-
σαφως και δε μιλαμε για ενα καθημερινο αμαξι που να εχει σκοπο τα αγγλικα της κορης, τα τσιγαρα και το μαθημα βιολοντσελου.
Οπως λεει και ο δημητρης παραπανω μιλαμε για ενα πουπουλο πολυ κατω απο τον 1τονο ακρως αντιθετο με τις ιδεες και υλοποιησεις bmw,merc,group vag.Εχει εξοπλιστει με ενα πολυ μικρο κινητηρα και πλεον προσθεθηκε και το κομπρεσερ.
Οι ιπποι και η δυναμη δεν φτανουν σε καμια περιπτωση εξοφρενικες τιμες.Αλλα ο συνδιασμων των κιλων, του στησιματος, και της λιγο παραπανω δυναμης ειναι αυτα που το καθιστουν αυτο που ειναι και το εχουν φτασει να αναγνωριστει απο πολλους.
Καπου στο γιου τιουμπ ειπε ενας ιαπωνας ντριφτας "mpainei pantou,opos thes kai me osa thes".
Σαφως ομως οτι λαμπει δεν ειναι χρυσος.Σιγουρα καπου θα υστερει.
Εκει λοιπον ερχεται η μερικη ανεση κ η ασφαλεια.
Μεσα ειναι πολυ ανετο, αλλα η εισοδος και η εξοδος απο αυτη την ανεση ειναι δυσκολη.Ειδικα για καποιον με υψος ή παραπανω κιλα ή με φουστα...
Απο κει και περα εχει τεθει και το θεμα ασφαλειας σε περιπτωση ατυχηματος.
Απο φορουμ εξωτερικου εχω δει κατι κονσερβοκουτια τα οποια οι ιδιοκτητες υποστηρηζαν οτι ηταν καποτε elise!!!
Η σκοτεινη πλευρα του φεγγαριου ειναι πανω κατω αυτη.Κατα το ζυγησμα ομως με την αλλη πλευρα που λεει το βιντεο και που μπορω να επιβεβαιωσω....την χαμηλη θεση οδηγησης που σε κανει ενα να το δρομο, το απιστευτα κοφτερο τιμονι, την αναρτηση που σου επιτρεπει να βρεις και να λυσεις ασκησεις τριγωνομετριας οταν περνας απο λακουβα ή σαμαρακι για την γωνια του, τα λοιτα οργανα, την λακωνικοτητα που συνολικα το περιβαλει και πανω απο ολα την αισθηση που σε κατακυριεβει.......ε δε θελει και πολυ πιστεψτε με.
Ολα αυτα τα καλα και μη ερχονται να αποκτηθουν με λιγοτερο απο 28k στην απλη εκδοση και περιπου 40κ στην sc.
Πειτε μου τωρα εσεις τι παραπανω μπορουσατε να εχετε με τοσα?????
-
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP