Καμμια σχεση δεν εχει το ενα με το αλλο ρε.
Στο ενα εχεις τρεις στανταρ επιλογες, στο αλλο κανεις οτι γουσταρεις μεχρι το 75-25.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Ε αυτο το παραπανω, συν το γεγονος οτι παιζεις οπως εσυ θελεις ειναι ολα τα λεφτα ρε σπυρο.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Ναι εγω το ξερω αλλα θα μπει ο Μιχαλης απ την Λαρισα μετα και θα μας πει και ασχετους που ειναι εβακιας... και οτι το εβαζε στο snow και εκανε και ερανε...
εμεις Θωμα σουμπαρου θα παρουμε και αστους να λενε...
σασμαν-διαφορικα ειμαστε 10 χρονια μπροστα, μοτερ μας τρωνε λιγο αλλα κατι θα κανουμε...
Εμεις το.τριτο το μακρυτερο θα παρουμε, και ασε.το μιχαλη να κανει μπαντες μεχρι και στο γιαουρτι.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Ο κατανεμητής έχει πολλές έννοιες, στην περίπτωση του Θωμά που λέει για το σουμπαρού δεν το γνωρίζω γιατί όταν βγήκε το είχα δώσει ήδη το 8αρι. Στο εβο υπάρχει από το 6αρι και είναι ουσιαστικά ένα τρίτο διαφορικό ενσωματωμένο μετά το σασμάν αν θυμάμαι καλά. Αν κάποιος έχει έστω και μικρή εμπειρία με mitsubishi θα καταλάβει.
Το κιβώτιο αυτό, που λέει και ο θωμάς ταρμακ γκραβελ σνοου άλλαζε όλο το αυτοκίνητο, στη βροχή, στο χώμα και στο χιόνι. Σε οδούς τίγκα στο νερό με χαλάζι, πλημμύρες εκεί που δεν περπατούσε τίποτα γάζωνε το εβο, με μία μόνο επιλογή δεν θυμάμαι ακριβώς να σας πω τα ποσοστά λειτουργίας των διαφορικών δλδ μη σας πω 70-30 και είναι 75-25 το έγραφε σε ένα πολύ ωραίο αυτοκόλλητο στην πόρτα του οδηγού. Σε 50 πόντους χιόνι σε δρόμους που δεν είχε περάσει εκχιονιστικό παντού πήγαινε. Πάντα σταθερό στις στροφές υπάκουο τιμόνι ακόμα και στη γλίτσα και παρόλο αυτό ένα αξιόπιστο και οικογενειακό αυτοκίνητο. Έχω πολλά να πω για αυτό το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται να σας κουράζω αλλά θα πω το εξής. Ποτέ δεν ασχολήθηκα αν είναι καλύτερα τα σουμπαρού ή αν είναι καλύτερα τα σέλικα ή τα σκάιλαιν ή τα σούπρα γιατί πολύ απλά είναι η αίσθηση που έχει το αυτοκίνητο και το τι ζητάς από αυτό. Δεν μπορούσα να ζητήσω κάτι παραπάνω γιατί κάθε μέρα μου έδινε και κάτι διαφορετικό. Στα σέρβισ δεν ήταν απαιτητικό πέραν των γνωστών και από μοτέρ...δεν έκαιγε σταγόνα λάδι !!!
υ.γ είναι το ίδιο παιχνιδιάρικο με τα πεμβε και πρόθυμο για παιχνίδι χωρίς να ψάχνεις μούρες και κόλους![]()
aristent (14-10-12), ghost-rider (14-10-12), Panos 316T (14-10-12), Thomelef (14-10-12)
Και μερικές φωτό έτσι γιατί μερακλώθηκα τώρα
Το πρώτο το 7αρι
και δεύτερο το 8αρι
![]()
aristent (14-10-12), ghost-rider (14-10-12), Nick bmwlover (14-10-12), Panos 316T (14-10-12), saulm3 (15-10-12)
Στο 8αρι γιατι αλλαξες προφυλακτηρα ρε αγορι???
Περαν της πλακας, σκουμπι και εβο ειναι μεσα στην καρδια μου. Ειναι και τα δυο, καθαρα το αμαξι του κ@υλι@ρη οδηγου.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Panos 316T (14-10-12), tokiko (14-10-12)