Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 48

Θέμα: Τιμές ευθυγράμμισης σε Ε46

  1. #11
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βασίλη, εγκυκλοπαιδικά, το TIS για χαμηλωμένο αμάξωμα, δίνει τα παρaκάτω:
    Πώς μπορώ να συγκρίνω το πρίν με το μετά για να δω την διαφορά?????

  2. #12
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πώς μπορούμε να μάθουμε αν σύμφωναμε τα λεγόμενά μου σε προηγούμενο post το βάρος που ισοδναμή σε κάθε αυτοκίνητο για να κάνουμε την σωστή ευθυγράμμηση???????

  3. #13
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    -2 μοίρες κάμπερ πίσω.
    Θέλω να δω πως γίνεται αυτό

  4. #14

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vassilis ///M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πώς μπορούμε να μάθουμε αν σύμφωναμε τα λεγόμενά μου σε προηγούμενο post το βάρος που ισοδναμή σε κάθε αυτοκίνητο για να κάνουμε την σωστή ευθυγράμμηση???????
    Δεν είναι θέμα βάρους! Είναι θέμα ύψους. Τα βάρη τα βάζουν για να φέρουν το αυτοκίνητο στο ύψος σχεδίασης

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    -2 μοίρες κάμπερ πίσω.
    Θέλω να δω πως γίνεται αυτό
    Δεν ξέρω αν πηγαίνει τόσο. Δεν μου φαίνεται ακατόρθωτο πάντως...
    Μιλάει για χαμηλωμένο αυτοκινητο. Το Μ3 -1.75 δεν έχει? Εσύ κάτι παραπάνω νομίζω -1.80 -1.85?
    Πάντως δεν έχω δοκιμάσει πάνω από -1.5. Νομίζω ότι με τα πειράκια στις θέσεις τους που το κάμπερ μπροστά με τα ζόρια φτάνει -1.45 το αυτοκίνητο γίνεται λίγο υποστροφικό. Μπορεί η μαμά BMW κάτι να ξέρει, αλλά δεν είναι του γούστου μου.

    Επόμενη μου κίνηση είναι να στείλω τα πειράκια σπίτι τους και να δώσω και άλλο μπροστά. Μεγάλο λάθος που δεν έχω κάνει τόσα χρόνια.

  5. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    alexk (11-10-12), BILL007 (20-10-12)

  6. #15
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    +1000
    Στείλτα σπίτι τους !
    Εγώ άκουσα την γνώμη του chief, πέταξα τα πειράκια
    για να πάρει κάμπερ μπροστά, και έχω μεγάλη βελτίωση.

  7. #16
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Και αν βγάλεις άκρη με τους Γιαννιωτες σφυρα μου

  8. The Following 2 Users Say Thank You to Stradale For This Useful Post:

    doctore (11-10-12), Vassilis ///M (11-10-12)

  9. #17
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stradale Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και αν βγάλεις άκρη με τους Γιαννιωτες σφυρα μου
    Αυτό ξαναπέστω....

  10. #18
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    -2 μοίρες κάμπερ πίσω.
    Θέλω να δω πως γίνεται αυτό
    Δηλαδή Αλέξη τι εννοείς με το πως γίνεται? Αυτή είναι η τιμή που δίνει η μαμά BMW.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  11. #19
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδή Αλέξη τι εννοείς με το πως γίνεται? Αυτή είναι η τιμή που δίνει η μαμά BMW.
    Στα Μ3 Ε46 μπορείς να βάλεις μέχρι 1.85-1.9 μοίρες πίσω.
    Δεν παίρνει άλλο ρύθμιση.
    Οπότε όποιος θέλει πιο πολύ, βάζει άλλα κάτω ψαλίδια.
    Πως γίνεται αυτό να έχει 2 μοίρες και βάλε, περίεργο, εκτός αν μιλάμε για χαμήλωμα 7-8 πόντων ίσως ?

  12. #20
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στα χαρτια ολα ισχυουν.
    Σιγα μην παρουμε και σόι μας, για να κανουμε ευθυγραμιση . Λες και αυτοι που τα γραφουν ξερουν και ποσες μοιρες κλιση εχει ο δρομος που θα κυκλοφορισουμε.
    Χριστόφορε, στις προηγούμενες γενιές ευθυγραμμίσεων της BMW προβλεπόταν να φορτώνεται το αυτοκίνητο.
    Και ναι το φορτώνανε με τσουβάλια να έχει βάρος λες και έχει επιβάτες και αποσκευές.
    Η κλίση του δρόμου δεν έχει σχέση με το ύψος που κάθεται η ανάρτηση όταν έχεις οδηγό, συνεπιβάτη και αποσκευές.

    Και επειδή είσαι μερακλής να σου πω λοιπόν ότι τα CSL είναι ζυγισμένα για αριστεροτίμονα και όταν μπαίνει ένας κανονικού βάρος οδηγός μέσα, το ζύγισμα είναι τέλειο (δεξιά-αριστέρα).
    Πράγμα που δεν ισχύει στα δεξιοτίμονα, όπου το βάρος είναι άνισα κατανεμημένο στην δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου.
    Όλα παίζουν ρόλο

  13. The Following 2 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    chief (11-10-12), Vassilis ///M (11-10-12)

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP