Σελίδα 11 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 910111213 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 101 έως 110 από 184

Θέμα: Νέο τουρμπομοτέρ της BMW 1500cc 224 PS αυτά είναι :-)

  1. #101
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παίδες, να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά?

    Επιτρέψτε μου να κάνω μια προσπάθεια.

    Turbo

    Η BMW χρόνια έλεγε ότι η πραγματική δύναμη δε συμπιέζεται κλπ κλπ. Κάνει τη κολοτούμπα και βάζει αριστερά-δεξιά όπου βρει turbo. Σαν κίνηση είναι φάουλ. Σύμφωνοι μέχρι εδώ.

    Το αποτέλεσμα όμως ποιο είναι? Έχω οδηγήσει αρκετά turbo-μοτέρ. Από τον 1.8Τ σε ένα Α6 που είχαμε στην οικογένεια, στον 2.0Τ του S3 ενός φίλου και στον Ν54 σε 335i και Ζ4. Συμφωνούμε ότι ο Ν54 δεν έχει καμιά σχέση με τα VAGομοτέρ? Συμφωνούμε ότι είναι εξαιρετικά γραμμικός, χωρίς απότομα ξεσπάσματα και στροφάρει πολύ πιο ψηλά χωρίς να «λαχανιάζει»?

    Τον Ν20 δεν τον έχω οδηγήσει, αλλά γράφονται εξαιρετικά σχόλια σε διάφορα review. Τον 1.6Τ της 116i και 118i που οδήγησα ΚΑΙ στις δυο εκδόσεις τους μου φάνηκε απίστευτα γραμμικός, επίσης χωρίς ξεσπάσματα σχεδόν σαν ατμοσφαιρικός.

    Οπότε αν η εκτέλεση είναι σωστή και κάνει αυτό που πρέπει να κάνει ένα μοτέρ, γιατί μας πειράζει τόσο?

    Γιατί ξεκίνησε το τουρμπο-κίνημα τώρα? Μα φυσικά για τις νόρμες των ρύπων στην Ευρώπη και δεν είναι ούτε δικαιολογία ούτε τίποτα. Θα πρέπει να υπάρχει ένας μέσος όρος σε κάθε εταιρία βάσει νόμου στην Ε.Ε. (95γρ/κμ μέχρι το 2020) αλλιώς η εταιρία θα πληρώνει πρόστιμο. Για παράδειγμα οι Ferrari, Bugatti κλπ είναι στο πάτο της λίστας και δεν τους πειράζει να πληρώνουν πρόστιμα. Τη BMW τη πειράζει όπως πειράζει και τον κάθε ιδιοκτήτη που επειδή τα τέλη κυκλοφορίας είναι βάσει CO2 emissions σε κάποιες χώρες, αυξάνεται σημαντικά το κόστος συντήρησης. Επίσης υψηλό CO2 σημαίνει αυξημένη κατανάλωση.

    Μη ξεχνάμε ότι στην Ευρώπη οι περισσότερες «μπέμπες» που κυκλοφορούν είναι diesel.

    Να πω κάτι λοιπόν? Προτιμώ μια BMW με turbo βενζίνης παρά diesel που θα κάνει σαν ταξί.

    Ρίξτε μια ματιά περί CO2 average emissions: https://www.reuters.com/article/2012...8610C520120702


    Εμπρός Κίνηση

    Δεν έχω λόγια. Fail!

    Αλλά...σε ποιο κοινό απευθύνεται το όχημα? Η 1 GT δηλαδή?

    Δεν ανακοίνωσε η εταιρία ότι γυρίζει στην εμπρός κίνηση όλα τα μοντέλα της.

    Θυμάστε μια έρευνα ότι το 80% των οδηγών δεν γνώριζαν ότι η BMW Σειρά-1 τους είναι πισωκίνητη?

    https://www.motorauthority.com/news/...nt-wheel-drive

    Κακά τα ψέματα, η 1 GT είναι ένα πολυμορφικό όχημα (τύπου Zafira), περισσότερο για το γυναικείο φύλο που θα βάλει μέσα το παιδί να το πάει σχολείο και μετά να πάει για ψώνια στο σούπερ-μάρκετ και χρειάζεται χώρο στις πίσω θέσεις και στο πορτ-μπαγκάζ. Λέτε οι γυναίκες να αποζητάνε τη πίσω κίνηση και τα χαμόγελα που δίνει?

    Εάν όμως θέλουν λοιπόν πίσω κίνηση υπάρχει μια πλειάδα μοντέλων να επιλέξουν. Η εταιρία τους δίνει αυτή την επιλογή μη το ξεχνάμε.

    Και να κάνω μια ερώτηση? Γιατί μια μπροστοκίνητη BMW είναι λιγότερο “BMW” από μια τετρακίνητη?

    Για μένα τα πράγματα είναι ως εξής.

    Τη στιγμή που στη γκάμα της BMW έχω δυνατότητες επιλογής να καλύψω τις ανάγκες μου και τη στιγμή που η αγορά μεταχειρισμένου είναι γεμάτη από γαμάτες BMW, δε με πειράζει.

    Θα με πειράξει όταν ΟΛΕΣ οι BMW γίνουν μπροστοκίνητες και εξαφανιστούν από την αγορά μεταχειρισμένων.

    Εκεί ναι…θα πάω να ψωνίσω Alfa.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos! : 18-09-12 στις 09:12
    Nikos

  2. The Following 10 Users Say Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    330Ci (19-09-12), Bassakos (18-09-12), bill_m3 (18-09-12), ghost-rider (18-09-12), mark e92 (18-09-12), nikos1400 (18-09-12), Panos 316T (18-09-12), panose30 (18-09-12), tzanis320si (18-09-12)

  3. #102
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ρε λου...
    και 1.00 να γράψεις, αυτό που νιώθεις όταν οδηγάς την κονσέρβα σου με το καρμπον σκαμπό που έχεις για κάθισμα, δεν πρόκειτε να το νιώσεις με αυτό που περιγράφεις.
    αυτή την αίσθηση που παίρνεις απο ένα καθαρά Ν/Α μοτέρ που στριγγλίζει και καταλαβαίνεις ότι δεν έχει άλλο να βγάλει, δεν την παίρνεις με τπτ απο το τουρμπίσιο.
    γενικά οκ...δεν έχω θέμα με το τούρμπο γενικότερα. είναι θέμα φιλοσοφίας και ανθρώπου πάνω απ'όλα.
    μερικοί λένε οκ, δεν με νοιάζει, γρήγορο να'ναι, 2-3 δεύτερα πιο γρήγορο γύρο να ρίχνει απο το προηγούμενο, να στρίβει, τα 200 κιλά πάνω δεν με νοιάζει, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ///Μ.
    ΟΧΙ...///Μ σημαίνει ατμόσφαιρα, πολύστροφο μοτέρ, προσοχή στην λεπτομέρεια έτσι ώστε να δίνει μια μικρή γεύση στον οδηγό, για το πως περίπου είναι η αίσθηση ενός αγωνηστικού.
    οκ εσύ είσαι άνθρωπος του αποτελέσματος, και ψάχνεις άλλα πράγματα. θα σου πώ ένα πράγμα όμως, και βάλτο καλά στο μυαλό σου.
    όσο γρήγορο και να'ναι το άλλο, όσο καλύτερο χρόνο και να κάνει, θα θυμάσαι για πάντα το μαύρο μπρίκι, και θα σκέφτεσαι συνέχεια τα ουρλιαχτά και τις τσιρίδες του.
    και τέλος πάντων, ο σεφ πάλι πέτσους θα σου ρίχνει, είτε έχεις 800, είτε έχεις 1800 άλογα...


    ΚΑΠΙΖΕ????????????????
    Μην αγχώνεσαι Θωμα.......ο πρωτος λουτσος ειναι δυσκολος...μετα συνηθίζεις και το απολαμβάνεις καθε μερα.....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  4. #103
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην αγχώνεσαι Θωμα.......ο πρωτος λουτσος ειναι δυσκολος...μετα συνηθίζεις και το απολαμβάνεις καθε μερα.....
    είμαι σίγουρος ότι με τόσους λούτσους που έχεις φάει, ξέρεις τι λές...
    παλιά καραβάνα στους λούτσους ο γιάνγκος...

    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. #104
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    είμαι σίγουρος ότι με τόσους λούτσους που έχεις φάει, ξέρεις τι λές...
    παλιά καραβάνα στους λούτσους ο γιάνγκος...

    Σου ετοιμάζω εναν περιποιημένο.....



    (ακομα περιμένω να πας να το δεις.....παπάρα)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  6. #105
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    θα πάω ρε. απλά δεν έχω δουλειά κατά εκεί, και είναι στην άλλη άκρη. περιμένω να μου στείλουν αυτές τις μέρες μπροστά δισκόπλακες, και επι την ευκαιρεία θα πεταχτώ να το δώ...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Z4 DCT (18-09-12)

  8. #106
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο StratosZ4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    335 δεν εχεις μαρκ?
    προγραμμα του φορας?
    Nαι το 335 εχω και με προγρμμα γιατι ?

  9. The Following User Says Thank You to mark e92 For This Useful Post:

    StratosZ4 (18-09-12)

  10. #107
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos! Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παίδες, να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά?

    Επιτρέψτε μου να κάνω μια προσπάθεια.

    Turbo

    Η BMW χρόνια έλεγε ότι η πραγματική δύναμη δε συμπιέζεται κλπ κλπ. Κάνει τη κολοτούμπα και βάζει αριστερά-δεξιά όπου βρει turbo. Σαν κίνηση είναι φάουλ. Σύμφωνοι μέχρι εδώ.

    Το αποτέλεσμα όμως ποιο είναι? Έχω οδηγήσει αρκετά turbo-μοτέρ. Από τον 1.8Τ σε ένα Α6 που είχαμε στην οικογένεια, στον 2.0Τ του S3 ενός φίλου και στον Ν54 σε 335i και Ζ4. Συμφωνούμε ότι ο Ν54 δεν έχει καμιά σχέση με τα VAGομοτέρ? Συμφωνούμε ότι είναι εξαιρετικά γραμμικός, χωρίς απότομα ξεσπάσματα και στροφάρει πολύ πιο ψηλά χωρίς να «λαχανιάζει»?

    Τον Ν20 δεν τον έχω οδηγήσει, αλλά γράφονται εξαιρετικά σχόλια σε διάφορα review. Τον 1.6Τ της 116i και 118i που οδήγησα ΚΑΙ στις δυο εκδόσεις τους μου φάνηκε απίστευτα γραμμικός, επίσης χωρίς ξεσπάσματα σχεδόν σαν ατμοσφαιρικός.

    Οπότε αν η εκτέλεση είναι σωστή και κάνει αυτό που πρέπει να κάνει ένα μοτέρ, γιατί μας πειράζει τόσο?

    Γιατί ξεκίνησε το τουρμπο-κίνημα τώρα? Μα φυσικά για τις νόρμες των ρύπων στην Ευρώπη και δεν είναι ούτε δικαιολογία ούτε τίποτα. Θα πρέπει να υπάρχει ένας μέσος όρος σε κάθε εταιρία βάσει νόμου στην Ε.Ε. (95γρ/κμ μέχρι το 2020) αλλιώς η εταιρία θα πληρώνει πρόστιμο. Για παράδειγμα οι Ferrari, Bugatti κλπ είναι στο πάτο της λίστας και δεν τους πειράζει να πληρώνουν πρόστιμα. Τη BMW τη πειράζει όπως πειράζει και τον κάθε ιδιοκτήτη που επειδή τα τέλη κυκλοφορίας είναι βάσει CO2 emissions σε κάποιες χώρες, αυξάνεται σημαντικά το κόστος συντήρησης. Επίσης υψηλό CO2 σημαίνει αυξημένη κατανάλωση.

    Μη ξεχνάμε ότι στην Ευρώπη οι περισσότερες «μπέμπες» που κυκλοφορούν είναι diesel.

    Να πω κάτι λοιπόν? Προτιμώ μια BMW με turbo βενζίνης παρά diesel που θα κάνει σαν ταξί.

    Ρίξτε μια ματιά περί CO2 average emissions: https://www.reuters.com/article/2012...8610C520120702


    Εμπρός Κίνηση

    Δεν έχω λόγια. Fail!

    Αλλά...σε ποιο κοινό απευθύνεται το όχημα? Η 1 GT δηλαδή?

    Δεν ανακοίνωσε η εταιρία ότι γυρίζει στην εμπρός κίνηση όλα τα μοντέλα της.

    Θυμάστε μια έρευνα ότι το 80% των οδηγών δεν γνώριζαν ότι η BMW Σειρά-1 τους είναι πισωκίνητη?

    https://www.motorauthority.com/news/...nt-wheel-drive

    Κακά τα ψέματα, η 1 GT είναι ένα πολυμορφικό όχημα (τύπου Zafira), περισσότερο για το γυναικείο φύλο που θα βάλει μέσα το παιδί να το πάει σχολείο και μετά να πάει για ψώνια στο σούπερ-μάρκετ και χρειάζεται χώρο στις πίσω θέσεις και στο πορτ-μπαγκάζ. Λέτε οι γυναίκες να αποζητάνε τη πίσω κίνηση και τα χαμόγελα που δίνει?

    Εάν όμως θέλουν λοιπόν πίσω κίνηση υπάρχει μια πλειάδα μοντέλων να επιλέξουν. Η εταιρία τους δίνει αυτή την επιλογή μη το ξεχνάμε.

    Και να κάνω μια ερώτηση? Γιατί μια μπροστοκίνητη BMW είναι λιγότερο “BMW” από μια τετρακίνητη?

    Για μένα τα πράγματα είναι ως εξής.

    Τη στιγμή που στη γκάμα της BMW έχω δυνατότητες επιλογής να καλύψω τις ανάγκες μου και τη στιγμή που η αγορά μεταχειρισμένου είναι γεμάτη από γαμάτες BMW, δε με πειράζει.

    Θα με πειράξει όταν ΟΛΕΣ οι BMW γίνουν μπροστοκίνητες και εξαφανιστούν από την αγορά μεταχειρισμένων.

    Εκεί ναι…θα πάω να ψωνίσω Alfa.
    Σωστος ο Νικος αλλα οχι και Alfa ρε Νικ!!!

  11. #108
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Aς κάνανε τη μαγκιά να εξελίξουν για τα Μ μοτέρ σαν αυτό της McLaren MP4-12C με redline στις 8,500rpm και δεν θα είχε κανείς μας πρόβλημα...
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  12. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    Thomelef (18-09-12)

  13. #109
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aς κάνανε τη μαγκιά να εξελίξουν για τα Μ μοτέρ σαν αυτό της McLaren MP4-12C με redline στις 8,500rpm και δεν θα είχε κανείς μας πρόβλημα...
    Κανονικά θα έπρεπε μετά το 46άρι, να δούνε πως θα περάσουν τις 9κ...για να το κάνει η χόντα, μπορούν και αυτοί.
    και μετά θα σου'λεγα εγώ τι εστί βερύκοκο και τι τούρμπο...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  14. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    EVERGET (18-09-12), Lambros46 (18-09-12)

  15. #110
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Πιστευω το τελευταιο καθαροαιμο ηταν το 850 csi.
    Ας το επιβεβαιωσει η Γωργρα
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  16. The Following 4 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    alexk (18-09-12), Thomelef (18-09-12), yiannis2002 (18-09-12), Κωνσταντίνος (18-09-12)

Σελίδα 11 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 910111213 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP