντρικό κλείδωμα, που έχουν αναφερθεί αρκετά σε ξένα φόρου, δεν έχουν πάρει όμως τις διαστάσεις του θέματος με τη σκουριά.

    Αφού λοιπόν δαπανήσανε τρελά λεφτά στην SGL και την τεχνολογία των CFRP monocoque σασί, κάνανε και την συνεργασία με την Τοyota, και πλέον είναι ξεκάθαρο ότι σκοπεύουν να δημιουργήσουν δύο εντελώς νέες niche: (1) του premium ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης, όπως δείχνει το Concept i3 και (2) του premium σπορ ηλεκτρικού/υβριδικού, όπως δείχνει το Concept VED/i8.

    Η τεχνογνωσία υπάρχει (δημιουργήθηκε) και η συνεργασία με την Τοyota εξασφαλίζει ουσιαστικά την οικονομική μαζική παραγωγή, που ήταν και το βασικό πρόβλημα της BMW, μιας και προ κρίσης, τα σχέδια λέγανε για περίπου 30.000 i3 και 7.000 i8 το χρόνο, αριθμός οριακός για να είναι βιώσιμο το project. Εντός κρίσης, τα πράγματα είναι πιο δύσκολα, σαφώς!

    Άρα, αν κάτι πρόκειτα να δούμε απ΄την BMW σε κάποια niche κατηγορία, αυτό θα είναι τα παραπάνω κόνσεπτ, και όχι κάτι σε στιλ R8 ή Bentley CGT, ή Porsche 918.


  4. The Following 5 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    A8hnaios (30-10-12), aristent (30-10-12), Bazil Van Sinner (30-10-12), Christos2002 (30-10-12), Vasilis M3 (30-10-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP