Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 52

Θέμα: H Bugatti Veyron έπιασε τα 434,211 χλμ./ώρα…

  1. #41
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Snoopy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδια για να γινω πιο ξεκαθαρος.
    Δεν κουβεντιαζω για την καταναλωση απο θεμα κοστους, σαφως οταν παιρνεις τετοιες κατασκευες δεν σε απασχολει το κοστος.
    Η αντιρρηση μου ειναι πως δεν ειναι τεχνολογικα τοσο εξελιγμενο οσο το διαφημιζουν.
    Με 4.500.000 ισως και να υπαρξει και κατι που να πιανει τα 600 χιλιομετρα.

    Θα εντυπωσιαστω οταν πιασει 400 χιλιομετρα ενα αυτοκινητο που θα καιει 10 λιτρα στα 100 θα ζυγιζει 1500 κιλα και δεν θα χρειαζεται 6 pentium για να παει ευθεια.

    Οταν ειχε βγει η 959 ηταν ενα τεχνολογικο παντρεμα της καθημερινης πραγματικοτητας σε ενα πακετο.
    ενας μποξερ κινητηρας, τετρακινηση, αεροδυναμικη, ενα αποτελεσμα με πραγματα απο το ραφι.
    Ακομα και σημερα αφηνει πισω της το μεσο ορο της κατηγοριας και παραλληλα εδειξε το δρομο για το πως ειναι φτιαγμενα τα σωστα αυτοκινητα.

    Η veyron εκτος απο το οτι ειναι ενας δεινοσαυρος που πιανει τα 400 και για να το κανει αυτο θελει 1000 αλογα, τι τεχνολογικη καινοτομια εχει φερει στον χωρο της αυτοκινησης;

    αν λοιπον το εκανε με 3 λιτρα, θα ελεγα Ουαου σουπερ
    αν το εκανε απο 1000 κυβικα θα ειχα μεινει με το στομα ανοιχτο
    αν ο περιφημος w κινητηρας της ηταν ας πουμε αεροψυκτος θα ειχα χαζεψει

    αλλα τιποτα απο ολα αυτα δεν ισχυει.

    Πιο πολυ με εχει εντυπωσιασει το Actros της μερσεντες που ειναι φορτηγο, παρα το μπουγκατο-κτηνος.

    Ξεχνάς και την δυνατότητα αλλαγής του ύψους εν κινήσει ΚΑΙ το μεταβλητό ποσοστό τετρακίνησης.

    Και μιλάμε εν έτει 1981...

    Χώρια ότι το ΔΕΝ το λυπήθηκε και το έχωσε ακόμα και στο Paris Dakar.

  2. The Following User Says Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    Stamatis (11-07-10)

  3. #42
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    στην επόμενη έκδοση θα έχει και ηλεκτροκινητήρες υποβοήθησης στα μουαγιέ και θα βγάζει 1500 άλογα και 0-100 σε 1.7" ...μπορεί να βγάζει και φτερά....

    Να το κάνω τι? ....έχουν ξεφύγει εντελώς. Πάλι καλά που υπάρχουν και οι Άραβες και πουλάνε κανα κομμάτι....


    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eJuh6pNvkkw

    Η έκδοση Grand Sport Vitesse παρουσιάστηκε πέρσι στο Σαλόνι της Γενεύης και η Bugatti έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο βίντεο με πλάνα οδήγησης του εξωτικού αυτού supercar.

    Για τη δημιουργία της Vitesse χρησιμοποιήθηκε η υποδομή της Grand Sport των 1000 ίππων και για την εμφάνιση και τις επιδόσεις αξιοποιήθηκε το set up της Super Sport.

    Για να αυξηθεί η ιπποδύναμη και να φτάσει στους 1200 ίππους χρησιμοποιήθηκαν τέσσερα μεγαλύτερα turbo με αντίστοιχα Intercooler, ενώ έγιναν και οι απαραίτητες επεμβάσεις στο πλαίσιο.

    Από πλευράς ροπής πλέον έχουμε 1500Nm να φτάνουν και στους τέσσερις τροχούς που είναι ικανά να εκτοξεύσουν τη Vitesse σε μόλις 2,6 δευτερόλεπτα στα πρώτα 100km/h.

    Η τελική ταχύτητα για τους λάτρεις των αριθμών φτάνει τα 410km/h
    μπορει να μην εφτασε 1500 αλογα, αλλα εφτασε 1500Nm !!!!

  4. The Following 2 Users Say Thank You to aristent For This Useful Post:

    gianstef (11-10-12), Karizma Z4 (12-10-12)

  5. #43
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Την παλευουν να βγαλουν την ιπποδυναμη του Απολλων 11.

    182.000.000 ιπποι.
    Ολογραφως: Εκατον ογδοντα δυο εκατομμυρια
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ntinos : 11-10-12 στις 10:22

  6. The Following User Says Thank You to ntinos For This Useful Post:

    aristent (11-10-12)

  7. #44
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7376
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    το veyron ειναι η ναυαρχιδα ενος παγκοσμιου κολοσσου της αυτοκινητοβιομηχανιας, της vw...και σαν αυτο θα επρεπε να το δουμε και μονο...ας μην ξεχναμε οτι κανεις κατασκευαστης δεν εχει καταφερει κατι παρομοιο..και η ιδια η vw μπαινει μεσα αρκετα με το να τα πουλαει!!!!δηλαδη ειναι το benchmark τους...οσαναφορα το πιο γρηγορο εργοστασιακο αμαξι του κοσμου...

    προσωπικα σαν επιτευγμα ειναι αξιοθαυμαστο..και ναι εδω ειμαι αντιθετος με το φιλο stamati...οταν πας να φτιαξεις κατι τετοιο ουτε η καταναλωση μετραει..ουτε η τιμη...και η αεροδυναμικη του ειναι πραγματι αλλου..καθως πηγαν σε ομαδες formula 1 και τους ειπαν οτι δεν ειχαν μετρησει ξανα πανω απο 350κμ/ω καθως τα μονοθεσια μεχρι εκει πανε..ουσιαστικα δηλαδη με αυτο το αμαξι η vw "πηγε στο φεγγαρι"...σε ενα αγνωστο κοσμο και τα καταφερε μια χαρα...ας μην ειμαστε λοιπον τοσο αυστηροι οταν καποιος μας παρεχει κατι που κανενας αλλος δεν εχει τολμησει...ναι δεν ειναι τελειο...αλλα μπορει να κανει κατι που ολοι οι υπολοιποι αδυνατουν!!!

  8. The Following 5 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    aggelosmk2 (30-10-12), Bazil Van Sinner (11-10-12), clubman (11-10-12), dark knight (11-10-12), ziaba (11-10-12)

  9. #45
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τα μονοθεσια με κατω τις πτερυγες ξεπαρνανε τα 400 χλμ.

  10. #46
    Εγγραφή
    15-05-12
    Περιοχή
    Κάτω από αυτοκίνητα..
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    205
    Thanked
    213
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    με 8.000 κυβικα 4 τουρμπινες και 16 κυλινδρους βγαζω και γω 500 χιλιομετρα.

    Η πραγματικοτητα ειναι οτι αυτο το εκτρωμα των τριων τοννων, δεν ειναι αληθινο αυτοκινητο και δε θα γραψει καμια ουσιαστικη σελιδα στην ιστορια της αυτοκινησης. Ειναι ενα μπαουλο που τρεχει με 500...Τιποτα παραπανω......Και μονο που σκεφτομαι οποιαδηποτε συγκριση με ενα κομψοτεχνημα τυπου koenigsegg βαζω τα γελια.

  11. The Following User Says Thank You to andreas72 For This Useful Post:

    Bitz (11-10-12)

  12. #47
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Περυσινο το "νεο" βεβαια...

    https://www.leftlanenews.com/worlds-...alt-flats.html

  13. #48
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    αν ειχα τη δυνατοτητα ενα αμαξι θα αγοραζα
    McLaren F1
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  14. #49
    Εγγραφή
    02-02-12
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    269
    Thanked
    340
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ρε παιδιά δεν διαφωνώ μαζί σας....
    Αλλά άμα ήμουν εκατομμυριούχος θα είχα σίγουρα μία Veryon γιατί απλά θα μπορούσα
    Μην ξεχνάμε ότι είναι ένα αμάξι 1000 ίππων και έχει την άνεση Bentley....
    To Maclaren ναι γ@μ@ει αλλά είναι σαν καρτ ενώ η Veryon είναι μία χλίδα και έχει και χίλιους ίππους και πάς με 430

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη RallyArt : 11-10-12 στις 16:34
    M3 E46 PoWeR
    Stig said for the M3: " It was such a gem I wanted to kiss the designer."

  15. #50
    Εγγραφή
    18-11-10
    Περιοχή
    Lagadas - greece
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    2.181
    Thanked
    1370
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Nαι ρε φιλαρακια αλλα να τα κανω ΤΙ ολα αυτα για το συγκεκριμενο αμαξι οταν η Ferrari FXX σε πιστα το'δωσε πολλες μαπες μενοντας πολυ πισω και σε αρκετα χιλιομετρα κοντρας σε Autobahn ηταν ανημπορο να τη φταση,,,,,,,,,,,,,

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP