Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 241

Θέμα: Ανησυχιες...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.687
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο StratosZ4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παντως να παρεις κανα τετοιο πορσακι τωρα, ευκαιρια. και σε κανα διμηνο να ψαχνεις μοτερ.....

    Δεν υπαρχει τροπος αντιμετωπισης αραγε?
    από όσο έψαχνα... τσουκ....
    Πάρε τούρμπο για αξιοπιστία !

  2. #2
    Εγγραφή
    24-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2.454
    Thanked
    1890
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    από όσο έψαχνα... τσουκ....
    Πάρε τούρμπο για αξιοπιστία !
    κατι πιο οικονομικο ισως?????

  3. #3
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.687
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο StratosZ4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    κατι πιο οικονομικο ισως?????
    αν έβρισκα... θα είχα καταλήξει και εγώ κάπου.
    Προς στιγμήν μου φτάνει η Μ3, ελπίζω να αντέξει μηχανικα...και να περάσουμε όμορφα...Σήμερα πάλι την χάρηκα πολύ.... ήχος, μπάντες, στρίψιμο... όλο λέω μήπως την δώσω...αλλά δε βρίσκω κάτι άλλο να με ικανοποιεί και να με αναστατώνει στα χρήματα αυτά. Ίσως η Μ5, ίσως μία corvette, Maserati 4200, 911, ίσως ένα caterham.... όλα έχουν τις χάρες τους και τα τερτίπια τους..

    Τώρα για το φίλο Θωμά...δεν ξέρω τι να προτείνω μιας και απλά θέλει κάποια άλλη εμπειρία από ότι καταλαβαίνω... ίσως sti, ίσως evo, ίσως Μ5... ντεν ξέρω.

  4. #4
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18833
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το πρόβλημα στο ρουλεμάν του intermediate shaft συμβαίνει σε αυτοκινητα που δεν κυκλοφορούν πολύ, δε λειτουργούν συχνά ψηλά και δεν τυγχάνουν συχνών αλλαγών λαδιού. Η υγρασία φθείρει το ρουλεμαν εσωτερικά κι αυτό αστοχεί. Υπάρχει τρόπος να το προλάβεις, ελέγχοντας για ρινισματα τη βίδα του Κάρτερ (μαγνητική), όπως υπάρχει και μονιμη λύση από την LN engineering (κεραμικο ρουλεμάν). Όσοι την πάτησαν ήταν απλως αδιάφοροι, δεν προβληματίστηκαν από τον θόρυβο στο ξεκινημα ούτε και από τη διαρροη λαδιου (RMS). Όπως μια Μ, έτσι και η Carrera απαιτεί σχολαστική και ακριβη συντηρηση. Το κιτ αυτό στοιχιζει 620 δολάρια, δεν είναι και τόσο απαγορευτική η τιμή του:

    https://www.lnengineering.com/ims.html

  5. The Following 6 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    bill_m3 (22-10-12), EVERGET (22-10-12), gnx (21-10-12), Kostas_1 (22-10-12), Panos 316T (22-10-12), pilot (22-10-12)

  6. #5
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.687
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το πρόβλημα στο ρουλεμάν του intermediate shaft συμβαίνει σε αυτοκινητα που δεν κυκλοφορούν πολύ, δε λειτουργούν συχνά ψηλά και δεν τυγχάνουν συχνών αλλαγών λαδιού. Η υγρασία φθείρει το ρουλεμαν εσωτερικά κι αυτό αστοχεί. Υπάρχει τρόπος να το προλάβεις, ελέγχοντας για ρινισματα τη βίδα του Κάρτερ (μαγνητική), όπως υπάρχει και μονιμη λύση από την LN engineering (κεραμικο ρουλεμάν). Όσοι την πάτησαν ήταν απλως αδιάφοροι, δεν προβληματίστηκαν από τον θόρυβο στο ξεκινημα ούτε και από τη διαρροη λαδιου (RMS). Όπως μια Μ, έτσι και η Carrera απαιτεί σχολαστική και ακριβη συντηρηση. Το κιτ αυτό στοιχιζει 620 δολάρια, δεν είναι και τόσο απαγορευτική η τιμή του:

    https://www.lnengineering.com/ims.html
    Θα μπορούσες να μην είσαι τόσο απόλυτος!!!!
    Η συντήρηση που του κάναμε ήταν σχολαστική. Η χρήση περιλάμβανε τόσο βόλτες, όσο και αρκετό στροφάρισμα σε επιταχύνσεις, σε μπάντες, αλλά ανοίγματα απλά για να ακούμε το μοτερ/εξάτμιση. Ζέσταμα συστηματίκό, όπως και κρύωμα... χειρότερα και από τούρμπο.... και όμως έσπασε. Υπήρξε η φήμη ότι σπάνε αυτοκίνητα που δεν συντηρούνται, που δεν ζεστένονται, που δεν στροφάρουν αλλά βολτάρουν με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και χαμηλές στροφές...
    Δεν είχαμε διαρροή λαδιού... είχαμε όμως αντλία νερού... ΄΄εσπασε και έφυγαν όλα τα νερά... μάλλον και αυτό αδιαφορία θα είναι. Είναι εύκολο να κρίνουμε αν δεν ξέρουμε....
    Εμάς έσπασε σε φανάρι στο ρελαντί... έσβησε... και αυτό ήταν...
    Ρινίσματα η βίδα του κάρτερ δεν είχε, πριν σπάσει, μιας και γινόταν έλεγχος από το συνεργείο υπό το φόβο των Ιουδαίων...
    Το Κιτ δεν ξέρω αν φτιάχνει το πρόβλημα μιας και σε ξένα φόρουμ, άλλα λέγονται...
    όσο για τα σπασίματα είναι καθαρά θέμα τύχης και όχι συντήρησης. Με τον ίδιο τρόπο συντηρήσαμε και χρησιμοποιπήσαμε και την 911 4s και δεν έσπασε, τουλάχιστο στα χέρια μας...δεν ξέρω στον επόμενο.

  7. The Following 2 Users Say Thank You to vagmag For This Useful Post:

    bill_m3 (22-10-12), gnx (21-10-12)

  8. #6
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18833
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν είμαι απόλυτος, απλώς δε μου αρέσει η κινδυνολογία. Η πιθανότητα να εμφανιστεί ειναι 10%. Αυτό δεν αρκεί για να βγάλουμε όλα τα μοτερ πλην των τούρμπο και των gt3 σκαρτα.

  9. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    Kostas_1 (22-10-12)

  10. #7
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.687
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Είχα διαβάσει διάφορα πριν πάρουμε τη boxster.... τα ίδια με εσένα έλεγα... και όμως έσπασε και σε εμάς. Δεν μπορώ να το παραβλέψω κιόλας. Κάποιος γνωστός σκέφτεται να το πάρει. Δεν πρέπει να ενημερωθεί;;;; Μπορεί εμείς να είμαστε γκαντέμηδες....
    έπίσης από βγαίνει αυτό το ποσοστό ;;; Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ υπάρχει τέτοιο θέμα... η πόρσε κάνει τον κινέζο....
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη vagmag : 21-10-12 στις 23:49

  11. #8
    Εγγραφή
    24-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2.454
    Thanked
    1890
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    Είχα διαβάσει διάφορα πριν πάρουμε τη boxster.... τα ίδια με εσένα έλεγα... και όμως έσπασε και σε εμάς. Δεν μπορώ να το παραβλέψω κιόλας. Κάποιος γνωστός σκέφτεται να το πάρει. Δεν πρέπει να ενημερωθεί;;;; Μπορεί εμείς να είμαστε γκαντέμηδες....
    έπίσης από βγαίνει αυτό το ποσοστό ;;; Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ υπάρχει τέτοιο θέμα... η πόρσε κάνει τον κινέζο....
    Τελικα τι θα κανετε Βαγγελη??

  12. #9
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.687
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο StratosZ4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τελικα τι θα κανετε Βαγγελη??
    Καλημέρα !!! Πρωινός και εσύ.... Εγώ είμαι στο μαγαζί και δεν έχω δουλειά...

    μάλλον επισκευή ρεκτιφιέ με εγγύηση ενός έτους, και θα αλλαχτούν και όλα από μέσα τα περιφερειακά που μπορεί να παρουσιάσουν στο μέλλον προβλήματα ... 6000-6500 σύνολο νομίζω...
    η μεταχειρισμένη μηχανή μπορεί να βγάλει πάλι τα ίδια, το ανακατασκευασμένο μοτέρ από πόρσε 16000 ευρώ και πάλι η εγγύηση είναι ενός έτους...οπότε καταλήγουμε εκεί.
    Εγώ του είπα να το βάψει μπλέ (σκούρο) και βουρ για Θερμαϊκό.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP