_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
A8hnaios (19-09-12), BILL007 (19-09-12), GiannisRob (19-09-12), nikos1400 (19-09-12), Stamatis (19-09-12)
Πειτε στο Καζουτιχχι να ερθει εδω να του εξηγησω πως δουλευει το μ3![]()
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
doctore (19-09-12), Leonidas_E39 (19-09-12), Nick bmwlover (19-09-12)
BILL007 (19-09-12)
Άργησα και θα με σφάξουνε...
BILL007 (19-09-12)
μια χαρα υπαρχει κ διαπρεπει στο εξωτερικο.
αμαξαρα ειναι.
για να μην πω για το 34αρι που ηταν το top.
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
οντως μια χαρα ειναι ,απιστευτα γρηγορο,πανεμορφο,κλεινει τα στοματα σε αμαξια με 3πλασιο κοστος και σε ευθειες και σε πιστες,και παιρνει αλογα για πλακα.Τι αλλο να θελει καποιος απο 1 αμαξι και ειδικα σε αυτα τα λεφτα το GTR ειναι απλα μοναδικη λυση
χωρίς ίχνος ειρωνίας (απο τα πληκτρολόγια γινονται παρεξηγήσεις), μπορείς να με διαφωτίσεις σχετικά?
(οχι για το 34 φυσικά)
που ρε παιδιά?
εκτός απο κάτι ευθείες στο M5 Βοαρδ, δεν το έχω πετύχει πουθενά αυτό το αμάξι.
Σοβαρά μιλάω.
Σε μια διοργάνωση σε κάτι...
σε κλειστό club τρέχουνε?
Σορυ, επίσης κάτι δεν κατάλαβα.
τι μας λέει ο γιαπωνέζος τώρα δηλαδή?
πως οι Lotus πχ που προσπαθούν να αφαιρέσουν βάρος ακόμα και απο τα πατάκια, είναι λάθος στημένες?
μεχρι τώρα ξέραμε= ελαφρύτερο=καλύτερο.
τώρα τι γίνεται εδω?
χιλια συγγνωμη που δεν εχω ορεξη να ξαναδω το βιντεακι ολο για ενα αμαξι που δε με ενδιαφερει ιδιαιτερα,
αλλα αν δεν κανω λαθος το ρεζουμε ητανε οτι:
φτιαξανε ενα σουπερ-καρ που να ειναι αρκετα "μαλακο" και user-friendly για τον εκαστοτε
οδηγο/αρχαριο απο αλογα ιδιοκτητη...
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
BILL007 (19-09-12)