Τα πιο πολλα εχουν κλασμενο dsg.
Το 7 ειναι διαφορετικο κιβωτιο απο το 6.
Εντελως.
Με αποτελεσμα να εχει προδιαγραφες πιο "ντελικατες"
Οσοι πιστευαν οτι με το 7αρι θα κανουν "αγωνες" τον ηπιαν.
Ως εκ τουτου μεγαλη προσοχη σε ενα τοσο ακριβο εξαρτημα.
Εχουμε το 7αρι σε polo.
Το οδηγαει η γυναικα μου.
Παρολο που το τσακιζει δεν εχει θεματα.
Ο ξαδερφος με το ιδιο αμαξι μετα απο δυο "launch" και αρκετη χειροκινητη λειτουργια, το "σκορπισε" με κοστος 1.500 για επισκευή.
Επισης τα Σκοντα εχουν τον παλιο κωδικο συμπιεστη που "σπαει".
Οποτε γενικα μαλλον τα φτηνα ειναι και προβληματικα.
Η θα ειναι στο μελλον.