Σελίδα 3 από 7 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 62

Θέμα: CITROEN

  1. #21
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    486
    Thanked
    649
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βmw,VAG, και oi Ιάπωνες ,αρκούν.

    Μπορεί ευχαρίστως να μας κάνει τη χάρη κ να αποχωρήσει απο την αυτοκίνηση.

    Aρκετά τα ανέχτηκα τόσα χρόνια στους δρόμους.

  2. #22
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πάτρα
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.147
    Thanked
    4325
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 120ie87 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τρελά ουδέτερη συμπεριφορά και άνεση το xanthia (καλά... για την εποχή της δεν το συζητάμε καθόλου!)
    Εβγαινε και η έκδοση Activa (turbo). Που είχε λέει μηδενικές κλίσεις στις στροφές. Ή κάνω λάθος ;

  3. #23
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πάντα με τρέλαιναν δύο μοντέλα της Citroen εξαιτίας της διαφορετικότητας και ιδιόμορφης ομορφιάς τους:

    CX:


    XM:

    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  4. The Following 3 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    gnx (24-10-12), mark e92 (24-10-12), S8N (24-10-12)

  5. #24
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    486
    Thanked
    649
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οχι δεν κάνεις λάθος.

    Σε ένα συγκριτικό κάποιου πολύ γνωστού περιοδικού τότε,σε συγκριτικο νύχτας μεταξύ Audi A4 1.8T ,Mitsubishi Galant VR4,NIssan Primera GT και του Xanthia Activa ,είχαν υποθεί πολλά καλά για το στριψιμό του.

    Εντύπωση προκαλούσε σχόλιο κινδύνου για το Xanthia το οποίο προειδοποιούσε τους οδηγούς για απότομη συμπεριφορά του στο όριο. Και εξηγω.

    Λόγω του ηλεκτρονικού ελέγχου των αντιστρεπτικών,μέσω ενός υδραυλικού συστήματος,οι κλίσεις στις στροφες ήταν μηδαμινές .

    Σε συνδυασμό με το κράτημα του αυτοκινήτου αυτό σήμαινε αυξημένα όρια πρόσφυσης χωρίς κλίσεις => μεγαλύτερη ταχύτητα στη στροφή από τον ανταγωνισμό.

    Λόγω των ανεπαίσθητων κλίσεων αυτή η ταχύτητα κοντά στο όριο δε γινόταν εύκολα αντιληπτή μιας κ το σύνολο εκπεμπε σιγουριά.

    Οπότε το οριό ξεπερνιόταν ξαφνικά, τα χλμ απαγορευτικά πλέον,το κοντρολάρισμα του αυτοκινήτου πάρα πολύ δύσκολο και ο χρόνος διόρθωσης ελάχιστος...

  6. The Following 4 Users Say Thank You to aggelosmk2 For This Useful Post:

    EVERGET (24-10-12), mark e92 (24-10-12), Κωνσταντίνος (24-10-12)

  7. #25
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.556
    Thanked
    2760
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    μικρο αριθμο xantia activa turbo ειχε και η αστυνομια σαν περιπολικα

  8. #26
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ακόμη έχουμε αραγμένο στο εξωχικό ένα xantia ΙΙ 1.8 16v, αγορασμένο καινούργιο το 2000 στα 6,5*10^6 δρχ. Το αμάξι έχει 140,000 km και δεν έχει βγάλει σημαντική ή εκνευριστική βλάβη ποτέ. Σκυλί λέμε.
    Να γίνει test drive σύντομα παρακαλώ...!!!
    Detailing Madness

  9. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    EVERGET (24-10-12)

  10. #27
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    CX 2200 πήραμε εμείς το 1977 με αιρ κοντισιον κ ηλεκτρικά παράθυρα τότε
    πράγματα που ήταν στον πολυ έξτρα εξοπλισμό σε Mercedes, Audi,BMW .
    Το αμάξι ήταν ΑΛΛΟΥ στην εθνική.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  11. The Following 3 Users Say Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (24-10-12), EVERGET (24-10-12), tzanis320si (25-10-12)

  12. #28
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    CX 2200 πήραμε εμείς το 1977 με αιρ κοντισιον κ ηλεκτρικά παράθυρα τότε
    πράγματα που ήταν στον πολυ έξτρα εξοπλισμό σε Mercedes, Audi,BMW .
    Το αμάξι ήταν ΑΛΛΟΥ στην εθνική.
    εκδοση prestige.

  13. #29
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Τα βενζινοκίνητα ατμοσφαιρικά μοτέρ εξακολουθούν και είναι της σειράς TU, όντως αν και από ότι θυμάμαι είναι όλα πλέον δεκαεξαβάλβιδα.

    Αρκετές φορές κοιτώ εάν προστέθηκε στο car καμία C6.

    Όλα τα μεγάλα μοντέλα από την DS και μετά τρελή άνεση.
    Attached Images Attached Images

  14. The Following 2 Users Say Thank You to gnx For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (24-10-12), EVERGET (24-10-12)

  15. #30
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    τα νεα citroen ειναι πολυ τιμια...
    οικονομικα, φινετσατα και με 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ!

Σελίδα 3 από 7 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP