εννοώ ότι πρέπει αν πέσει γράσο ή οτιδήποτε άλλο λΙπαντικό στην επιφάνεια του δίσκου, πρέπει να καθαριστεί επιτόπου με βενζίνη, ή οτιδήποτε άλλο ισχυρό υγρό ΚΑΛΑ...
ο δίσκος το απορροφάει, και δεν θα μπορεί να έχει την ίδια τριβή με τις προδιαγραφές του ποτέ.
συνήθως τα λερωμένα χέρια του μηχανικού αν δεν φοράει γάντια είναι αυτά που κάνουν την ζημιά, όπως την είχα πάθει μια φορά στον εμπρός δεξί μαμά τότε δίσκο.
τα αποτελέσματα είναι πέρα για πέρα ορατά, με τραβήγματα στο τιμόνι κατά το φρενάρισμα.
η πλάκα είναι ότι εμφανίζεται μετά απο κάποια χιλιόμετρα το φαινόμενο, ενώ ο δίσκος αλλάζει χρώμα (κιτρινίζει όπως όταν είναι φρεσκοπλυμένος)...