Σελίδα 3 από 14 ΠρώτηΠρώτη 1234513 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 131

Θέμα: [E46] φλατζα ??

  1. #21
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    οταν εβαλες την αντλια νερου δεν ειδαν οτι δεν ειναι ΟΕΜ?
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  2. #22
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Η μεταλλικη φλαντζα κυλινδρων στο S54 πασχει μεταξυ των κυλινδρων επειδη ειναι πολυ λεπτη σε αυτο το σημειο (λογω της συνεχους αυξανομενης διαμετρου των πιστονιων στην διαρκεια εξελιξης του κινητηρα καθως το S54 βασιζεται σε αλλο μπλοκ)
    Το αποτελεσμα ειναι οτι σε αυξημενες θερμοκρασιες κυλινδρων, που προερχονται απο φτωχα μιγματα η απο παρατεταμενα και συνεχη φορτια κοντα στο οριο των στροφων (βλ. τελικες ταχυτητες χωρις κοφτη χιλιομετρων) να λιωνει η φλαντζα μεταξυ των κυλινδρων.
    Στις φωτο βλεπετε ενα Μ3 με προγραμμα γνωστου ελληνα βελτιωτη υστερα απο σκληρη χρηση. Προφανως τα φτωχα μιγματα ψηλα, που εδωσαν 5-10 αλογα παραπανω, προκαλεσαν το λιωσιμο της φλατζας, ακριβως στο λεπτοτερο σημειο της, που ειναι και το πιο ευπαθες.
    Δεν νομιζω η φλαντζα να πασχει και καπου αλλου οποτε ειναι πολυ δυσκολο να 'καει' σε αλλο σημειο και να προκαλεσει τα γνωστα προβληματα με 'φουσκωμενα νερα' η με νερο μεσα στα λαδια που συνηθως συμβαινουν σε αλλα αυτοκινητα.
    Attached Images Attached Images

  3. The Following 15 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (26-10-12), bill_m3 (26-10-12), chief (26-10-12), doctore (26-10-12), EVERGET (26-10-12), ghost-rider (26-10-12), GiannisRob (26-10-12), gnx (21-11-12), hades7 (26-10-12), imolarot (26-10-12), Kazakos Garage (28-10-12), Panos 316T (26-10-12), panose30 (02-11-12), saulm3 (26-10-12), Thomelef (27-10-12)

  4. #23
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν νομιζω να το προσεξαν Γιαννη γιατι εξωτερικα δεν ειχαν διαφορες. Απλα η φτερωτη μεσα ειναι διαφιρετικη.
    Η ευθυνη ειναι δικια μου βεβαια γιατι εχω τους πηγα τα εξαρτηματα και τους ειπα να τα βαλουν.
    M3 CSL

  5. #24
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χριστόφορε 2 πράγματα

    1. Τι αντλία νερού είχες βάλεις όταν την είχες αλλάξει ?

    2. Στα S54 πολλές φορές κόβεται η φλάτζα μεταξύ των κυλίνδρων.
    Εκεί λοιπόν δεν χάνεις νερά αλλά έχεις υπερθέρμανση του κινητήρα γιατί το μείγμα πάει από τον ένα κύλινδρο στον άλλο.
    Αυτό το κάνεις διάγνωση με το "leak down test".
    Είδα τι έγραψες ότι το κάνατε, αλλά το να κοιτάτε για μπουρμπουλήθρες στο παγούρι είναι λάθος.
    Δεν ξέρω άν κάνανε και κάτι άλλο.

    Πως το κάνουμε αυτό λοιπόν (δεν έχει σχέση με τη μέτρηση συμπίεσης).

    Βάζουμε το πιστόνι το ΚΝΣ (κάτω νεκρό σημείο) και με τις βαλβίδες κλειστές.
    Εισάγουμε πίεση στον κύλινδρο (έχει αντάπτορα για το μπουζί) και περιμένουμε.
    Άν η πίεση δεν πέφτει και φυσικά δεν ακούμε κάποια φύσημα (επειδή αέρας περνά στο δίπλα κύλινδρο και βγαίνει από τις βαλβίδες) ξέρουμε ότι είμαστε οκ.

    Εδώ το μηχανάκι -> https://www.ebay.co.uk/itm/DUAL-GAUG...item4cf861728a

    Εγώ πάντως θα πάρω ένα για εμένα, γιατί και συχνά συμβαίνει αυτό και φθηνό είναι.

    Κάτι άλλο.
    Δεν ξέρω γιατί αγόρασες αυτό το ψυγείο για να είμαι ειλικρινής.
    Δεν βλέπω σε που είναι καλύτερο, πέραν του είναι από αλουμίνιο (άσε που δεν μπαίνει χωρίς πατέντες).
    Εγώ λοιπόν σε αυτοκίνητο που έχει μελετημένο θερμοδυναμικά ψυγείο από το εργοστάσιο, δεν βλέπω το λόγο να βάλεις κάτι πρακτικά no-name γιατί δεν νομίζω ότι ο βελτιωτής έχει κάνει τεστ να δει τι απόδοση/επαγωγή έχει το ψυγείο στο αυτοκίνητο.
    Αλεξ αν εχει ρωγμη αναμεσα στου κυλινδρους το βλεπεις και με το συμπιεσομετρο... παλι θα χεις χαμηλοτερα νουμερα!
    ετσι δεν ειναι?

  6. The Following 2 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    BILL007 (26-10-12), NS-conv (26-10-12)

  7. #25
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλεξ αν εχει ρωγμη αναμεσα στου κυλινδρους το βλεπεις και με το συμπιεσομετρο... παλι θα χεις χαμηλοτερα νουμερα!
    ετσι δεν ειναι?
    Όχι απαραίτητα γιατί η πίεση από τον δίπλα κύλινδρο/πιστόνι μπορεί να το επηρεάζει.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπερα Αλεξανδρε και ευχαριστω για τις πληροφορίες και ειδικά για το "leak down test"..

    - Η αντλια νερου που εβαλα ηταν μαρκας Laso. Την αγορασα απο το νετ νομιζόμενος οτι ειναι η οεμ. Οταν την βγαλαμε εχθες ειδαμε οτι δεν ειναι η ιδια με την εργοστασιακή, ετσι βαλαμε πισω την δικια του.
    Η φτερωτή μπορεί να κάνει πολύ μεγάλη διαφορά Χριστόφορε.
    Δεν ξέρω, εγώ ειδικά για τέτοια πράγματα είμαι της άποψης εργοστασιακό και μόνο από αντιπροσωπεία.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    -Το ψυγειο το σκεφτόμουν καιρό λόγο του οτι ενας-δυο φιλοι με ντριφταδικα που εχαν θεματα με θερμοκρασιες το καλοκαιρι το πηραν και ελυσαν το προβλημα τους.
    Το αγορασα με την ευκαιρία "μικροτραυματισμου" του δικου μου ψυγειου και αφου ηταν αρκετα πιο φτηνο απο το εργοστασιακό. Πατεντα δεν θελει να μπει. Μια χαρα εκατσε απλα τα εργοστασιακα κολάρα δεν ταιριαζουν.
    Τι αυτοκίνητα έχουν αυτοί που έλυσαν το πρόβλημα ?
    Δεν ξέρω, εγώ προσωπικά δεν πείθομαι από εταιρείες τέτοιες ψιλοάγνωστές που βγάζουν ένα ψυγείο αλουμινίου.
    Η τεχνογνωσία που έχουν θεωρώ ότι είναι πολύ μικρότερη.
    Άλλωστε από το Ε36 και μετά, τα ψυγεία της BMW είναι εξαιρετικής ποιότητα και αντοχής.
    Ρώτησε εδώ στο φόρουμ, πόσοι με Ε46 έχουν χρειαστεί να αλλάξουν ψυγείο ?

  8. #26
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όχι απαραίτητα γιατί η πίεση από τον δίπλα κύλινδρο/πιστόνι μπορεί να το επηρεάζει.



    Η φτερωτή μπορεί να κάνει πολύ μεγάλη διαφορά Χριστόφορε.
    Δεν ξέρω, εγώ ειδικά για τέτοια πράγματα είμαι της άποψης εργοστασιακό και μόνο από αντιπροσωπεία.



    Τι αυτοκίνητα έχουν αυτοί που έλυσαν το πρόβλημα ?
    Δεν ξέρω, εγώ προσωπικά δεν πείθομαι από εταιρείες τέτοιες ψιλοάγνωστές που βγάζουν ένα ψυγείο αλουμινίου.
    Η τεχνογνωσία που έχουν θεωρώ ότι είναι πολύ μικρότερη.
    Άλλωστε από το Ε36 και μετά, τα ψυγεία της BMW είναι εξαιρετικής ποιότητα και αντοχής.
    Ρώτησε εδώ στο φόρουμ, πόσοι με Ε46 έχουν χρειαστεί να αλλάξουν ψυγείο ?
    χμμ εξυπνο αυτο Αλεξ, αν καταλαβα καλα εννοεις οτι οπως βγαινει συμπιεση ετσι και μπαινει απο διπλα, αν βγαλεις μπουζι στον διπλα ομως???

  9. The Following User Says Thank You to spar@ For This Useful Post:

    alexk (26-10-12)

  10. #27
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    χμμ εξυπνο αυτο Αλεξ, αν καταλαβα καλα εννοεις οτι οπως βγαινει συμπιεση ετσι και μπαινει απο διπλα, αν βγαλεις μπουζι στον διπλα ομως???
    Αυτό που λες έχει λογική .
    Αλλά από την άλλη γιατί να το κάνεις (να μιζάρεις κτλ κτλ) ?

  11. #28
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Εγω άλλαξα Ψυγειο τον σεπτεμβριο στα 127000 χλμ
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  12. #29
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό που λες έχει λογική .
    Αλλά από την άλλη γιατί να το κάνεις (να μιζάρεις κτλ κτλ) ?
    γιατι κανεις δουλεια μονο με ενα συμπιεσομετρο!χεχε
    ενω με το αλλο θες και κομπρεσσερ αερα..
    Αλεξ βρες μας 2 δουλειες να ερθουμε με τον Μ-ΠΑΟΥΕΡ να φτιαξουμε ενα μεγαλο γκαραζ...χααχχαχαχα
    υ.γ εχεις κομπρεσσερ αερα? αν ναι θα σου στειλω ενα πμ να σε ρωτησω κατι!!!

  13. #30
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    υ.γ εχεις κομπρεσσερ αερα? αν ναι θα σου στειλω ενα πμ να σε ρωτησω κατι!!!
    Έχω, στείλε ότι θέλεις.

  14. The Following 2 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    BILL007 (26-10-12), spar@ (27-10-12)

Σελίδα 3 από 14 ΠρώτηΠρώτη 1234513 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP