Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 31

Θέμα: Hot Hatch - Renault RS

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18833
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Να σου πω γιατί:

    1. Σχεδίαση. Συνήθως είναι τολμηρή αλλά όχι πετυχημένη. Το πόσο πετυχημένη είναι το αποδεικνύει η ωρίμανση του μοντέλου.

    2. Αξιοπιστία. Η Renault είναι τσακωμένη μαζί της.

    3. Τιμές μεταπώλησης. Για να είναι πάτος, κάποιος λόγος θα υπάρχει.

  2. #2
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να σου πω γιατί:

    1. Σχεδίαση. Συνήθως είναι τολμηρή αλλά όχι πετυχημένη. Το πόσο πετυχημένη είναι το αποδεικνύει η ωρίμανση του μοντέλου.

    2. Αξιοπιστία. Η Renault είναι τσακωμένη μαζί της.

    3. Τιμές μεταπώλησης. Για να είναι πάτος, κάποιος λόγος θα υπάρχει.
    τα rs δεν ειχαν ιδιαιτερες ζημιες.. τα μονα παραπονα που εχω δει-ακουσει ειναι συγχρονιζε αλλα αυτα ηταν απο πραγματικα κακη χρηση!
    τα clio 1-2-3 τα απλα ηταν πολυ καλα αυτοκινητα, κρατανε μια χαρα τιμη και μερικοι ισως πουν οτι ηταν και "σκυλια"...
    το megane το 1ο χαλασε το ονομα της renault!
    εχουν σχετικα ακριβα ανταλλακτικα!
    οσο για την τιμη μεταπωλησης των rs το προβλημα βρισκεται αλλου και αφορα τα κυβικα, για τον ιδιο λογο εξισου φοβερα αυτοκινητα τα βρισκεις με 5-7 000ευρο, οπως το 206rc, το typeR ep3, κλπ

  3. The Following 2 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    GiannisRob (23-10-12), S8N (23-10-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18833
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    τα rs δεν ειχαν ιδιαιτερες ζημιες.. τα μονα παραπονα που εχω δει-ακουσει ειναι συγχρονιζε αλλα αυτα ηταν απο πραγματικα κακη χρηση!
    τα clio 1-2-3 τα απλα ηταν πολυ καλα αυτοκινητα, κρατανε μια χαρα τιμη και μερικοι ισως πουν οτι ηταν και "σκυλια"...
    το megane το 1ο χαλασε το ονομα της renault!
    εχουν σχετικα ακριβα ανταλλακτικα!
    οσο για την τιμη μεταπωλησης των rs το προβλημα βρισκεται αλλου και αφορα τα κυβικα, για τον ιδιο λογο εξισου φοβερα αυτοκινητα τα βρισκεις με 5-7 000ευρο, οπως το 206rc, το typeR ep3, κλπ
    Σπύρο, έχω φίλο με Megane ΙΙ στο οποίο δώσαμε το παρατσούκλι "το αυτοκίνητο που δεν ίσιωσε ποτέ". Δεν είχε καμία σχέση φυσικά με την έννοια που προσδίδει στην έκφραση ο Πατσουρέας, απλώς το αυτοκίνητο πήγαινε πάντα σαν τον κάβουρα γιατί είχε ελάττωμα στον πίσω άξονα από το εργοστάσιο. Φυσικά αυτό ήταν ένα από τα δεκάδες θέματα που παρουσίαζε.

    Κάτι που ελάχιστοι γνωρίζετε, είναι πως είχα ένα Clio II 1.6 16v. Δεν έχω γράψει ποτέ γι' αυτό γιατί απλούστατα δε μου έχει μείνει τίποτα να θυμάμαι, κάτι σαν τη σχέση της Βίσση με τον Νταλάρα. Ψέμματα, θυμάμαι πως έτριζε συνεχώς η ηλιοροφή του, πως ήταν πολύ νευρικό σε κράτημα και πως μια φορά που έκανε όπισθεν ένας πιτσαδόρος με το παπί του με ακούμπησε κι έβαλε ΟΛΟ το πορτ-μπαγκάζ μέσα. Δε συνεχίζω γιατί θα χρειαστώ ψυχοθεραπευτή.

    Όσο για την τιμή μεταπώλησης, το 2010 έδωσα το 2λιτρο GTI με 98.000km προς 20.000 ευρώ. Ναι, είκοσι χιλιαρικάκια. Με αυτά τα χρήματα αγόραζες 2 RS F1 τότε.

    Σε κάποια έκθεση autoexelixis πάντως είχα κάτσει συνοδηγός στο RS και μου είχε κάνει ιδιαίτερη εντύπωση. Εξαιρετικές επιδόσεις, καλό κράτημα, φοβερά φρένα. Ως εκεί όμως. Άλλο να το πας δυο γύρους στην πίστα κι άλλο να το τρως στη μάπα κάθε μέρα. Και την Ντούβλη θα την φόρμαρες ευχαρίστως ένα Σ/Κ, θα την παντρευόσουν όμως?

  5. The Following 3 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (24-10-12), Nick bmwlover (23-10-12), spar@ (23-10-12)

  6. #4
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σπύρο, έχω φίλο με Megane ΙΙ στο οποίο δώσαμε το παρατσούκλι "το αυτοκίνητο που δεν ίσιωσε ποτέ". Δεν είχε καμία σχέση φυσικά με την έννοια που προσδίδει στην έκφραση ο Πατσουρέας, απλώς το αυτοκίνητο πήγαινε πάντα σαν τον κάβουρα γιατί είχε ελάττωμα στον πίσω άξονα από το εργοστάσιο. Φυσικά αυτό ήταν ένα από τα δεκάδες θέματα που παρουσίαζε.

    Κάτι που ελάχιστοι γνωρίζετε, είναι πως είχα ένα Clio II 1.6 16v. Δεν έχω γράψει ποτέ γι' αυτό γιατί απλούστατα δε μου έχει μείνει τίποτα να θυμάμαι, κάτι σαν τη σχέση της Βίσση με τον Νταλάρα. Ψέμματα, θυμάμαι πως έτριζε συνεχώς η ηλιοροφή του, πως ήταν πολύ νευρικό σε κράτημα και πως μια φορά που έκανε όπισθεν ένας πιτσαδόρος με το παπί του με ακούμπησε κι έβαλε ΟΛΟ το πορτ-μπαγκάζ μέσα. Δε συνεχίζω γιατί θα χρειαστώ ψυχοθεραπευτή.

    Όσο για την τιμή μεταπώλησης, το 2010 έδωσα το 2λιτρο GTI με 98.000km προς 20.000 ευρώ. Ναι, είκοσι χιλιαρικάκια. Με αυτά τα χρήματα αγόραζες 2 RS F1 τότε.

    Σε κάποια έκθεση autoexelixis πάντως είχα κάτσει συνοδηγός στο RS και μου είχε κάνει ιδιαίτερη εντύπωση. Εξαιρετικές επιδόσεις, καλό κράτημα, φοβερά φρένα. Ως εκεί όμως. Άλλο να το πας δυο γύρους στην πίστα κι άλλο να το τρως στη μάπα κάθε μέρα. Και την Ντούβλη θα την φόρμαρες ευχαρίστως ένα Σ/Κ, θα την παντρευόσουν όμως?
    για τα megane γενικα εχω ακουσει τα χειροτερα....
    για το clio 1.6 II τα καλυτερα... και βεβαια αν το συγκρινεις με 106-206!χεχε
    τα golf ειναι πιο ποιοτικα και γενικα ηταν και ειναι της μοδας γι αυτο κρατανε τιμη....

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP