Σελίδα 3 από 5 ΠρώτηΠρώτη 12345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 44

Θέμα: Subaru WRX STI (GRB) 775Ps!!!

  1. #21
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τις.επιλογες ταρμακ γκραβελ σνοου ενοεις κατανεμητη?
    ναι κατανεμητης ειναι, μπορει να μην εχεις τις επιλογες του σουμπαρου αλλα κανει εξισου καλη δουλεια...

  2. #22
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καμμια σχεση δεν εχει το ενα με το αλλο ρε.
    Στο ενα εχεις τρεις στανταρ επιλογες, στο αλλο κανεις οτι γουσταρεις μεχρι το 75-25.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  3. #23
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καμμια σχεση δεν εχει το ενα με το αλλο ρε.
    Στο ενα εχεις τρεις στανταρ επιλογες, στο αλλο κανεις οτι γουσταρεις μεχρι το 75-25.
    6 διαφορετικες ρυθμισεις εχει, και 3 auto το καινουριο! και στο evo εχεις 4! ρυθμιζομενα κεντρικα διαφορικα ειναι, απλα η subaru σε αφηνει να παιξεις παραπανω!

  4. #24
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ε αυτο το παραπανω, συν το γεγονος οτι παιζεις οπως εσυ θελεις ειναι ολα τα λεφτα ρε σπυρο.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. #25
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ε αυτο το παραπανω, συν το γεγονος οτι παιζεις οπως εσυ θελεις ειναι ολα τα λεφτα ρε σπυρο.
    Ναι εγω το ξερω αλλα θα μπει ο Μιχαλης απ την Λαρισα μετα και θα μας πει και ασχετους που ειναι εβακιας... και οτι το εβαζε στο snow και εκανε και ερανε...
    εμεις Θωμα σουμπαρου θα παρουμε και αστους να λενε...
    σασμαν-διαφορικα ειμαστε 10 χρονια μπροστα, μοτερ μας τρωνε λιγο αλλα κατι θα κανουμε...

  6. #26
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εμεις το.τριτο το μακρυτερο θα παρουμε, και ασε.το μιχαλη να κανει μπαντες μεχρι και στο γιαουρτι.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    mark e92 (14-10-12), spar@ (14-10-12)

  8. #27
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ο κατανεμητής έχει πολλές έννοιες, στην περίπτωση του Θωμά που λέει για το σουμπαρού δεν το γνωρίζω γιατί όταν βγήκε το είχα δώσει ήδη το 8αρι. Στο εβο υπάρχει από το 6αρι και είναι ουσιαστικά ένα τρίτο διαφορικό ενσωματωμένο μετά το σασμάν αν θυμάμαι καλά. Αν κάποιος έχει έστω και μικρή εμπειρία με mitsubishi θα καταλάβει.

    Το κιβώτιο αυτό, που λέει και ο θωμάς ταρμακ γκραβελ σνοου άλλαζε όλο το αυτοκίνητο, στη βροχή, στο χώμα και στο χιόνι. Σε οδούς τίγκα στο νερό με χαλάζι, πλημμύρες εκεί που δεν περπατούσε τίποτα γάζωνε το εβο, με μία μόνο επιλογή δεν θυμάμαι ακριβώς να σας πω τα ποσοστά λειτουργίας των διαφορικών δλδ μη σας πω 70-30 και είναι 75-25 το έγραφε σε ένα πολύ ωραίο αυτοκόλλητο στην πόρτα του οδηγού. Σε 50 πόντους χιόνι σε δρόμους που δεν είχε περάσει εκχιονιστικό παντού πήγαινε. Πάντα σταθερό στις στροφές υπάκουο τιμόνι ακόμα και στη γλίτσα και παρόλο αυτό ένα αξιόπιστο και οικογενειακό αυτοκίνητο. Έχω πολλά να πω για αυτό το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται να σας κουράζω αλλά θα πω το εξής. Ποτέ δεν ασχολήθηκα αν είναι καλύτερα τα σουμπαρού ή αν είναι καλύτερα τα σέλικα ή τα σκάιλαιν ή τα σούπρα γιατί πολύ απλά είναι η αίσθηση που έχει το αυτοκίνητο και το τι ζητάς από αυτό. Δεν μπορούσα να ζητήσω κάτι παραπάνω γιατί κάθε μέρα μου έδινε και κάτι διαφορετικό. Στα σέρβισ δεν ήταν απαιτητικό πέραν των γνωστών και από μοτέρ...δεν έκαιγε σταγόνα λάδι !!!

    υ.γ είναι το ίδιο παιχνιδιάρικο με τα πεμβε και πρόθυμο για παιχνίδι χωρίς να ψάχνεις μούρες και κόλους

  9. The Following 4 Users Say Thank You to tokiko For This Useful Post:

    aristent (14-10-12), ghost-rider (14-10-12), Panos 316T (14-10-12), Thomelef (14-10-12)

  10. #28
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και μερικές φωτό έτσι γιατί μερακλώθηκα τώρα

    Το πρώτο το 7αρι


    και δεύτερο το 8αρι



  11. The Following 5 Users Say Thank You to tokiko For This Useful Post:

    aristent (14-10-12), ghost-rider (14-10-12), Nick bmwlover (14-10-12), Panos 316T (14-10-12), saulm3 (15-10-12)

  12. #29
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στο 8αρι γιατι αλλαξες προφυλακτηρα ρε αγορι???
    Περαν της πλακας, σκουμπι και εβο ειναι μεσα στην καρδια μου. Ειναι και τα δυο, καθαρα το αμαξι του κ@υλι@ρη οδηγου.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  13. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Panos 316T (14-10-12), tokiko (14-10-12)

  14. #30
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Μιχάλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο κατανεμητής έχει πολλές έννοιες, στην περίπτωση του Θωμά που λέει για το σουμπαρού δεν το γνωρίζω γιατί όταν βγήκε το είχα δώσει ήδη το 8αρι. Στο εβο υπάρχει από το 6αρι και είναι ουσιαστικά ένα τρίτο διαφορικό ενσωματωμένο μετά το σασμάν αν θυμάμαι καλά. Αν κάποιος έχει έστω και μικρή εμπειρία με mitsubishi θα καταλάβει.

    Το κιβώτιο αυτό, που λέει και ο θωμάς ταρμακ γκραβελ σνοου άλλαζε όλο το αυτοκίνητο, στη βροχή, στο χώμα και στο χιόνι. Σε οδούς τίγκα στο νερό με χαλάζι, πλημμύρες εκεί που δεν περπατούσε τίποτα γάζωνε το εβο, με μία μόνο επιλογή δεν θυμάμαι ακριβώς να σας πω τα ποσοστά λειτουργίας των διαφορικών δλδ μη σας πω 70-30 και είναι 75-25 το έγραφε σε ένα πολύ ωραίο αυτοκόλλητο στην πόρτα του οδηγού. Σε 50 πόντους χιόνι σε δρόμους που δεν είχε περάσει εκχιονιστικό παντού πήγαινε. Πάντα σταθερό στις στροφές υπάκουο τιμόνι ακόμα και στη γλίτσα και παρόλο αυτό ένα αξιόπιστο και οικογενειακό αυτοκίνητο. Έχω πολλά να πω για αυτό το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται να σας κουράζω αλλά θα πω το εξής. Ποτέ δεν ασχολήθηκα αν είναι καλύτερα τα σουμπαρού ή αν είναι καλύτερα τα σέλικα ή τα σκάιλαιν ή τα σούπρα γιατί πολύ απλά είναι η αίσθηση που έχει το αυτοκίνητο και το τι ζητάς από αυτό. Δεν μπορούσα να ζητήσω κάτι παραπάνω γιατί κάθε μέρα μου έδινε και κάτι διαφορετικό. Στα σέρβισ δεν ήταν απαιτητικό πέραν των γνωστών και από μοτέρ...δεν έκαιγε σταγόνα λάδι !!!

    υ.γ είναι το ίδιο παιχνιδιάρικο με τα πεμβε και πρόθυμο για παιχνίδι χωρίς να ψάχνεις μούρες και κόλους
    το dccd αν δεν κανω λαθος ξεκινησε απο το 2004, και ειχε κατι παρομοιο και το 22b!!
    μιλαμε για ακριβως το ιδιο πραγμα μονο με περισσοτερες επιλογες στο subaru, ολα αυτα φτιαχτηκαν για να ειναι ασφαλες τα αυτοκινητα στο χιονι,βροχη,ταξιδι, πιστα κλπ!

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτηΠρώτη 12345 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP