Λοιπόν, αν η αδερφή σου έχει λύσει όλα της τα προβλήματα, βγαίνει για κόντρες Ηγουμενίτσα - Γιάννενα, ντριφτάρει ανελέητα μέχρι την Πάργα και την ενδιαφέρει να μην ξεφλουδίζει το χερούΛι όπως ΠΟΤΕ δεν έχει συμβεί σε Bmw, ας πάει κατευθείαν σε καγιέν τούρμπο ή Μ3 στέησον.
Ειδάλλως έχουμε και λέμε:
Χώροι καταπληκτικοί (μεγαλύτεροι από SX4 και Α klasse ακόμα και φόκους, πλήρως εκμεταλεύσιμοι )
Κατανάλωση μοναδική: 8lt/100km αυστηρά σε πόλη (ποτάμι by noon, you know) και 6,3-6,5 σε Εθνική.
και πάμε στο ψητό: Service κάθε 30.000Km ή μία φορά τον χρόνο.
Τιμές: κάθε 15.000 λάδια/φίλτρο: 45 ευρώ
κάθε 30.000 - Μεγάλο σέρβις: 90-100 ευρώ.
Ενδεικτικά αναφέρω: Αλλάχτηκαν σε μεγάλο σέρβις βαλβολίνες, τακάκια μπροστά, ιμάντες χρονισμού, λάδια, φίλτρο κ κάτι ψιλολόγια, τιμή: 180 ευρώ.
Όλα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Για το Αλφάκι είναι αστείο να αναφέρω τιμές. Πάντα θα πηγαίνεις με ένα 500ρικο στην τσέπη κ βλέπεις.
Για το σουζούκι, ανύπαρκτες off road επιδόσεις και τιμές σέρβις και ανταλλακτικών; Να χλαις.
Τι άλλο να πρωτο πω? Ας πάει στο +2 να μπάινεις κ συ μέσα κ η γυναίκα κ ο σχύλος.
Θεωρώ ότι αυτό το όχημα βγήκε για την Ελλάδα. Σε ντήζελ τετρακούνα δε όλα τα λ7._
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ptboul : 27-09-12 στις 10:30
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.