Συμπε,
Τα Σουμπαρου ειναι κάσες. Δεν πανε, και ειδικα τα 2500cc ειναι πολυ πιο κασες απο τα διλιτρα.
Απλα εχουν καλυτερη πιοτητα εσωτερικου απ τα Εβο και τιποτε αλλο. Εβο δεν ειναι και ουτε θα γινουν ποτε!
Αλογα δεν βγαζουν ευκολα, οι τουρπινες ειναι μικρες και απο βελτειωση τα πραγματα δεν ειναι και τοσο ευκολα οσο νομιζεις.
Απο συμπεριφορά ξενερωμα και ειναι απλα λιγοτερο υποστροφικά απο τα Αουντι S3. Αυτα με τα ποσοστα διαφορικου ειναι παραμυθια και ειδικα για τα νεα μοντελα. Και 30-70 να το εχεις παλι μουτρα πετάει το αμαξι.
Εμεις εδω στην Κυπρο που ειχαμε την πολυτελεια πριν χρονια (μεσω εισαγωγης απ ευθειας απ την Ιαπωνια) να εχουμε καθε μοντελο Σουμπαρου (sti, Type R, Type RA, spec C, 555, Mcrae series, Type RA-R κλπ). Και παλι δεν τα εχουμε σε εκτιμηση. Aκομη και Limided Edition μοντελα στα αζητητα ειναι με τιμες ξεφτιλα.
Προσωπικα αν θα επερνα ποτε Subaru, μονο το 22Β θα ηθελα να αγορασω γιατι ειναι κουκλα και υπάρχουν πολυ λίγα. Αλλωστε πριν παρω το CSL εψαξα για 22B αλλα βρηκα μονο ενα και ηταν πανακριβο.
Να ακους τον Συμπεθερουλη σου και να μαθαινεις σ΄αυτα.
Τρελές κασες με πολλα προβληματα χωρις να προσφερουν οτιδηποτε αλλο εκτος απο ξενερωμα.










Απάντηση με παράθεση
