Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 62

Θέμα: CITROEN

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christos 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παλαιοτερα ο πατερας μου μετα το audi 80 cc του 87 χαλβαδιαζε μια λευκη xanthia !!!

    Αλλα μεχρι εκει . . .

    Ταξιδεψα με c5 και εμεινα πολυ ευχαριστημενος !!!

    Τρελά ουδέτερη συμπεριφορά και άνεση το xanthia (καλά... για την εποχή της δεν το συζητάμε καθόλου!)

  2. #2
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 120ie87 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τρελά ουδέτερη συμπεριφορά και άνεση το xanthia (καλά... για την εποχή της δεν το συζητάμε καθόλου!)
    Τοτε κιολας σε λευκο και εκανε κουτα 5.500 δρχ . . .

    Βεβαια μετα με 4.500 πειραμε ελαφρος το 36αρι και απο τοτε μας

    εκαψε τα κυταρα αυτη η Bmw !!!

  3. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πάτρα
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.147
    Thanked
    4325
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 120ie87 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τρελά ουδέτερη συμπεριφορά και άνεση το xanthia (καλά... για την εποχή της δεν το συζητάμε καθόλου!)
    Εβγαινε και η έκδοση Activa (turbo). Που είχε λέει μηδενικές κλίσεις στις στροφές. Ή κάνω λάθος ;

  4. #4
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    486
    Thanked
    649
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οχι δεν κάνεις λάθος.

    Σε ένα συγκριτικό κάποιου πολύ γνωστού περιοδικού τότε,σε συγκριτικο νύχτας μεταξύ Audi A4 1.8T ,Mitsubishi Galant VR4,NIssan Primera GT και του Xanthia Activa ,είχαν υποθεί πολλά καλά για το στριψιμό του.

    Εντύπωση προκαλούσε σχόλιο κινδύνου για το Xanthia το οποίο προειδοποιούσε τους οδηγούς για απότομη συμπεριφορά του στο όριο. Και εξηγω.

    Λόγω του ηλεκτρονικού ελέγχου των αντιστρεπτικών,μέσω ενός υδραυλικού συστήματος,οι κλίσεις στις στροφες ήταν μηδαμινές .

    Σε συνδυασμό με το κράτημα του αυτοκινήτου αυτό σήμαινε αυξημένα όρια πρόσφυσης χωρίς κλίσεις => μεγαλύτερη ταχύτητα στη στροφή από τον ανταγωνισμό.

    Λόγω των ανεπαίσθητων κλίσεων αυτή η ταχύτητα κοντά στο όριο δε γινόταν εύκολα αντιληπτή μιας κ το σύνολο εκπεμπε σιγουριά.

    Οπότε το οριό ξεπερνιόταν ξαφνικά, τα χλμ απαγορευτικά πλέον,το κοντρολάρισμα του αυτοκινήτου πάρα πολύ δύσκολο και ο χρόνος διόρθωσης ελάχιστος...

  5. The Following 4 Users Say Thank You to aggelosmk2 For This Useful Post:

    EVERGET (24-10-12), mark e92 (24-10-12), Κωνσταντίνος (24-10-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP