Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
ακόμα και αυτό πάντως είναι υπο αμφισβήτηση.
πρίν κάποιους μήνες, είχαμε την τυχη στον καφέ να κάτσει μαζί μας ένα παληκάρι που έχει το αμάξι.
μάλιστα τον έχουμε δεί και αρκετές φορές, και είναι ο τύπος που είχε σφαχτεί στην πίστα των σερρών με τον σκανδάλη και τον λευθέρη.
αυτό που μας είπε, και μάλιστα με έναν τρόπο αγανάκτησης, είναι, ότι όλα όσα λέγονται είναι βλακείες και πως τπτ δεν ισχύει απο τα νούμερα που κυκλοφορούν για την συντήρηση του στο νετ.
η αγανάκτηση φυσικά προερχόταν απο τις μπούρδες που ακούει δεξιά και αριστερά για το συγκεκριμένο θέμα.
απο την άλλη, με τον μάνο στην περαία όταν είμασταν, ο ένας ιδιοκτήτης της ταβέρνας που πάμε, έχει το ίδιο αμάξι και ο ξάδερφος του μας έκανε μια περίληψη για τυπικά πράγματα, με κόστη που ξεπερνάνε τα 2.000 για λαδάκια, φιλτράκια κτλ κτλ.
ποιός λέει ψέμματα και ποιός αλήθεια, δεν έχει καμμία ιδέα.
αν πάντως το παληκάρι στο καφέ λέει τα πράγματα όπως είναι, και δεν μου φάνηκε κάνας παπατζής, τότε αναμφισβίτητα πρόκειτε για οικονομικά πολύ καλή λύση το γκε τε αρ.
Στο νετ ακούγονται τελείως διαφορετικά πράγματα, από ιδιοκτήτες πάντα.
Μέχρι και τα τακάκια απ'όσο γνωρίζω δεν αλλάζονται μόνα τους αλλά πάνε πακέτο με τους δίσκους.
Επίσης πανάκριβα είναι και τα ανταλλακτικά φανοποιίας (ένας στην Αγγλία ήθελε να αλλάξει καπό γιατί του είχε πέσει κάτι πάνω και είχε τεράστιο βαθούλωμα, κι αν θυμάμαι καλά είχε πάει 3-4 χιλιάδες λίρες το καινούριο).

Δε νομίζω να γράφονται τυχαία τέτοια αστρονομικά ποσά για το αμάξι αυτό.
Συνήθως όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά.