...στη 2η φωτο,να 'ταν μονο το βαρελακι που λειπει......
...στη 2η φωτο,να 'ταν μονο το βαρελακι που λειπει......
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη spar@ : 16-09-12 στις 13:52
το "βαρελάκι" που λες είναι το blower που φυσάει αέρα την ώρα που παίρνει μπρός το αυτοκίνητο και είναι κρύο τελείως και μέχρι να πάρει μια συγκεκριμένη θερμοκρασία, στην συνέχεια σταματάει.
στην δεύτερη φώτο δεν λείπει μόνο το blower αλλα και το κουτί απ το φίλτρο αέρος και κάποια άλλα εξαρτήματα.σε αυτή την φώτο πιθανόν να είναι τραβηγμένη μόλις έβαλε το μοτέρ πάνω και ακόμα δεν έχει τοποθετήσει και τα υπόλοιπα εξαρτήματα.Βλέπω και το καρτελάκι οπότε μάλλον έτσι είναι.
Στη δεύτερη φωτογραφία, η αντλία υποβοήθησης των φρενων ειναι στην αλλη πλευρά... Άλλο πάλι και τούτο...
Μλκια είπα, και οι υαλοκαθαριστηρες ανάποδα είναι. Το ένα είναι αριστεροτιμονο και το αλλο δεξιοτιμονο.
αυτο ειναι Ελληνικο το αυτοκινητο, απλα ειχε περασει απ τον περιφερειακο του Υμμητου με 306km/h και του πηραν το διπλωμα για 8 μηνες, ετσι αποφασισε να το κανει μετατροπη να οδηγαει η γυναικα του, και το εκανε δεξιοτιμονο....
αν δεις και τα σωληνακια υποβοηθησης δεν ειναι συνδεδεμενα...
![]()
απο τοτε που σου ειχε ριξει ο Γιαννης με τον νιντζα του 3 κολωνες στο ψευοφυσητηρι σου δεν κοιμοσουν τα βραδια, μεχρι και προγραμμα ειχες βαλεις στο 3κυλινδρο σεσουαρ σου....αλλα η καθαρη ατμοσφαιρα και το vvt-I ειχε απαντησει...ο μεταβλητος χρονισμος και ο ηχος που εβγαζε το μικρο τερατακι σε ξυπναγαν τα βραδια μουσκεμα στον ιδρωτα....
πες την αληθεια... τον τελευταιο χρονο ψαχνεις για Ιq!
Αν ψάχνει για IQ, καλύτερα να του πει δυο-τρία πραγματάκια ο Γιάννης Z4 DCT.
spar@ (16-09-12)