Πώς μπορούμε να μάθουμε αν σύμφωναμε τα λεγόμενά μου σε προηγούμενο post το βάρος που ισοδναμή σε κάθε αυτοκίνητο για να κάνουμε την σωστή ευθυγράμμηση???????
Δεν είναι θέμα βάρους! Είναι θέμα ύψους. Τα βάρη τα βάζουν για να φέρουν το αυτοκίνητο στο ύψος σχεδίασης
Δεν ξέρω αν πηγαίνει τόσο. Δεν μου φαίνεται ακατόρθωτο πάντως...
Μιλάει για χαμηλωμένο αυτοκινητο. Το Μ3 -1.75 δεν έχει? Εσύ κάτι παραπάνω νομίζω -1.80 -1.85?
Πάντως δεν έχω δοκιμάσει πάνω από -1.5. Νομίζω ότι με τα πειράκια στις θέσεις τους που το κάμπερ μπροστά με τα ζόρια φτάνει -1.45 το αυτοκίνητο γίνεται λίγο υποστροφικό. Μπορεί η μαμά BMW κάτι να ξέρει, αλλά δεν είναι του γούστου μου.
Επόμενη μου κίνηση είναι να στείλω τα πειράκια σπίτι τους και να δώσω και άλλο μπροστά. Μεγάλο λάθος που δεν έχω κάνει τόσα χρόνια.
To νούμερο 2 είναι.
Στα γνήσια top mounts απλά το ξεβιδώνεις.
Αυτό είναι μια "ασφάλεια" που δεν αφήνει να δώσεις παραπάνω κάμπερ, ενώ το πλαίσιο (ή αλλιώς οι τρύπες που έχει ο θόλος του Ε46) σε αφήνει // άν βγάλεις αυτές τις ασφάλειες.
Νομίζω με τα top mounts στο Μ3 Ε46 όταν βγάλεις αυτές τις 'ασφάλειες' μπορείς να πας μέχρι 3 μοίρες με εργοστασιακή ανάρτηση.
Προσοχή όμως... το κάμπερ έχει να κάνει με τη χρήση του αυτοκινήτου.
Δεν σημαίνει όσο περισσότερο τόσο καλύτερο.
Εξαρτάται που θα γίνει καλύτερο.
Για τους χρήστες πίστας, η μέθοδος να δεις άν το κάμπερ σου είναι σωστό είναι να μετρήσεις τη θερμοκρασία στα διάφορα σημεία του πέλματος.