Χριστόφορε 2 πράγματα
1. Τι αντλία νερού είχες βάλεις όταν την είχες αλλάξει ?
2. Στα S54 πολλές φορές κόβεται η φλάτζα μεταξύ των κυλίνδρων.
Εκεί λοιπόν δεν χάνεις νερά αλλά έχεις υπερθέρμανση του κινητήρα γιατί το μείγμα πάει από τον ένα κύλινδρο στον άλλο.
Αυτό το κάνεις διάγνωση με το "leak down test".
Είδα τι έγραψες ότι το κάνατε, αλλά το να κοιτάτε για μπουρμπουλήθρες στο παγούρι είναι λάθος.
Δεν ξέρω άν κάνανε και κάτι άλλο.
Πως το κάνουμε αυτό λοιπόν (δεν έχει σχέση με τη μέτρηση συμπίεσης).
Βάζουμε το πιστόνι το ΚΝΣ (κάτω νεκρό σημείο) και με τις βαλβίδες κλειστές.
Εισάγουμε πίεση στον κύλινδρο (έχει αντάπτορα για το μπουζί) και περιμένουμε.
Άν η πίεση δεν πέφτει και φυσικά δεν ακούμε κάποια φύσημα (επειδή αέρας περνά στο δίπλα κύλινδρο και βγαίνει από τις βαλβίδες) ξέρουμε ότι είμαστε οκ.
Εδώ το μηχανάκι ->
https://www.ebay.co.uk/itm/DUAL-GAUG...item4cf861728a
Εγώ πάντως θα πάρω ένα για εμένα, γιατί και συχνά συμβαίνει αυτό και φθηνό είναι.
Κάτι άλλο.
Δεν ξέρω γιατί αγόρασες αυτό το ψυγείο για να είμαι ειλικρινής.
Δεν βλέπω σε που είναι καλύτερο, πέραν του είναι από αλουμίνιο (άσε που δεν μπαίνει χωρίς πατέντες).
Εγώ λοιπόν σε αυτοκίνητο που έχει μελετημένο θερμοδυναμικά ψυγείο από το εργοστάσιο, δεν βλέπω το λόγο να βάλεις κάτι πρακτικά no-name γιατί δεν νομίζω ότι ο βελτιωτής έχει κάνει τεστ να δει τι απόδοση/επαγωγή έχει το ψυγείο στο αυτοκίνητο.