Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 78

Θέμα: [Ε89] ΦΡΕΝΑ-ΤΙΜΕΣ

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vassilis ///M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν θα δουλέψει αλλιώς το συγκεκριμένο κιτ...Δίσκος 355 είναι πολύ μικρός σε σχέση με την δαγκάνα....
    Ναι δεν έγραψα και γι'αυτό.
    Και η δαγκάνα τόσο μεγάλη δεν έχει νόημα, απλά παραπάνω βάρος έχεις.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    Kostas Maras (16-09-12), Stathis (15-09-12), Thomelef (22-09-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οι υπερβολες στο μεγεθος των μπροστινων φρενων μονο, καλο ειναι να αποφευγονται γιατι αλλαζουμε υπερβολικα το brake bias δηλ. την κατανομη πεδησης του εμπρος μερους σε σχεση με το πισω. Αυτο ειναι πολυ σημαντικο και δεν θα πρεπει να το ξεχναμε. Οι περισσοτεροι αλλωστε 'μενουν' απο φρενα οχι γιατι δεν εχουν αρκετη δυναμη αλλα γιατι ζεσταινονται γρηγορα και χανουν την ικανοτητα τους.
    Αν δηλαδη μπορουσαμε να κρατησουμε την αποτελεσματικοτητα του πρωτου φρεναρισματος δεν θα ειχαμε και ιδιαιτερο προβλημα.Αρα πρεπει να αυξησουμε την 'θερμοχωρητικοτητα' του συστηματος μας πριν αρχισει να χανει την αποτελεσματικοτητα του.Αυτο θα μπορουσε να συμβει οχι μονο αλλαζοντας την διαμετρο της δισκοπλακας με μεγαλυτερη(και συνηθως παχυτερη) αλλα με καλυτερης ποιοτητας τακακια στα ΟΕΜ φρενα, παχυτερη δισκοπλακα αεριζομενη στην ιδια διαμετρο κτλ.
    Το σωστοτερο θα ηταν να αλλαζουμε ταυτοχρονα με τα εμπρος και τα πισω φρενα αλλα επειδη αυτο ειναι οικονομικα πολυ δαπανηρο περιοριζομαστε σε αλλαγη μονο των εμπρος.
    Για να επανελθουμε στο θεμα, για τα twin turbo, σαν best value for money, θα προτεινα ενα σετ εξαπιστονα της willwood

    https://www.ebay.co.uk/itm/WILWOOD-6...item1c2b4f083b

    με δισκοπλακες απο Μ3 Ε92

    https://www.ebay.de/itm/Original-BMW...item20ba5a83df

    (που μπορουν να αγοραστουν και εδω) καθως και ενα σετ ανταπτορες που θα χρειαστει να φτιαξουμε εμεις.
    Ετσι εχουμε ενα κοστος κατω απο 2000 ευρω, με καινουργιες δαγκανες, τακακια και δισκοπλακες (οι μτχ δαγκανες πχ μπορει να θελουν τσιμουχες η βαψιμο + τακακια που ανεβαζουν το κοστος), με μικρο αναρτωμενο και περιστρεφομενο βαρος (καθως οι δισκοι του Μ3 ειναι και αυτοι διαιρουμενοι με αλουμινενια κεντρα).
    Μια δισκοπλακα πχ 380χ34 σιδερενια monoblock προσθετει υπερβολικο βαρος στον μπροστινο αξονα κατι που δεν ειναι επιθυμητο.

    Εννοειται οτι υπαρχουν πολλα κιτ φρενων στο χωρο, μπορει και καλυτερα απο την παραπανω λυση αλλα αρκετα ακριβοτερα.

  4. The Following 8 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    alexk (15-09-12), aristent (16-09-12), mark e92 (15-09-12), Panos 316T (17-09-12), Stathis (16-09-12), Thomelef (22-09-12), Vassilis ///M (15-09-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP