Θωμα ισχυει αυτο που λενε ο Μανος και ο Αλεξ..οι δαγκανες ζεσταινονται και μαλιστα παρα πολυ! Αλλα οχι οτι αν τις βαψεις θα εχει τοοοοοσο μεγαλη διαφορα.
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
τότε πως γίνεται ενώ ο δίσκος που μπορεί και διώχνει μεγάλη θερμοκρασία απο πάνω του ακόμα να ζεματάει μετά απο καλό ζόρισμα, ενω η ίδια η δαγκάνα είναι ακόμα χλιαρή?
θα μου πείς τώρα, ο δίσκος ανεβάζει φοβερή θερμοκρασία, και αυτό που μένει όταν σταματάει δεν είναι ούτε το 10% της συνολικής θερμοκρασίας που έχει ανεβάσει κατά την χρήση. οκ συμφωνώ.
όπως συμφωνώ επίσεις στο ότι τα υγρά λαμβάνουν μέρος της θερμοκρασίας απο το όλο σύστημα.
απλά είχα την εντύπωση ότι γίνεται αυτό που έγραψα.
τες πα, να έχω εγώ δίκιο και άδικο 5 άτομα κομματάκι δύσκολο, οπότε ναι λάθος εντύπωση είχα, μάθαμε και κάτι καινούριο...
![]()
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Δυστυχώς τα περισσότερα μοντέλα της η bmw τα προσφέρει με δαγκάνες που δεν είναι Powder coated αλλά απλώς ανοδιωμένες. Αποτέλεσμα αυτού είναι από τις θερμοκρασίες και τη σκόνη των φρένων να αποκτούν σύντομα ένα αντιαισθητικό καφέ-γκρί χρώμα (από ασημί που είναι καινούργιες). Εξαίρεση αποτελούν για παράδειγμα οι δαγκάνες του csl που είναι εργοστασιακά βαμμένες μαύρες.
Τώρα ποιος είναι ο λόγος που η bmw δεν τις βάφει και εμείς κυκλοφορούμε με καφέ δαγκάνες, δεν ξέρω...πιθανόν να είναι από τις γνωστές τσιγκουνιές που κάνει ακόμη και σε μοντέλα ακριβότερα των 70k....
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
EVERGET (08-10-12)
Γιαννη στο Ζ4 σου δεν πιστευω οτι ταιριαζουν κιτρινες δαγκανες.
Το δικο μου με κιτρινες δαγκανες θα ηταν ακομα χειροτερο, τσιρκο κανονικο!
Αναβαθμιση σε φρενα, δαγκανες και δισκους, σκεφτεσαι να κανεις?