Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 364

Θέμα: [E36] 328 drift project

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    18-09-12
    Μηνύματα
    8
    Thanked
    44
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα σε όλους.
    Είμαι ο Θανάσης, ο ανθρωπος που εφτιαξε αυτο το μοτέρ.Πρώτα απο όλα θα ήθελα ευχαριστήσω το forum για το οτι με δεχτήκατε αλλα και το φιλο μου Μιχάλη για τη ευκαιρία που μου έδωσε για να δειξω την δουλειά μου αλλα και την φοβερή παρουσιαση του.

    Τώρα αναφορικα με το μοτέρ.Απο οτι έδειξε στο δυναμόμετρο αλλα και σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου έχει πραγματικά ακόμα πολυ δύναμη να δείξει αλλα δεν το βοήθησαν 2 σημεία, η εισαγωγή με την πεταλούδα και το στάνταρ μορφής καπάκι.Απο την ανάλυση της δυναμομέτρησης άλλωστε το μοτέρ κερδίζει απο τις 3000, που ειναι 83 hp, 223 άλογα και φτάνει μόλις στις 5500 τα 307hp στον τροχό.Η εισαγωγή να ειναι ήδη στα σκαριά, δικης μου σχεδίασης, με σαφή προσανατολισμό την δύναμη σε ολο το φάσμα αλλα και την ακόμα μεγαλύτερη ευστροφία του μοτέρ.Το καπάκι δεν θα βελτιωθεί αλλο ακόμα και αν θα βοηθούσε στην μέγιστη ιπποδύναμη καθώς η μορφή αγώνα του Μιχάλη δεν εχει αυτό το στόχο.Με αυτη και μονο την αλλαγη πιστεύω πως θα δούμε το μαγικό νούμερο δύναμης αλλα θα βοηθήσει και στην αύξηση της ροπής απο ακόμα πιο χαμηλά.
    Άλλο ένα πρόβλημα είναι αυτο της ψύξης αλλα επιδή εχουν ηδη δρομολογηθεί τα πράγματα θα το δείτε σύντομα μέσα απο φωτογραφίες του Μιχάλη.

    Καλή συνέχεια σε ολους και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα

  2. The Following 13 Users Say Thank You to Option Garage For This Useful Post:

    aggelosmk2 (24-09-12), Bassakos (24-09-12), BILL007 (24-09-12), black_beauty (24-09-12), Dr. Yamastura (24-09-12), limnios.m3 e36 (24-09-12), mormon (21-11-12), nik200 (24-09-12), Panos 316T (21-11-12), Stamatis (21-11-12), Stunt Mike (24-09-12), Thomelef (24-09-12), Βασιλης (20-07-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Option Garage Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα σε όλους.
    Είμαι ο Θανάσης, ο ανθρωπος που εφτιαξε αυτο το μοτέρ.Πρώτα απο όλα θα ήθελα ευχαριστήσω το forum για το οτι με δεχτήκατε αλλα και το φιλο μου Μιχάλη για τη ευκαιρία που μου έδωσε για να δειξω την δουλειά μου αλλα και την φοβερή παρουσιαση του.

    Τώρα αναφορικα με το μοτέρ.Απο οτι έδειξε στο δυναμόμετρο αλλα και σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου έχει πραγματικά ακόμα πολυ δύναμη να δείξει αλλα δεν το βοήθησαν 2 σημεία, η εισαγωγή με την πεταλούδα και το στάνταρ μορφής καπάκι.Απο την ανάλυση της δυναμομέτρησης άλλωστε το μοτέρ κερδίζει απο τις 3000, που ειναι 83 hp, 223 άλογα και φτάνει μόλις στις 5500 τα 307hp στον τροχό.Η εισαγωγή να ειναι ήδη στα σκαριά, δικης μου σχεδίασης, με σαφή προσανατολισμό την δύναμη σε ολο το φάσμα αλλα και την ακόμα μεγαλύτερη ευστροφία του μοτέρ.Το καπάκι δεν θα βελτιωθεί αλλο ακόμα και αν θα βοηθούσε στην μέγιστη ιπποδύναμη καθώς η μορφή αγώνα του Μιχάλη δεν εχει αυτό το στόχο.Με αυτη και μονο την αλλαγη πιστεύω πως θα δούμε το μαγικό νούμερο δύναμης αλλα θα βοηθήσει και στην αύξηση της ροπής απο ακόμα πιο χαμηλά.
    Άλλο ένα πρόβλημα είναι αυτο της ψύξης αλλα επιδή εχουν ηδη δρομολογηθεί τα πράγματα θα το δείτε σύντομα μέσα απο φωτογραφίες του Μιχάλη.

    Καλή συνέχεια σε ολους και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα
    αν εννοεις θεμα ψυξης του εισερχομενου αερα και οχι του νερου, γιατι γενικα στα τουρμπο ντριφτ αυτοκινητα δεν χρησιμοποιειται υδροψυκτο ιντερκουλερ με βεντιλατερ ή ψυκτρα νερου με μοτερακι????
    ο ενας λογος ειναι ισως ο χωρος που χρειαζεται αυτη η κατασκευη αλλα απο εκει και περα θεωρω οτι ειναι μια πολυ καλη λυση η οποια εχει γινει πραξη σε λιγα αυτοκινητα!
    πολλα συγχαρητηρια για την δουλεια που εγινε στο αυτοκινητο σε σενα και τον Μιχαλη και γενικα καλα αποτελεσματα!

  4. The Following User Says Thank You to spar@ For This Useful Post:

    BILL007 (24-09-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν εννοεις θεμα ψυξης του εισερχομενου αερα και οχι του νερου, γιατι γενικα στα τουρμπο ντριφτ αυτοκινητα δεν χρησιμοποιειται υδροψυκτο ιντερκουλερ με βεντιλατερ ή ψυκτρα νερου με μοτερακι????
    ο ενας λογος ειναι ισως ο χωρος που χρειαζεται αυτη η κατασκευη αλλα απο εκει και περα θεωρω οτι ειναι μια πολυ καλη λυση η οποια εχει γινει πραξη σε λιγα αυτοκινητα!
    πολλα συγχαρητηρια για την δουλεια που εγινε στο αυτοκινητο σε σενα και τον Μιχαλη και γενικα καλα αποτελεσματα!
    Σπυρο,δεν εχουμε θερμοκρασιες στην εισαγωγη,τ'αντιθετο μαλιστα.....Με το ψυγειο νερου εχουμε θεμα που ειναι σχετικα μικρο κι επειδη η τουρμπινα ειναι ΚΑΙ υδροψυκτη,βραζει συντομα τα υγρα του.....Στον δρομο δεν αντιμετωπιζει προβλημα διοτι κανεις τα καφριλικια σου αλλα θα κινηθεις και ευθυγραμμα καποια στιγμη και παιρνει αερα.....Στην πιστα που ειμαι συνεχεια με το πλαι,υπαρχει προβλημα....Θελω κατι λοιπον μεγαλυτερο και ικανοτερο τοσο απο μεριας ψυγειου+παρελκομενων,οσο κι απο μεριας βεντιλατερ....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  6. The Following 2 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    BILL007 (24-09-12), spar@ (24-09-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP