Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 64

Θέμα: Κομπιασματα

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.739
    Thanked
    17919
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μίλησα αρχικά με τον Κώστα, και μου είπε ότι δεν του το είχε κάνει. Εξέφρασε βέβαια και τη φυσιολογική απορία.... "Γιατί να πατήσεις τέρμα το γκάζι όταν είσαι με 1000 στροφές;;;;; " Δεν έχει άδικο....

    Μίλησα μετά με τον Νίκο, το παιδί που έβαλε και το πρόγραμμα και έκανε και τα σέρβις του Μ3, και μου είπε ότι είναι φυσιολογικό λόγω προγράμματος και maf. Ουσιαστικά το αυτοκίνητο καθαρίζει την αναπνοή του μετά τις 1800 στροφές. Το πρόγραμμα είναι από Γερμανία της MK Motorsport (ή κάπως έτσι). Θα μπορούσε να λυθεί το πρόβλημα αν ρυθμιστούν οι πεταλούδες με 3 μοίρες... κλπ κλπ κλπ, (πράγμα που δεν κατάλαβα ούτε τι είναι, ούτε τι σημαίνει), αλλά δε χρειάζεται ουσιαστικά. Μου ξαναείπε ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ δυνατό έτσι όπως είναι και δε χρειάζεται. Το εμπιστεύομαι, δεν το πειράζω και απλά θα κάνω 2 πράγματα:
    1) Θα πάω στον Καζάκο να μετρήσει ότι μπορεί από ηλεκτρολογικά, να το ακούσει και να μου πει τη γνώμη του
    2) Θα κάνω κανένα άνοιγμα (υπάρχει κανείς διαθέσιμος;;;; Γιώργος, Θωμάς;;, να δούμε και αν ισχύουν αυτά που λέμε περί δύναμης....

    Κάποτε είχα ένα subaru 1.6 sturbo (μεγάλη μούφα, με 143 υποτιθέμενα άλογα) και σε κόντρα με τον αδερφό μου με megane 1.4 95 άλογα.... με περνούσε πολλλλυυυυυυυυ άνετα.....Αγοράσαμε φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
    εγω μεγαλε παταω απο 30 χλμ αποσταση και πανω!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  2. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (23-10-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Όπως είπαν και τα άλλα παιδιά, "φυσιολογικό" πρέπει να είναι.

    Αλλά καλή η ιδέα σου να το κοιτάξεις.
    Γενικά πάντως, καλό είναι το ποτενσιόμετρο που έχουν οι πεταλούδες γκαζιού να αλλάζεται προληπτικά μιας και με τον καιρό πέφτει η απόδοσή του και οι τιμές του δεν είναι σωστές.

  4. The Following User Says Thank You to alexk For This Useful Post:

    pilot (23-10-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.739
    Thanked
    17919
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αυτο ειναι κατι που το εχω στο ''προγραμμα'' για να γινει..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  6. #4
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    αυτο ειναι κατι που το εχω στο ''προγραμμα'' για να γινει..
    Υποθέτω το γνωρίζεις ότι είναι ποτενσιόμετρο.
    Με τον καιρό λοιπόν, το υλικό τρίβεται και αλλάζει η αντίσταση επαγωγής, που σημαίνει οι μετρήσεις είναι λάθος.

    Στα Μ3 Ε36 προβλεπόταν αλλαγή αυτού του ανταλλακτικού κάθε ινσπέκτιον ΙΙ
    Στα Μ3 Ε46 δεν το γράφει κάπου (υποθέτω για να μην φαίνεται ότι έχουν υψηλό κόστος συντήρησης), αλλά είναι ακριβώς το ίδιο ανταλλακτικό (από 316 μέχρι ... Μ8 που λέει ο λόγος) και δεν βλέπω πως δεν θα χρειάζεται αλλαγή.

  7. #5
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.739
    Thanked
    17919
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ναι φυσικα ξερω τι ειναι..λογικο να εχει φθορα.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  8. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    alexk (23-10-12)

  9. #6
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οπότε φίλε Βαγγέλη έλεγξε και το ποτενσιόμετρο των πεταλούδων.

  10. The Following User Says Thank You to alexk For This Useful Post:

    vagmag (23-10-12)

  11. #7
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.687
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όπως είπαν και τα άλλα παιδιά, "φυσιολογικό" πρέπει να είναι.

    Αλλά καλή η ιδέα σου να το κοιτάξεις.
    Γενικά πάντως, καλό είναι το ποτενσιόμετρο που έχουν οι πεταλούδες γκαζιού να αλλάζεται προληπτικά μιας και με τον καιρό πέφτει η απόδοσή του και οι τιμές του δεν είναι σωστές.
    να το κοιτάξω...
    θα ξέρει ελπίζω ο Καζάκος
    Τώρα για το άλλο που γράφεται ότι υπάρχουν τρία.... σωθήκαμε...

  12. #8
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.687
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγω μεγαλε παταω απο 30 χλμ αποσταση και πανω!
    στην Νεβάδα είπαμε ραντεβού ;;;
    Autobahn !!!!!

  13. The Following 2 Users Say Thank You to vagmag For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (23-10-12), pilot (23-10-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP