Στα χαρτια ολα ισχυουν.
Σιγα μην παρουμε και σόι μας, για να κανουμε ευθυγραμιση . Λες και αυτοι που τα γραφουν ξερουν και ποσες μοιρες κλιση εχει ο δρομος που θα κυκλοφορισουμε.
Στα χαρτια ολα ισχυουν.
Σιγα μην παρουμε και σόι μας, για να κανουμε ευθυγραμιση . Λες και αυτοι που τα γραφουν ξερουν και ποσες μοιρες κλιση εχει ο δρομος που θα κυκλοφορισουμε.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη chief : 10-10-12 στις 20:46
M3 CSL
chrisgiapz3 (10-10-12), katrin_bmw (06-11-12), Leonidas_E39 (11-10-12), m-power_01 (11-10-12), Panos 316T (11-10-12), Z4 DCT (10-10-12)
Χριστόφορε, στις προηγούμενες γενιές ευθυγραμμίσεων της BMW προβλεπόταν να φορτώνεται το αυτοκίνητο.
Και ναι το φορτώνανε με τσουβάλια να έχει βάρος λες και έχει επιβάτες και αποσκευές.
Η κλίση του δρόμου δεν έχει σχέση με το ύψος που κάθεται η ανάρτηση όταν έχεις οδηγό, συνεπιβάτη και αποσκευές.
Και επειδή είσαι μερακλής να σου πω λοιπόν ότι τα CSL είναι ζυγισμένα για αριστεροτίμονα και όταν μπαίνει ένας κανονικού βάρος οδηγός μέσα, το ζύγισμα είναι τέλειο (δεξιά-αριστέρα).
Πράγμα που δεν ισχύει στα δεξιοτίμονα, όπου το βάρος είναι άνισα κατανεμημένο στην δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου.
Όλα παίζουν ρόλο![]()
chief (11-10-12), Vassilis ///M (11-10-12)