Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 638

Θέμα: Τα πάντα για το 320si

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    κανονίστε να ξανα αρχίσετε
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  2. #2
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    κανονίστε να ξανα αρχίσετε
    ποιό?

  3. The Following User Says Thank You to Cobalt For This Useful Post:

    Ptboul (24-09-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Δεν ακούγεται κι άσχημα για 4κυλ

    Nikos

  5. The Following 4 Users Say Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    alexk (24-09-12), Ptboul (25-09-12), S8N (28-09-12), Vassilis ///M (24-09-12)

  6. #4
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή Απορία...

    Ανακάλυψα κάτι πρόσφατα κι έχω την απορία αν υπάρχει και στα άλλα M-Pack.

    Ανακάλυψα λοιπόν ότι έχω ανοιχτούς εμπρός αεραγωγούς φρένων για καλύτερη ψύξη λογικά. Παίζει και στα υπόλοιπα αυτό ή εγώ είμαι ο τυχερός?



    Nikos

  7. #5
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    θα το τσεκάρω......

  8. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    θα το τσεκάρω......
    Εγώ δεν μπορώ να δω τις φωτογραφίες
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  9. #7
    Εγγραφή
    17-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Στο δικό μου (Ε91 LCI) στους θόλους,στο ύψος του δισκόφρενου,έχει κουμπωτά καπάκια,που αν θες τα βγάζεις. Βέβαια,λόγω Efficient Dynamics,για αεροδυναμικούς λόγους και μείωση της κατανάλωσης, έχει ενεργά πτερύγια στη μάσκα πίσω από τα νεφρά και στην κεντρική κάτω μάσκα,τα οποία ενδεχομένως να αφήνουν να περνάει αέρας και προς τα δισκόφρενα,εάν έχεις βγάλει τα καπάκια των θόλων.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP