οταν εβαλες την αντλια νερου δεν ειδαν οτι δεν ειναι ΟΕΜ?
οταν εβαλες την αντλια νερου δεν ειδαν οτι δεν ειναι ΟΕΜ?
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
Η μεταλλικη φλαντζα κυλινδρων στο S54 πασχει μεταξυ των κυλινδρων επειδη ειναι πολυ λεπτη σε αυτο το σημειο (λογω της συνεχους αυξανομενης διαμετρου των πιστονιων στην διαρκεια εξελιξης του κινητηρα καθως το S54 βασιζεται σε αλλο μπλοκ)
Το αποτελεσμα ειναι οτι σε αυξημενες θερμοκρασιες κυλινδρων, που προερχονται απο φτωχα μιγματα η απο παρατεταμενα και συνεχη φορτια κοντα στο οριο των στροφων (βλ. τελικες ταχυτητες χωρις κοφτη χιλιομετρων) να λιωνει η φλαντζα μεταξυ των κυλινδρων.
Στις φωτο βλεπετε ενα Μ3 με προγραμμα γνωστου ελληνα βελτιωτη υστερα απο σκληρη χρηση. Προφανως τα φτωχα μιγματα ψηλα, που εδωσαν 5-10 αλογα παραπανω, προκαλεσαν το λιωσιμο της φλατζας, ακριβως στο λεπτοτερο σημειο της, που ειναι και το πιο ευπαθες.
Δεν νομιζω η φλαντζα να πασχει και καπου αλλου οποτε ειναι πολυ δυσκολο να 'καει' σε αλλο σημειο και να προκαλεσει τα γνωστα προβληματα με 'φουσκωμενα νερα' η με νερο μεσα στα λαδια που συνηθως συμβαινουν σε αλλα αυτοκινητα.
BILL007 (27-10-12), bill_m3 (26-10-12), chief (26-10-12), doctore (26-10-12), EVERGET (26-10-12), ghost-rider (26-10-12), GiannisRob (26-10-12), gnx (21-11-12), hades7 (26-10-12), imolarot (26-10-12), Kazakos Garage (28-10-12), Panos 316T (26-10-12), panose30 (02-11-12), saulm3 (26-10-12), Thomelef (27-10-12)
Δεν νομιζω να το προσεξαν Γιαννη γιατι εξωτερικα δεν ειχαν διαφορες. Απλα η φτερωτη μεσα ειναι διαφιρετικη.
Η ευθυνη ειναι δικια μου βεβαια γιατι εχω τους πηγα τα εξαρτηματα και τους ειπα να τα βαλουν.
M3 CSL




Όχι απαραίτητα γιατί η πίεση από τον δίπλα κύλινδρο/πιστόνι μπορεί να το επηρεάζει.
Η φτερωτή μπορεί να κάνει πολύ μεγάλη διαφορά Χριστόφορε.
Δεν ξέρω, εγώ ειδικά για τέτοια πράγματα είμαι της άποψης εργοστασιακό και μόνο από αντιπροσωπεία.
Τι αυτοκίνητα έχουν αυτοί που έλυσαν το πρόβλημα ?
Δεν ξέρω, εγώ προσωπικά δεν πείθομαι από εταιρείες τέτοιες ψιλοάγνωστές που βγάζουν ένα ψυγείο αλουμινίου.
Η τεχνογνωσία που έχουν θεωρώ ότι είναι πολύ μικρότερη.
Άλλωστε από το Ε36 και μετά, τα ψυγεία της BMW είναι εξαιρετικής ποιότητα και αντοχής.
Ρώτησε εδώ στο φόρουμ, πόσοι με Ε46 έχουν χρειαστεί να αλλάξουν ψυγείο ?




alexk (26-10-12)
Εγω άλλαξα Ψυγειο τον σεπτεμβριο στα 127000 χλμ
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold



