Σελίδα 16 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 61415161718 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 151 έως 160 από 184

Θέμα: Νέο τουρμπομοτέρ της BMW 1500cc 224 PS αυτά είναι :-)

  1. #151
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν ειπα οτι μπαινουν και μεσα! Φυσικα και κερδιζουν (απο την αξια cif το 65% ειναι κερδος) αλλα πρεπει να τα κανουν να χαλανε κιολας!

  2. #152
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κάνεις λάθος !
    Τι νομίζεις ? Ότι όλα τα Γερμανικά μετ/να πάνε στην Ελλάδα και άλλες χώρες ?
    Όχι φυσικά, η πλειοψηφία μένει εκεί.
    Επίσης, πολλοί αγοράζουν αυτοκίνητο και το κρατάνε πάνω από 4 χρόνια.


    Με συγχωρεις αλλα δεν το πιστευω οτι ο Ευρωπαιος το κραταει πανω απο το πολυ 3 χρονια ,τωρα αυτος που θα το παρει (τοσο που το παιρνει) ας πληρωσει.

  3. #153
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Το θυμαστε το 2002ti με λαγκ μεχρι το θεο? Απετυχε στις πωλησεις λογω πετρελαικης κρισης. Αν ειχε πλασαριστει 2-3 χρονια αργοτερα , σημερα ισως να μην υπηρχε s54 αλλα t54...
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  4. The Following 2 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    nikos1400 (19-09-12), panose30 (19-09-12)

  5. #154
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.940
    Thanked
    3266
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Nαι φυσικά και επειδή ήταν η πρώτη εταιρεία, διαφημίζανε για δεκαετίες ότι το τούρμπο είναι μάπα και τα πολλά κυβικά ότι καλύτερο !

    Ο καθένας το βλέπει όπως θέλει, πράγμα λογικό.
    Εγώ επειδή βλέπω πιο μέσα από πολλούς, άσχετα με το αν είμαι ρομαντικός ή όχι, βλέπω το εξής.
    - Ένας Μ40 (κάποιος είπε ήταν τάφος μοτέρ κτλ) δεν ζήτησε ποτέ τίποτα. Ιμάντα χρονισμού, φθηνό σερβις, λίγο καύσιμο και κάνει 400χιλ χλμ. χωρίς να αλλάξεις βίδα
    - Ένας Μ50/Μ52/Μ54 δεν ζήτησε επίσης ποτέ τίποτα.
    Ούτε ιμάντα, φθηνό σέρβις, λίγο παραπάνω καύσιμο και κάνει 500χιλ χλμ. χωρίς να αλλάξεις βίδα. Ίσως στις 300χιλ χλμ. να αλλάξεις καδένα.

    Και πλέον έχουμε τους νέας γενιάς κινητήρες.
    - Που θέλουν κάθε 50-100χιλ χλμ. τουρμπίνα ή καλύτερα τουρμπίνες.
    - Που θέλουν κάθε 20-100χιλ χλμ. αντλίες βενζίνης (υψηλής).
    - Που θέλουν κάθε 50-150χιλ χλμ. μπεκ (πάλι υψηλής).
    - Που θέλουν κάθε 100-150χιλ χλμ. καδένα.
    Φυσικά για τα παραπάνω τα αυτοκίνητα είναι σχεδόν σίγουρο ότι είναι εκτός εγγύησης, οπότε ο πελάτης πληρώνει ανταλλακτικά και επισκευές.
    Το σημείο πώλησης βέβαια είναι "Ιπποδύναμη, ροπή, μικρή κατανάλωση !" και βαρέλι δίχως πάτο από την άλλη.

    Η εταιρεία εκεί που είχε κινητήρες που δεν ζητούσαν τίποτα και φυσικά ο πελάτης δεν θα πλήρωνε ποτέ για περιφερειακά κινητήρα, πλέον πληρώνει και θα πληρώνει και με μεγάλη διαφορά βέβαια.
    Είναι αδιανόητο ένας (πριν 30 χρόνια αλλά και σήμερα) να δεχθεί ότι ο στρόφαλος θέλει αλλαγή στις 150χιλ χλμ.
    Όμως 2 τουρμπίνες ???
    Αυτές είναι αναλώσιμες και το δέχεται, το καταπίνει, το πληρώνει.
    Νίκη λοιπόν

    Οι "ρύποι", "κατανάλωση", "νομοθεσία" είναι selling points.
    Οι πραγματικοί λόγοι είναι αυτοί που ανέφερα καθώς και το χαμηλότερο κόστος εξέλιξης και παραγωγής.
    Αλέξη θα συμφωνήσω μαζί σου, μέχρι ένα σημείο όμως. Υπάρχει και άλλη μια συνταγή τουρμπίσματος. Αυτή που δουλεύουν τόσα χρόνια οι σουηδοί! Διαφορετική βέβαια φιλοσοφία από της VAG ή της BMW:

    Μικρή πίεση με μικρή overboost. Συνήθως δουλεύουν 0.4 σταθερή με 0.6 over. Μοτέρ κατά βάση υπερτετράγωνα. Το δικό μου έχει κόφτη εργοστασιακό στις 7400! Τουρμπίνες φουλ μαντεμένιες και σχετικά μεγάλες σε όγκο για την πίεση που δουλεύουν. Κερδίζουν τρελά σε αξιοπιστία. Μικρή πίεση - μικρό lag. Η γραμμικότητα των παλιών πεντακύλινδρων της Volvo για παράδειγμα δεν συγκρίνεται με τα T(F)SI!

    Εγώ ίσως να μην είμαι αντικειμενικός όποτε θα ήθελα να εκφραστεί επ' αυτού και ο m-power_01 που το έχει πάει βόλτα το δικό μου. Σίγουρα πάντως, δεν είναι Μ54, αλλά σε σχέση με τα μοντέρνα μικρά τουρμπάτα που έχουν ίδια και μεγαλύτερη απόδοση, υπάρχει τρελό χάσμα.

    Επίσης, το αυτοκίνητο δεν έχει ζητήσει τίποτα. Σωστά λάδια ανά 10 χιλιάδες χιλιόμετρα, σωστό ζέσταμα και κρύωμα και 8 χρόνια τώρα δεν πίνει σταγόνα λάδι παραπάνω από τις ανοχές του κατασκευαστή!

  6. #155
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θυμαστε το 2002ti με λαγκ μεχρι το θεο? Απετυχε στις πωλησεις λογω πετρελαικης κρισης. Αν ειχε πλασαριστει 2-3 χρονια αργοτερα , σημερα ισως να μην υπηρχε s54 αλλα t54...
    Ασε μας μωρε λουγκριτα τουρμποκουνιστρουλα και εσυ...
    Εβαλε για σερβις ο σεφ τ'αμαξι και μας αλονιζεις ελευθερος.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 19-09-12 στις 16:22
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. #156
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θυμαστε το 2002ti με λαγκ μεχρι το θεο? Απετυχε στις πωλησεις λογω πετρελαικης κρισης. Αν ειχε πλασαριστει 2-3 χρονια αργοτερα , σημερα ισως να μην υπηρχε s54 αλλα t54...
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  8. #157
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Υπάρχει και άλλη μια συνταγή τουρμπίσματος. Αυτή που δουλεύουν τόσα χρόνια οι σουηδοί! Διαφορετική βέβαια φιλοσοφία από της VAG ή της BMW:

    Μικρή πίεση με μικρή overboost. Συνήθως δουλεύουν 0.4 σταθερή με 0.6 over. Μοτέρ κατά βάση υπερτετράγωνα. Το δικό μου έχει κόφτη εργοστασιακό στις 7400! Τουρμπίνες φουλ μαντεμένιες και σχετικά μεγάλες σε όγκο για την πίεση που δουλεύουν. Κερδίζουν τρελά σε αξιοπιστία. Μικρή πίεση - μικρό lag. Η γραμμικότητα των παλιών πεντακύλινδρων της Volvo για παράδειγμα δεν συγκρίνεται με τα T(F)SI!


    Επίσης, το αυτοκίνητο δεν έχει ζητήσει τίποτα. Σωστά λάδια ανά 10 χιλιάδες χιλιόμετρα, σωστό ζέσταμα και κρύωμα και 8 χρόνια τώρα δεν πίνει σταγόνα λάδι παραπάνω από τις ανοχές του κατασκευαστή!
    Aς ειναι καλα η OPEL για την SAAB και η FORD για την VOLVO Τωρα πρεπει να ξερεις οτι εισαι πολυ τυχερος που δεν εχει παθει τιποτα μπραβο σου.

  9. #158
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.739
    Thanked
    17920
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Nαι φυσικά και επειδή ήταν η πρώτη εταιρεία, διαφημίζανε για δεκαετίες ότι το τούρμπο είναι μάπα και τα πολλά κυβικά ότι καλύτερο !

    Ο καθένας το βλέπει όπως θέλει, πράγμα λογικό.
    Εγώ επειδή βλέπω πιο μέσα από πολλούς, άσχετα με το αν είμαι ρομαντικός ή όχι, βλέπω το εξής.
    - Ένας Μ40 (κάποιος είπε ήταν τάφος μοτέρ κτλ) δεν ζήτησε ποτέ τίποτα. Ιμάντα χρονισμού, φθηνό σερβις, λίγο καύσιμο και κάνει 400χιλ χλμ. χωρίς να αλλάξεις βίδα
    - Ένας Μ50/Μ52/Μ54 δεν ζήτησε επίσης ποτέ τίποτα.
    Ούτε ιμάντα, φθηνό σέρβις, λίγο παραπάνω καύσιμο και κάνει 500χιλ χλμ. χωρίς να αλλάξεις βίδα. Ίσως στις 300χιλ χλμ. να αλλάξεις καδένα.

    Και πλέον έχουμε τους νέας γενιάς κινητήρες.
    - Που θέλουν κάθε 50-100χιλ χλμ. τουρμπίνα ή καλύτερα τουρμπίνες.
    - Που θέλουν κάθε 20-100χιλ χλμ. αντλίες βενζίνης (υψηλής).
    - Που θέλουν κάθε 50-150χιλ χλμ. μπεκ (πάλι υψηλής).
    - Που θέλουν κάθε 100-150χιλ χλμ. καδένα.
    Φυσικά για τα παραπάνω τα αυτοκίνητα είναι σχεδόν σίγουρο ότι είναι εκτός εγγύησης, οπότε ο πελάτης πληρώνει ανταλλακτικά και επισκευές.
    Το σημείο πώλησης βέβαια είναι "Ιπποδύναμη, ροπή, μικρή κατανάλωση !" και βαρέλι δίχως πάτο από την άλλη.

    Η εταιρεία εκεί που είχε κινητήρες που δεν ζητούσαν τίποτα και φυσικά ο πελάτης δεν θα πλήρωνε ποτέ για περιφερειακά κινητήρα, πλέον πληρώνει και θα πληρώνει και με μεγάλη διαφορά βέβαια.
    Είναι αδιανόητο ένας (πριν 30 χρόνια αλλά και σήμερα) να δεχθεί ότι ο στρόφαλος θέλει αλλαγή στις 150χιλ χλμ.
    Όμως 2 τουρμπίνες ???
    Αυτές είναι αναλώσιμες και το δέχεται, το καταπίνει, το πληρώνει.
    Νίκη λοιπόν

    Οι "ρύποι", "κατανάλωση", "νομοθεσία" είναι selling points.
    Οι πραγματικοί λόγοι είναι αυτοί που ανέφερα καθώς και το χαμηλότερο κόστος εξέλιξης και παραγωγής.
    δεν διαφωνώ.. είπαμε ''σημεία των καιρών'' η λαϊκιστή they dont make them like they used to!..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  10. #159
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.940
    Thanked
    3266
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aς ειναι καλα η OPEL για την SAAB και η FORD για την VOLVO Τωρα πρεπει να ξερεις οτι εισαι πολυ τυχερος που δεν εχει παθει τιποτα μπραβο σου.
    Οι 5κύλινδροι της Volvo είναι ένα αρκετά παλιό μπλοκ που βγήκε σαν 2.0 και 2.5 λίτρα. Κατά βάση χρησιμοποιούταν απ' τα μεγάλα Volvo και αργότερα φυτεύτηκε και σε κάτι Focus RS. Τα 2.0 και 2.5 λίτρα της Ford ήταν τετρακύλινδρα αν δεν κάνω λάθος.

  11. #160
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι 5κύλινδροι της Volvo είναι ένα αρκετά παλιό μπλοκ που βγήκε σαν 2.0 και 2.5 λίτρα. Κατά βάση χρησιμοποιούταν απ' τα μεγάλα Volvo και αργότερα φυτεύτηκε και σε κάτι Focus RS. Τα 2.0 και 2.5 λίτρα της Ford ήταν τετρακύλινδρα αν δεν κάνω λάθος.
    το 2,5 V6 που φοραει το Jag του μπάουερ, της Ford δεν είναι ?

Σελίδα 16 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 61415161718 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP