Σελίδα 5 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 131

Θέμα: [E46] φλατζα ??

  1. #41
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Χριστοφορε ολα καλα ή να στειλω τον πιτσιρικα για αλλαγη φλατζας???

  2. The Following 4 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    alexk (28-10-12), chief (29-10-12), Panos 316T (28-10-12), saulm3 (28-10-12)

  3. #42
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ολα καλα Σπυρο, μεχρι στιγμης. Το Σαββατοκυριακο επεσε μεγαλο ξεσκισμα και δεν ειχα κανενα θεμα. Σημερα μπορει να αλλαξω και το ψυγειο να δουμε τι γινετε και αμα ειναι να στειλεις τον πιτσιρικά να σκουπισει τα κολάρα.
    Θα προσπαθήσω να βρω τον χρονο και την διαθεση να βαλω μια τετραδα ημισλικ και να πάω στον τόπο του εγκλήματος για τεστ θερμοκρασιας και αναρτησης.


    υγ. Υπαρχει περιπτωση να ειναι φλατζα και να μην ανεβαζει θερμοκρασια λόγο του οτι οι καιρικες συνθηκες ειναι διαφορετικες τωρα απ οτι ηταν την περασμενη εβδομαδα ??

    υγ2. Η Nitron ειναι σε αλλο επιπεδο μεχρι στιγμης !!!
    M3 CSL

  4. The Following 8 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (29-10-12), bill_m3 (29-10-12), gant (30-10-12), m-power_01 (29-10-12), Panos 316T (29-10-12), panose30 (02-11-12), soc12r (29-10-12), Thomelef (29-10-12)

  5. #43
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Χριστοφορε απο οτι φαινεται μαλλον δεν εχει δημιουργηθει καποιο προβλημα με την φλαντζα. Το πιθανοτερο ειναι, οτι λογω τρομπας, το ψυκτικο υγρο δεν εκανε σωστη κυκλοφορια με αποτελεσμα τις ζεστες μερες να σηκωσει θερμοκρασια.
    Αν ειχες καψει φλαντζα, πιστευω οτι θα ειχες και εσυ σαν συμπτωμα το ασταθες ρελαντι.
    Μια καμμενη φλατζα στα S54, επειδη ακριβως καιγεται μεταξυ των κυλινδρων, μπορει να προκαλεσει και ζημια στα τοιχωματα των κυλινδρων απο τοπικα αυξημενες θερμοκρασιες λογω του συνεχους blow-by καυσαεριων απο τον ενα κυλινδρο στον αλλο.

  6. The Following 5 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (29-10-12), bill_m3 (29-10-12), chief (29-10-12), Kostas_1 (29-10-12), Panos 316T (29-10-12)

  7. #44
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ασταθες ρελαντι εχει οταν την καψει τελειως.
    οταν ειναι αρχη δεν το κανει.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  8. #45
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ασταθες ρελαντι εχει οταν την καψει τελειως.
    οταν ειναι αρχη δεν το κανει.
    Οταν ξεκινησει, γρηγορα θα φτασει να την καψει τελειως καθως οι τοπικα αυξημενες θερμοκρασιες απο τα καυσαερια που διαφευγουν απο κει θα επειτεινουν το λιωσιμο της φλατζας

  9. The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (29-10-12), m-power_01 (29-10-12)

  10. #46

    Προεπιλογή

    Και εγώ πιστεύω ότι αν είχε τσιμπήσει λίγο η φλαντζούλα, σε τόσο χρονικό διάστημα και με το ξύλο που τρώει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (γιατί ο Σεφ ειναι άντρας και όχι λουγκρα) θα είχε ανοίξει σαν γαρύφαλλο το μπλοκ ανάμεσα στους κυλινδρους

  11. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (29-10-12), chief (29-10-12)

  12. #47
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    υγ. Υπαρχει περιπτωση να ειναι φλατζα και να μην ανεβαζει θερμοκρασια λόγο του οτι οι καιρικες συνθηκες ειναι διαφορετικες τωρα απ οτι ηταν την περασμενη εβδομαδα ??
    Αυτό το γνωριζει κανεις ρε παιδια ?
    M3 CSL

  13. #48
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    στο υψηλό και συνεχόμενο φορτίο που είμαι σίγουρος ότι έτσι το δοκίμασες συμπέ, δεν κάνει και πολύ μεγάλη διαφορά η εξωτερική θερμοκρασία αν η φλάντζα είναι καμμένη.
    πάλι θα ανέβαζε θερμοκρασία. μπορεί λίγο πιο αργά σε σχέση με πρίν, αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να το σκίζεις και να μην ανεβάσει στα κόκκινα.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  14. #49

    Προεπιλογή

    Χριστόφορε ετσι από περιέργεια μπορείς να ανεβάσεις μία φωτό με την φτερωτή της αντλίας που έβαλες ;(laso) φαίνεται η διάφορα απο φωτογραφία ;

  15. #50
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν νομίζω να φαινετε κατι απ τις φωτογραφίες. Η διαφορα ειναι οτι η φτερωτή στην Laso ειναι με 6 πτερυγια ενω στην εργοστασιακη ειναι με 4 ή 5 .


    M3 CSL

  16. The Following 7 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (30-10-12), BILL007 (03-11-12), bill_m3 (30-10-12), m-power_01 (30-10-12), Panos 316T (30-10-12), saulm3 (30-10-12), Thomelef (30-10-12)

Σελίδα 5 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP