Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 48

Θέμα: Τιμές ευθυγράμμισης σε Ε46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.306
    Thanked
    4224
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βασίλη, εγκυκλοπαιδικά, το TIS για χαμηλωμένο αμάξωμα, δίνει τα παρaκάτω:
    Πώς μπορώ να συγκρίνω το πρίν με το μετά για να δω την διαφορά?????

  2. #2
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.306
    Thanked
    4224
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πώς μπορούμε να μάθουμε αν σύμφωναμε τα λεγόμενά μου σε προηγούμενο post το βάρος που ισοδναμή σε κάθε αυτοκίνητο για να κάνουμε την σωστή ευθυγράμμηση???????

  3. #3
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    -2 μοίρες κάμπερ πίσω.
    Θέλω να δω πως γίνεται αυτό

  4. #4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vassilis ///M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πώς μπορούμε να μάθουμε αν σύμφωναμε τα λεγόμενά μου σε προηγούμενο post το βάρος που ισοδναμή σε κάθε αυτοκίνητο για να κάνουμε την σωστή ευθυγράμμηση???????
    Δεν είναι θέμα βάρους! Είναι θέμα ύψους. Τα βάρη τα βάζουν για να φέρουν το αυτοκίνητο στο ύψος σχεδίασης

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    -2 μοίρες κάμπερ πίσω.
    Θέλω να δω πως γίνεται αυτό
    Δεν ξέρω αν πηγαίνει τόσο. Δεν μου φαίνεται ακατόρθωτο πάντως...
    Μιλάει για χαμηλωμένο αυτοκινητο. Το Μ3 -1.75 δεν έχει? Εσύ κάτι παραπάνω νομίζω -1.80 -1.85?
    Πάντως δεν έχω δοκιμάσει πάνω από -1.5. Νομίζω ότι με τα πειράκια στις θέσεις τους που το κάμπερ μπροστά με τα ζόρια φτάνει -1.45 το αυτοκίνητο γίνεται λίγο υποστροφικό. Μπορεί η μαμά BMW κάτι να ξέρει, αλλά δεν είναι του γούστου μου.

    Επόμενη μου κίνηση είναι να στείλω τα πειράκια σπίτι τους και να δώσω και άλλο μπροστά. Μεγάλο λάθος που δεν έχω κάνει τόσα χρόνια.

  5. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    alexk (11-10-12), BILL007 (20-10-12)

  6. #5
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.306
    Thanked
    4224
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων

    Επόμενη μου κίνηση είναι να στείλω τα πειράκια σπίτι τους και να δώσω και άλλο μπροστά. Μεγάλο λάθος που δεν έχω κάνει τόσα χρόνια.
    Σπύρο αυτά τα πειράκια που βρίσκονται και πως βγαίνουν????
    Κάπου διάβασα ότι τα σπάζουν...

    Αν το κάνεις αυτό τι ακριβώς βελτίωση θα δεις?????

  7. #6
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vassilis ///M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σπύρο αυτά τα πειράκια που βρίσκονται και πως βγαίνουν????
    Κάπου διάβασα ότι τα σπάζουν...

    Αν το κάνεις αυτό τι ακριβώς βελτίωση θα δεις?????
    To νούμερο 2 είναι.


    Στα γνήσια top mounts απλά το ξεβιδώνεις.
    Αυτό είναι μια "ασφάλεια" που δεν αφήνει να δώσεις παραπάνω κάμπερ, ενώ το πλαίσιο (ή αλλιώς οι τρύπες που έχει ο θόλος του Ε46) σε αφήνει // άν βγάλεις αυτές τις ασφάλειες.
    Νομίζω με τα top mounts στο Μ3 Ε46 όταν βγάλεις αυτές τις 'ασφάλειες' μπορείς να πας μέχρι 3 μοίρες με εργοστασιακή ανάρτηση.

    Προσοχή όμως... το κάμπερ έχει να κάνει με τη χρήση του αυτοκινήτου.
    Δεν σημαίνει όσο περισσότερο τόσο καλύτερο.
    Εξαρτάται που θα γίνει καλύτερο.

    Για τους χρήστες πίστας, η μέθοδος να δεις άν το κάμπερ σου είναι σωστό είναι να μετρήσεις τη θερμοκρασία στα διάφορα σημεία του πέλματος.

  8. #7
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.306
    Thanked
    4224
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στα γνήσια top mounts απλά το ξεβιδώνεις.
    Αυτό είναι μια "ασφάλεια" που δεν αφήνει να δώσεις παραπάνω κάμπερ, ενώ το πλαίσιο (ή αλλιώς οι τρύπες που έχει ο θόλος του Ε46) σε αφήνει // άν βγάλεις αυτές τις ασφάλειες.
    Νομίζω με τα top mounts στο Μ3 Ε46 όταν βγάλεις αυτές τις 'ασφάλειες' μπορείς να πας μέχρι 3 μοίρες με εργοστασιακή ανάρτηση.
    Βρε και μετά πως θα βιδώσουμε την ανάρτηση πάνω στον θόλο????
    Κάτι δεν κατάλαβα καλά....

  9. #8
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    -2 μοίρες κάμπερ πίσω.
    Θέλω να δω πως γίνεται αυτό
    Δηλαδή Αλέξη τι εννοείς με το πως γίνεται? Αυτή είναι η τιμή που δίνει η μαμά BMW.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  10. #9
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδή Αλέξη τι εννοείς με το πως γίνεται? Αυτή είναι η τιμή που δίνει η μαμά BMW.
    Στα Μ3 Ε46 μπορείς να βάλεις μέχρι 1.85-1.9 μοίρες πίσω.
    Δεν παίρνει άλλο ρύθμιση.
    Οπότε όποιος θέλει πιο πολύ, βάζει άλλα κάτω ψαλίδια.
    Πως γίνεται αυτό να έχει 2 μοίρες και βάλε, περίεργο, εκτός αν μιλάμε για χαμήλωμα 7-8 πόντων ίσως ?

  11. #10
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στα Μ3 Ε46 μπορείς να βάλεις μέχρι 1.85-1.9 μοίρες πίσω.
    Δεν παίρνει άλλο ρύθμιση.
    Οπότε όποιος θέλει πιο πολύ, βάζει άλλα κάτω ψαλίδια.
    Πως γίνεται αυτό να έχει 2 μοίρες και βάλε, περίεργο, εκτός αν μιλάμε για χαμήλωμα 7-8 πόντων ίσως ?
    Αλέξη η -2 μοίρες είναι για το δικό μου απλό 46αρι με low slung suspension όπως το δίνει το TIS με το VIN του αμαξιού.

    Για το δικό σου δίνει για πίσω -1,50 μοίρες +- 15'


    Όσο για το Μ3, ακόμη λιγότερο!!!!
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP