
Αρχικό μήνυμα απο
alexk
Μάλλον δεν έχει καταλάβει τι γίνεται αυτός.
Εγώ έχω οδηγήσει GTR, δεν μου άρεσε καθόλου.
Άχαρο, άοσμο, θεόβαρο, πάει γρήγορα μόνο του.
Φίλος μου που πάμε μαζί πίστα με μηχανάκια/αυτοκίνητα, έχει πάρει από τα πρώτα GTR που ήρθαν στην Ελβετία.
Είναι από τη Νέα Ζηλανδία και του αρέσουν τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα.
Αγόρασε το αυτοκίνητο 140χιλ. φράγκα.
Πριν 1 χρόνο θέλησε να το πουλήσει, για να πάρει την πιο καινούργια έκδοση.
Το έβαλε αγγελία για 80χιλ. φράγκα.
Επί 4 μήνες δεν τον πήρε ούτε ένας τηλέφωνο, απογοητεύθηκε και το έβγαλε από την αγγελία.
Σχετικά με το κόστος συντήρησης, είναι μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΛΗΓΗ.
Μερικές λεπτομέρειες
- Μετά από 4-5 γύρους Χόκενχαϊμ, το λάδι διαφορικών/κιβωτίου έχει ζεσταθεί και πρέπει να σταματήσεις (γιατί αν φθάσει στο κόκκινο, πρέπει να το αλλάξεις και στοιχίζει 500 ευρώ έκαστο)
- Μετά από ένα ολοήμερο στο Χόκενχαϊμ θέλει νέους δίσκους φρένων και τακάκια. Άλλαξε τους δίσκους με AP racing και πλέον αντέχουν 2.5 μέρες αντί για 1.
- Τα ελαστικά (ακόμη και R888) είναι πανάκριβα στην διάστασή αυτή και τα τρώει γρήγορα επειδή είναι βαρύ
- Καίει ΠΑΡΑ πολύ καύσιμο
Συγγνώμη δηλαδή, αγοράζεις ένα τόσο ακριβό σπορ αυτοκίνητο και
- δεν μπορείς να κάνεις πάνω από 5 γύρους γιατί έχουν υπερθερμανθεί τα πάντα
- κάνεις ένα τρακντεϊ και θέλεις ένα σετ φρένα και ένα σετ ελαστικά.
- έχεις κάτι γρήγορο που δεν το τρέχεις, γιατί κοστίζει ηλίθια πολύ