Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 638

Θέμα: Τα πάντα για το 320si

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή Απορία...

    Ανακάλυψα κάτι πρόσφατα κι έχω την απορία αν υπάρχει και στα άλλα M-Pack.

    Ανακάλυψα λοιπόν ότι έχω ανοιχτούς εμπρός αεραγωγούς φρένων για καλύτερη ψύξη λογικά. Παίζει και στα υπόλοιπα αυτό ή εγώ είμαι ο τυχερός?



    Nikos

  2. #2
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    θα το τσεκάρω......

  3. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    θα το τσεκάρω......
    Εγώ δεν μπορώ να δω τις φωτογραφίες
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  4. #4
    Εγγραφή
    17-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Στο δικό μου (Ε91 LCI) στους θόλους,στο ύψος του δισκόφρενου,έχει κουμπωτά καπάκια,που αν θες τα βγάζεις. Βέβαια,λόγω Efficient Dynamics,για αεροδυναμικούς λόγους και μείωση της κατανάλωσης, έχει ενεργά πτερύγια στη μάσκα πίσω από τα νεφρά και στην κεντρική κάτω μάσκα,τα οποία ενδεχομένως να αφήνουν να περνάει αέρας και προς τα δισκόφρενα,εάν έχεις βγάλει τα καπάκια των θόλων.

  5. #5
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ε91 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στο δικό μου (Ε91 LCI) στους θόλους,στο ύψος του δισκόφρενου,έχει κουμπωτά καπάκια,που αν θες τα βγάζεις. Βέβαια,λόγω Efficient Dynamics,για αεροδυναμικούς λόγους και μείωση της κατανάλωσης, έχει ενεργά πτερύγια στη μάσκα πίσω από τα νεφρά και στην κεντρική κάτω μάσκα,τα οποία ενδεχομένως να αφήνουν να περνάει αέρας και προς τα δισκόφρενα,εάν έχεις βγάλει τα καπάκια των θόλων.
    H μάσκα είναι μακριά από τα δισκόφρενα.

    Τσέκαρε στο πλάι των αεραγωγών, δίπλα στα προβολάκια αν έχει άνοιγμα από μπροστά.
    Nikos

  6. #6
    Εγγραφή
    17-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Στους (fake) αεραγωγούς των προβολέων ομίχλης του LCI δεν έχει άνοιγμα, μόνο μέσα στο θόλο.
    Δες εδώ: https://www.realoem.com/bmw/showpart...62&hg=51&fg=75 (Καπάκι #10).
    Ο αντίστοιχος θόλος του si: https://www.realoem.com/bmw/showpart...62&hg=51&fg=75 .
    Αλλάζουν τα part numbers του κομματιού του θόλου προς τον προφυλακτήρα, ενδεχομένως λόγω του M pack προφυλακτήρα που φοράει το si, δεν ξέρω.
    Πάντως ο θόλος του απλού (χωρίς M-pack) LCI είναι φαινομενικά ίδιος με τη φωτό σου, οπότε δύο τινά συμβαίνουν:
    είτε τσιγκουνεύτηκαν να φτιάξουν καινούριο θόλο για τα LCI Εfficient Dynamics, είτε εισέρχεται αέρας από τα ενεργά πτερύγια της κάτω μάσκας όταν αυτά ανοίγουν (ενδεικτικά αναφέρω, ότι από την κάτω κεντρική μάσκα περνάει ο αέρας για τα φρένα και στα ΜΙΝΙ R56 που φοράνε Aerokit II), .
    Πάντως αν θυμάμαι καλά, και στο παλιό E46 της οικογένειας, είχε αεραγωγούς για τα φρένα μέσα στο θόλο και μάλιστα σταθερούς χωρίς καπάκι.

  7. #7
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Νίκο και σε μένα που το κοίταξα σήμερα έτσι είναι...


Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP