δεν παίρνεις πόρσε.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Ποτε δεν έλεγα αερολογίες κ ποτε δεν ήμουν κολλημενος σε μια μάρκα.
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
S8N (21-10-12)
Έλα η τουρμπο του φτωχού για διαλεχτε για διαλεχτε https://www.car.gr/classifieds/cars/view/2402771/
αντε γεια...
Πάντως είμαστε χώρα μικρή κανένα αμάξι στην Ελλάδα δεν γράφει πάνω απο 100000 χιλιόμετρα για κανένα λόγο
αντε γεια...
αν έβρισκα... θα είχα καταλήξει και εγώ κάπου.
Προς στιγμήν μου φτάνει η Μ3, ελπίζω να αντέξει μηχανικα...και να περάσουμε όμορφα...Σήμερα πάλι την χάρηκα πολύ.... ήχος, μπάντες, στρίψιμο... όλο λέω μήπως την δώσω...αλλά δε βρίσκω κάτι άλλο να με ικανοποιεί και να με αναστατώνει στα χρήματα αυτά. Ίσως η Μ5, ίσως μία corvette, Maserati 4200, 911, ίσως ένα caterham.... όλα έχουν τις χάρες τους και τα τερτίπια τους..
Τώρα για το φίλο Θωμά...δεν ξέρω τι να προτείνω μιας και απλά θέλει κάποια άλλη εμπειρία από ότι καταλαβαίνω... ίσως sti, ίσως evo, ίσως Μ5... ντεν ξέρω.
Το πρόβλημα στο ρουλεμάν του intermediate shaft συμβαίνει σε αυτοκινητα που δεν κυκλοφορούν πολύ, δε λειτουργούν συχνά ψηλά και δεν τυγχάνουν συχνών αλλαγών λαδιού. Η υγρασία φθείρει το ρουλεμαν εσωτερικά κι αυτό αστοχεί. Υπάρχει τρόπος να το προλάβεις, ελέγχοντας για ρινισματα τη βίδα του Κάρτερ (μαγνητική), όπως υπάρχει και μονιμη λύση από την LN engineering (κεραμικο ρουλεμάν). Όσοι την πάτησαν ήταν απλως αδιάφοροι, δεν προβληματίστηκαν από τον θόρυβο στο ξεκινημα ούτε και από τη διαρροη λαδιου (RMS). Όπως μια Μ, έτσι και η Carrera απαιτεί σχολαστική και ακριβη συντηρηση. Το κιτ αυτό στοιχιζει 620 δολάρια, δεν είναι και τόσο απαγορευτική η τιμή του:
https://www.lnengineering.com/ims.html
Θα μπορούσες να μην είσαι τόσο απόλυτος!!!!
Η συντήρηση που του κάναμε ήταν σχολαστική. Η χρήση περιλάμβανε τόσο βόλτες, όσο και αρκετό στροφάρισμα σε επιταχύνσεις, σε μπάντες, αλλά ανοίγματα απλά για να ακούμε το μοτερ/εξάτμιση. Ζέσταμα συστηματίκό, όπως και κρύωμα... χειρότερα και από τούρμπο.... και όμως έσπασε. Υπήρξε η φήμη ότι σπάνε αυτοκίνητα που δεν συντηρούνται, που δεν ζεστένονται, που δεν στροφάρουν αλλά βολτάρουν με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και χαμηλές στροφές...
Δεν είχαμε διαρροή λαδιού... είχαμε όμως αντλία νερού... ΄΄εσπασε και έφυγαν όλα τα νερά... μάλλον και αυτό αδιαφορία θα είναι. Είναι εύκολο να κρίνουμε αν δεν ξέρουμε....
Εμάς έσπασε σε φανάρι στο ρελαντί... έσβησε... και αυτό ήταν...
Ρινίσματα η βίδα του κάρτερ δεν είχε, πριν σπάσει, μιας και γινόταν έλεγχος από το συνεργείο υπό το φόβο των Ιουδαίων...
Το Κιτ δεν ξέρω αν φτιάχνει το πρόβλημα μιας και σε ξένα φόρουμ, άλλα λέγονται...
όσο για τα σπασίματα είναι καθαρά θέμα τύχης και όχι συντήρησης. Με τον ίδιο τρόπο συντηρήσαμε και χρησιμοποιπήσαμε και την 911 4s και δεν έσπασε, τουλάχιστο στα χέρια μας...δεν ξέρω στον επόμενο.