
Αρχικό μήνυμα απο
Panos 316T
Τα είπαμε από κοντά με τον μηχανικό μου(μέσω τηλεφώνου άλλα κατάλαβα...) και λύθηκαν τα "μυστήρια".
έχεις απόλυτο δίκιο ,η δύναμη κατέβηκε στις μεσαίες χαρακτηριστικό παράδειγμα στις 4000 στρ. παίζω σχεδόν 200 άλογα σε σχέση με 150 περίπου.
υπάρχει ένα "αλλά" που δεν προβλέψαμε:
στο αμάξι είχε παραμείνει το "λουκάνικο" με αποτέλεσμα σε μεγαλύτερη πίεση να κουτούλαγαν τα καυσαέρια και να μην στροβιλίζαν σωστά τη τουρμπίνα ώστε να αποδώσει περισσότερη ιπποδύναμη και ιδιαίτερα ψηλά.
έτσι κρίθηκε αναγκαία η αντικατάσταση με μια πολλαπλή και το "ταξίδι" συνεχίζεται...