Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 75

Θέμα: Κοινόχρηστα

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.957
    Thanked
    8074
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    ναι αμα αποκοπεις δεν εχεις παγιο, εννοω για το παγιο θερμανσης...
    για να αποκοπεις ομως χρειαζεται ενα σεβαστο ποσο, και οχι να κλεισεις μια βανα!
    Σπύρο
    τι παραπάνω χρειάζεται εκτός απο την ηλεκτροβάνα στην περίπτωση που μιλάμε για αυτονομία και όχι δισωλήνιο?

    Επίσης έχεις να μου συστήσεις κανέναν τυπάκο προκειμένου να μου ρυθμίσει/καθαρίσει λέβητα και καυστήρα?

  2. #2
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο wheelman Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σπύρο
    τι παραπάνω χρειάζεται εκτός απο την ηλεκτροβάνα στην περίπτωση που μιλάμε για αυτονομία και όχι δισωλήνιο?

    Επίσης έχεις να μου συστήσεις κανέναν τυπάκο προκειμένου να μου ρυθμίσει/καθαρίσει λέβητα και καυστήρα?
    συνηθως οι παλιες πολυκατοικιες εχουν κομβους σε καθε οροφο που διαμεριζονται οι σωληνες στα διαμερισματα, για να διακοπει πρεπει να κλεισει εκει το δικτυο!
    καθε συστημα ειναι διαφορετικο και αυτα που λεμε ειναι γενικα...
    Ηλια δεν εχω να σου προτεινω καποιον, αλλα αν απευθυνθεις σε καποιον ο οποιος εχει το θεωρητικο υποβαθρο (μηχανολογος κλπ) και εχει τον καταλληλο εξοπλισμο ( αναλυτη καυσαεριων, χαρτι και μολυβι) μπορει να στον φτιαξει...
    οι περισσοτεροι υδραυλικοι π.χ αν βγαζει καπνα κλπ επειδη δεν εχουν αναλυτη θα στο ρυθμισει πιο φτωχο ή θα σου ξηλωσει κατι για να μπαλωσει κατι αλλο...
    ολα βγαινουν με χαρτι και μολυβι...
    ενα μπεκ πετρελαιου κοστιζει 1-2 ευρο για καυστηρα... και ομως το τσιγκουνευονται γιατι δεν ξερουν τι να επιλεξουν...
    ειναι οπως ρυθμιζεις το αυτοκινητο... θα το αφηνατε να σας το ρυθμισει ο πλυντηριας??
    η διαφορα ειναι οτι στο αυτοκινητο που δεν το τσιγκουνευεστε αμα το ρυθμισει λαθος θα σας κανει 1000ευρο διαφορα σε βενζινες (π.χ αναλογα τα κμ) ενω στον καυστηρα θα σας κανει 10.000ευρο διαφορα(π.χ αναλογα τα διαμερισματα και την χρηση)
    η σωστη διαδικασια που την εχουμε κανει πολλες φορες σε εργαστηρια...
    α) σωστο καθαρισμα λεβητα (καζανιου), βγαζωντας ολα τα "τουμπα" και καθαριζοντας μεσα τις τρυπες με βουρτσες
    β) αλλαγη μπεκ πολυ μικρο κοστος, αφου υπολογισεις το ποσο χρειαζεται βαση καυστηρα και αντλιας και πιεσης
    γ) αναλυτη καυσαεριων, γραφεις τις τιμες και τις συγκρινεις με τις σωστες...
    δ) ρυθμισμα, αν χρειαζεται αερα αν χρειαζετε περισσοτερο καυσιμο αν χρειαζεται λιγοτερη πιεση η αντλια κλπ!

  3. The Following User Says Thank You to spar@ For This Useful Post:

    wheelman (26-10-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.957
    Thanked
    8074
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    συνηθως οι παλιες πολυκατοικιες εχουν κομβους σε καθε οροφο που διαμεριζονται οι σωληνες στα διαμερισματα, για να διακοπει πρεπει να κλεισει εκει το δικτυο!
    Οκ εμάς έιναι καινούρια, οπότε δέν έχουμε τέτοιο θέμα,σε κάθε όροφο έχει συνδέσμους με τις ηλεκτροβάνες

    καθε συστημα ειναι διαφορετικο και αυτα που λεμε ειναι γενικα...
    Ηλια δεν εχω να σου προτεινω καποιον, αλλα αν απευθυνθεις σε καποιον ο οποιος εχει το θεωρητικο υποβαθρο (μηχανολογος κλπ) και εχει τον καταλληλο εξοπλισμο ( αναλυτη καυσαεριων, χαρτι και μολυβι) μπορει να στον φτιαξει...
    οι περισσοτεροι υδραυλικοι π.χ αν βγαζει καπνα κλπ επειδη δεν εχουν αναλυτη θα στο ρυθμισει πιο φτωχο ή θα σου ξηλωσει κατι για να μπαλωσει κατι αλλο...
    Το ίδιο πιστεύω και εγώ χωρίς να είμαι ειδικός
    ολα βγαινουν με χαρτι και μολυβι...
    ενα μπεκ πετρελαιου κοστιζει 1-2 ευρο για καυστηρα... και ομως το τσιγκουνευονται γιατι δεν ξερουν τι να επιλεξουν...
    Σωστά, κοστίζει γιατί ο καυστηρατζής πρίν 3 χρόνια το είχε χρεώσει μόνο σαν υλικό 30¤

    ειναι οπως ρυθμιζεις το αυτοκινητο... θα το αφηνατε να σας το ρυθμισει ο πλυντηριας??
    η διαφορα ειναι οτι στο αυτοκινητο που δεν το τσιγκουνευεστε αμα το ρυθμισει λαθος θα σας κανει 1000ευρο διαφορα σε βενζινες (π.χ αναλογα τα κμ) ενω στον καυστηρα θα σας κανει 10.000ευρο διαφορα(π.χ αναλογα τα διαμερισματα και την χρηση)
    η σωστη διαδικασια που την εχουμε κανει πολλες φορες σε εργαστηρια...
    α) σωστο καθαρισμα λεβητα (καζανιου), βγαζωντας ολα τα "τουμπα" και καθαριζοντας μεσα τις τρυπες με βουρτσες
    β) αλλαγη μπεκ πολυ μικρο κοστος, αφου υπολογισεις το ποσο χρειαζεται βαση καυστηρα και αντλιας και πιεσης
    γ) αναλυτη καυσαεριων, γραφεις τις τιμες και τις συγκρινεις με τις σωστες...
    δ) ρυθμισμα, αν χρειαζεται αερα αν χρειαζετε περισσοτερο καυσιμο αν χρειαζεται λιγοτερη πιεση η αντλια κλπ!
    Φίλε εμάς δέν κάνει όυτε τα μισά κάθε χρόνο, όταν έρχεται για συντήρηση και να βγάλει και το χαρτί[/QUOTE]

  5. #4
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ηλία εχεις πμ.

  6. The Following User Says Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    wheelman (27-10-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP