Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 56

Θέμα: F1 20 χρονια μετα

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οκ αλλά πως θα το πήγαινε ο Senna (με τους όποιους περιορισμούς )το σημερινό αυτοκίνητο formula 1? *
    (Η διαφορά μεταξύ των μονοθεσίων είναι χαώδης, αλλά μήπως το ίδιο συμβαίνει και με τη διαφορά μεταξύ των οδηγών?)

    *Δυστυχώς αυτό είναι κάτι που δεν θα μάθουμε ποτέ...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 23-10-12 στις 11:43

  2. The Following 2 Users Say Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    ghost-rider (25-10-12), Samaro (23-10-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.734
    Thanked
    17913
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ο ''ημιθεος'' που εχεις στην υπογραφη σου ομως θα το ΕΛΙΩΝΕ!!!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  4. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    120ie87 (23-10-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 120ie87 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οκ αλλά πως θα το πήγαινε ο Senna (με τους όποιους περιορισμούς )το σημερινό αυτοκίνητο formula 1? *
    (Η διαφορά μεταξύ των μονοθεσίων είναι χαώδης, αλλά μήπως το ίδιο συμβαίνει και με τη διαφορά μεταξύ των οδηγών?)

    *Δυστυχώς αυτό είναι κάτι που δεν θα μάθουμε ποτέ...
    Είναι δυο διαφορετικές εποχές, με χαόδη διαφορά στην τεχνολογία, αλλά και στους χειριστές της.

    Ούτε οι παλαιότεροι οδηγοί θα μπορούσαν να χειριστούν τα σημερινά αγωνιστικά αυτοκίνητα, στερούμενοι εξοικίωσης με Η/Υ ,προγράμματα κλπ
    αλλά, ούτε και οι σημερινοί θα μπορούσαν να δαμάσουν τα θηρία της εποχής που απαιτούσαν βέβαι χέρια αλλά κυρίως, τρομερή οδηγική εμπειρία, η οποία δεν βασιζόταν σε εξομοιωτές όπως σήμερα.

    Γι'αυτό αλλωστε υπάρχει και αυτή η διαφορά ηλικίας, μεταξύ των τότε και των σημερινών πρωταθλητών.

  6. The Following 4 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:

    120ie87 (23-10-12), BILL007 (26-10-12), nikos1400 (23-10-12), pilot (23-10-12)

  7. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 120ie87 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οκ αλλά πως θα το πήγαινε ο Senna (με τους όποιους περιορισμούς )το σημερινό αυτοκίνητο formula 1? *
    (Η διαφορά μεταξύ των μονοθεσίων είναι χαώδης, αλλά μήπως το ίδιο συμβαίνει και με τη διαφορά μεταξύ των οδηγών?)

    *Δυστυχώς αυτό είναι κάτι που δεν θα μάθουμε ποτέ...
    Μην πας μακριά, ο Σέννα πιθανώς να ήταν κάπου στη δεκάδα, το βλέπεις και από τον Σουμάχερ. Είναι αυτό με τον γέρικο σκύλο και τα νέα κόλπα.

    Καλή αντιπαράθεση θα ήταν να βλέπαμε τους χρόνους σε ίδιες πίστες με ίδιες συνθήκες. Εκεί πιστεύω θα συγκρίναμε και τα άλματα που έχουν γίνει στην τεχνολογία με σκοπό την πτώση των χρόνων αλλά και την όποια συμμετοχή των οδηγών.

    Και θα βλέπαμε επίσης τις απαιτήσεις που δημιουργούν οι ΧΡΟΝΟΙ και όχι απαραίτητα το μονοθέσιο από το σύνολο μονοθέσιο - οδηγός, άσχετα με την συμμετοχή του καθένα στην οδήγηση.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  8. The Following User Says Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    BILL007 (26-10-12)

  9. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην πας μακριά, ο Σέννα πιθανώς να ήταν κάπου στη δεκάδα, το βλέπεις και από τον Σουμάχερ. Είναι αυτό με τον γέρικο σκύλο και τα νέα κόλπα.
    αυτο που ειπες δεν ισχυει λευτερη γιατι ο σουμαχερ αν και διανυει την τεταρτη δεκαετια της ζωης του (οσοι ειναι σε αυτην την ηλικια ξερουν τι σημαινει αυτο), πολλες φορες ηταν μπροστα απο τον ομοσταυλο του ο οποιος εχει περιπου τα μισα του χρονια.
    δηλαδη δεν τα πηγε και τοσο ασχημα, αν ειχε κορυφαιο αυτοκινητο (σιχαινομαι τη λεξη μονοθεσιο), θα μπορουσαμε να βγαλουμε καλυτερα συμπερασματα.
    συμπερασματα επισης θα εβγαιναν αν οδηγουσε καποιο απο τα παλια του αυτοκινητα στην ιδια πιστα με τα ιδια ελαστικα (αν και θα διεφερε το οδοστρωμα), ωστε να δουμε αν εχασε κατι απο ταχυτητα (που πιστευω οτι ειναι ανθρωπινως αδυνατο να μην εχασε).
    αυτα για τον σουμαχερ.

    γενικα βλεπουμε απο το βιντεο οτι η οδηγηση ενος αυτοκινητου F1 πιο παλια απαιτουσε περισσοτερη συμμετοχη απο τον οδηγο.
    περα απο εμπειριες, ταλεντα κλπ, ο οδηγος χρειαζοταν να κανει περισσοτερα πραγματα κουνωντας τα χερια και τα ποδια του.

    σημερα τα αυτοκινητα εχουν κατι απο βιντεο-παιχνιδια οπου πρεπει να μαθεις να κοιταζεις 50 λαμπακια και διακοπτακια ταυτοχρονα και απλα να αγγιζεις, χωρις να χρειαζεται κανεις τις κινησεις που ηθελε ενα παλιο αυτοκινητο για να παει γρηγορα.
    ειναι μια τεχνη και αυτη χωρις αμφιβολια, καποιος ειναι καλυτερος σε αυτο καποιος χειροτερος.

    για το θεμα της συγκρισης των οδηγων εχω να πω οτι μια ιδιοφυϊα θα τα πηγαινε παντου καλα.
    τετοιος οδηγος ηταν ο σεννα, ο βιλνεβ, ο προστ, ο μπελοφ και αλλοι παλιοτερα.

    ισως αν καποιοι νεοι οδηγουσαν παλια αυτοκινητα (οχι σε καποιο σοου, αλλα στη φουλ δυναμικη τους), να καταλαβαιναμε πως θα τα καταφερναν αν ζουσαν σε αλλη εποχη.
    το αντιθετο δεν μπορει πρακτικα να συμβει.

    τα βινετακια τα εβαλα οχι για να συγκρινουμε συγκεκριμενα προσωπα, αλλα για να δουμε πως οδηγουν δυο κορυφαιοι οδηγοι της εποχης τους.
    θεωρω οτι η οδηγηση του παλαιου αυτοκινητου ειναι πολυ πιο δυναμικη και συναρπαζει πολυ περισσοτερο απο του μοντερνου.

    αν κλειναμε το οπτικο πεδιο της καμερας αμφιβαλω οτι στην περιπτωση του φετελ θα καταλαβαιναμε διαφορα απο τον εξομειωτη.
    αν ειναι ετσι βρισκομαστε προς το αργο ή γρηγορο (μαλλον αργο), τελος του σπορ.
    αν ειναι να μην υπαρχει διαφορα απο το videogame, οι θεατες να μειωνονται και οι τηλεθεατες να αυξανονται, γιατι να υπαρχει τελικα ο θεσμος?
    γιατι να μην τους βαλω σε μια αιθουσα με εξομοιωτες να λυσανε φθηνα και με ασφαλεια?
    αυτο ειναι το ερωτημα που θα κληθει να απαντησει θαρρώ η μελλοντικη ηγεσια του σπορ.

  10. The Following 7 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    alexk (23-10-12), BILL007 (26-10-12), gant (23-10-12), GiannisRob (23-10-12), nikos1400 (23-10-12), oldcarskickass (23-10-12), Thomelef (24-10-12)

  11. #6
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    H κάθε εποχή έχει και τις δυσκολίες της.

    Στάθη, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα στη σύγχρονη F1. Δεν κοιτάνε δηλαδή 5 λαμπάκια, γυρίζουν 3 διακοπτάκια και τέλος.

    Η πολυπλοκότητα των σύγχρονων μονοθεσίων περνάει στους οδηγούς.

    Τι σημαίνει αυτό? Ότι ο οδηγός δυσκολεύετε περισσότερο να βρει το τέλειο setup και μέσα στο μονοθέσιο ναι μεν οι ταχύτητες αλλάζουν με paddles πίσω από το τιμόνι, έχει όμως να διαχειριστεί (πέρα από τη στρατηγική του, τον αγώνα του και τα ελαστικά του):
    -KERS στις ευθείες
    -DRS άνοιγμα κλείσιμο εκεί που πρέπει ανάλογα με το που επιτρέπεται
    -Μείγμα κινητήρα ώστε να διαχειριστεί τη κατανάλωση
    -Μεταφορά feedback στους μηχανικούς ώστε να κάνουν τις ανάλογες ρυθμίσεις στο pit-stop.

    Το τιμόνι ενός σύγχρονου μονοθεσίου είναι ως εξής (και οι οδηγοί μέσα στον αγώνα ρυθμίζουν τα παρακάτω):



    Σκεφτείτε να είστε με 330κμ/ω και να παίζετε με το τιμόνι.

    Επίσης, επειδή τα μονοθέσια έχουν αποκτήσει πλέον ΠΟΛΥ περισσότερο mechanical και aero grip, οι πλευρικές και οριζόντιες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις έχουν αυξηθεί κατακόρυφα (φτάνουν μέχρι και τα 5g) κι έτσι η καταπόνηση στους οδηγούς είναι 5 φορές μεγαλύτερη από πριν.

    Γιαυτό τους βλέπετε όλους να έχουν τέλεια φυσική κατάσταση.

    Οπότε κάθε χρονιά έχει τις δυσκολίες.
    Nikos

  12. The Following 8 Users Say Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    BILL007 (26-10-12), GiannisRob (23-10-12), joseph (23-10-12), Nikos (24-10-12), nikos1400 (23-10-12), Stathis (23-10-12), Vasilis M3 (24-03-13), Κωνσταντίνος (23-10-12)

  13. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πάτρα
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.147
    Thanked
    4325
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos! Εμφάνιση μηνυμάτων
    ............
    Επίσης, επειδή τα μονοθέσια έχουν αποκτήσει πλέον ΠΟΛΥ περισσότερο mechanical και aero grip, οι πλευρικές και οριζόντιες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις έχουν αυξηθεί κατακόρυφα (φτάνουν μέχρι και τα 5g) κι έτσι η καταπόνηση στους οδηγούς είναι 5 φορές μεγαλύτερη από πριν.
    Πήγα να γράψω πως κοιτάζοντας τα 2 βίντεο, αντιλαμβάνεσαι πως στο παρελθόν οι οδηγοί, άξιζαν κάθε σεντ απο τα εκατομ. που έπερναν σε αντίθεση με τώρα.
    Αλλά το ποστ σου το ανέτρεψε αυτό.
    Η κραδασμοί που υπάρχουν στο 1ο βίντεο δημιουργούν την αίσθηση(ψευδαίσθηση σύμφωνα με τα λεγόμενα σου, σίγουρα κάτι παραπάνω θα ξέρεις) πως ήταν απείρως πιο καταπονιστική η οδήγηση των παλιών Φ1.

  14. #8
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...
    Ναι σαφώς και έχει χάσει, όχι μόνο την ταχύτητα αυτή καθαυτή αλλά και αντανακλαστικά και είναι λογικό.

    Το θέμα είναι ότι η F1 (τουλάχιστον όπως την βλέπω ή θέλω να την βλέπω εγώ) δεν είναι μόνο θέαμα (ή δεν πρέπει να είναι) αλλά είναι ένα εργαστήριο εξέλιξης τεχνολογίας που τσιμπάει και έσοδα από την προβολή.

    Θα μου πεις τεχνολογία με εμβολοφόρους γίνεται; Όχι ΦΥΣΙΚΑ, γιαυτό και βλέπουμε 1 δισεκατομύριο παραφερνάλια και ιστορίες (KERS DRS κτλ) τα οποία πιστεύω κάποτε θα ενσωματωθούν σε κάποια τους μορφή σε μαζικής παραγωγής οχήματα.

    Επίσης βλέπεις και την εξέλιξη στον τομέα των αναρτήσεων και της ασφάλειας (αυτό δλδ που σκότωσε ουσιαστικά τον Σέννα). Ακόμα και από τα βίντεο που παρέθεσες βλέπεις και τις διαφορές στο οδόστρωμα.
    Επίσης το χειροκίνητο κιβώτιο με το σειριακό...
    Η εξέλιξη στα ελαστικά και χίλια δυο άλλα.

    Είναι ωραίο άθλημα η F1 αν εξαιρέσεις την παραφιλολογία και τις ίντριγκες που δημιουργούνται για να πουλήσει τηλεοπτικά. Είναι ένα παράθυρο στο μέλλον.

    Προσωπικά σταμάτησα να παρακολουθώ F1 από όταν <<Μιχαλάκης pole Μιχαλάκης βάθρο>> και ειδικά μετά την πατάτα της FIA με την απαγόρευση των κραμάτων βυρηλίου(έσβησε την Mercedes), ή την απαγόρευση σφαιρικών μπιελών και τον περιορισμό των 19.000rpm (έσβησε την HONDA), και ποτέ δεν παρακολουθούσα ούτε καν ρομαντικά, ίσως γιαυτό το βλέπω έτσι.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  15. The Following User Says Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    BILL007 (26-10-12)

  16. #9
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    τελικα money makes the world go 'round αλλα και (μερικοι θα πουν) τα χαλαει ολα.
    ολα για το χρημα...

    άραγε καποια αλλη τεχνολογια στους κινητηρες θα προσφερει την ιδια απολαυση,
    ή θα ευχονται ολοι εκει στο ετος 2112 να ειχανε φυλαξει στο γκαραζ καποιο Μ3Ε46 ή εστω καποιο εξακυλινδρο ?
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  17. #10
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Κωνσταντίνος Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πήγα να γράψω πως κοιτάζοντας τα 2 βίντεο, αντιλαμβάνεσαι πως στο παρελθόν οι οδηγοί, άξιζαν κάθε σεντ απο τα εκατομ. που έπερναν σε αντίθεση με τώρα.
    Αλλά το ποστ σου το ανέτρεψε αυτό.
    Η κραδασμοί που υπάρχουν στο 1ο βίντεο δημιουργούν την αίσθηση(ψευδαίσθηση σύμφωνα με τα λεγόμενα σου, σίγουρα κάτι παραπάνω θα ξέρεις) πως ήταν απείρως πιο καταπονιστική η οδήγηση των παλιών Φ1.
    Ακριβώς.

    Ήθελα να το γράψω κι αυτό.

    Η τεχνολογία στη λήψη έχει αλλάξει άρδην. Πλέον οι κάμερες είναι shock protected και δε μεταφέρουν ήχους του αέρα οπότε το βλέπεις στο γυαλί και λες...εντάξει, πανεύκολο.

    Για μπες μέσα να το πας έτσι.

    Πρόσεξε όμως. Με τις συνθήκες ασφαλείας (or lack there of) που έτρεχαν άξιζαν ΚΑΘΕ σεντ!!

    Από την απώλεια του Ayrton και μετά αν δεν ήταν ο μεγάλος Prof Sid Watkins να βελτιώσει την ασφάλεια, κάθε χρόνο θα είχαμε νεκρούς.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θέμα είναι ότι η F1 (τουλάχιστον όπως την βλέπω ή θέλω να την βλέπω εγώ) δεν είναι μόνο θέαμα (ή δεν πρέπει να είναι) αλλά είναι ένα εργαστήριο εξέλιξης τεχνολογίας που τσιμπάει και έσοδα από την προβολή.

    Θα μου πεις τεχνολογία με εμβολοφόρους γίνεται; Όχι ΦΥΣΙΚΑ, γιαυτό και βλέπουμε 1 δισεκατομύριο παραφερνάλια και ιστορίες (KERS DRS κτλ) τα οποία πιστεύω κάποτε θα ενσωματωθούν σε κάποια τους μορφή σε μαζικής παραγωγής οχήματα.

    Επίσης βλέπεις και την εξέλιξη στον τομέα των αναρτήσεων και της ασφάλειας (αυτό δλδ που σκότωσε ουσιαστικά τον Σέννα). Ακόμα και από τα βίντεο που παρέθεσες βλέπεις και τις διαφορές στο οδόστρωμα.
    Επίσης το χειροκίνητο κιβώτιο με το σειριακό...
    Η εξέλιξη στα ελαστικά και χίλια δυο άλλα.
    Ακριβώς.

    Η εξέλιξη που μεταφέρεται από τη F1 στα αυτοκίνητα δρόμου είναι απίστευτη.

    Τι να πρωτοπεις?

    Τα ημιαυτόματα κιβώτια? Τις γόμες των ελαστικών? Το brake energy regeneration? Την εξέλιξη σε αναρτήσεις, ελατήρια και αντιστρεπτικές? Στη βελτίωση της αεροδυναμικής των αυτοκινήτων? Την ακόμα μεγαλύτερη χρήση lightweight υλικών? Και πόσες άλλες νέες τεχνολογίες που μου διαφεύγουν?

    Προσωπικά σταμάτησα να παρακολουθώ F1 από όταν <<Μιχαλάκης pole Μιχαλάκης βάθρο>> και ειδικά μετά την πατάτα της FIA με την απαγόρευση των κραμάτων βυρηλίου(έσβησε την Mercedes), ή την απαγόρευση σφαιρικών μπιελών και τον περιορισμό των 19.000rpm (έσβησε την HONDA), και ποτέ δεν παρακολουθούσα ούτε καν ρομαντικά, ίσως γιαυτό το βλέπω έτσι.
    Μεγάλη κουβέντα αυτή.

    Τα κράματα βυρηλίου ήταν καρκινογόνα και γιαυτό απαγορεύτηκαν.

    Το "Μιχαλάκης pole, Μιχαλάκης βάθρο" γίνεται πάλι με τον Seb και όπως παλιά έτσι και τώρα, αυτό είναι ένα αποτέλεσμα μιας άρτιας οργανωμένης ομάδας ανθρώπων. Φυσικά όταν διασπάστηκε αυτή η ομάδα, τα πράγματα άλλαξαν και μετά έβαλε και η FIA το χεράκι της με την απαγόρευση των δοκιμών και το πάγωμα τον κινητήρων. Δυο πράγματα που ξεχώριζαν τη Ferrari από το πλήθος.

    Τι εννοείς με τις σφαιρικές ΜΠΙΕΛΕΣ?

    Γιατί τα έμβολα (πχ της Renault) είναι ελαφρώς σφαιρικά με τους κυλίνδρους στρόγγυλους όταν το μοτέρ είναι εντελώς κρύο. Το μοτέρ δεν παίρνει έτσι εύκολα μπροστά. Διοχετεύουν και ανακυκλώνουν καυτό νερό από το σύστημα ψύξης για να φτάσει το μπλοκ στην επιθυμητή θερμοκρασία πριν το βάλουν μπροστά.
    Nikos

  18. The Following 2 Users Say Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    BILL007 (26-10-12), Vasilis M3 (24-03-13)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP