Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 61

Θέμα: F80 M3 spy photos

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    BMW μοτερ ειναι αυτο η Mitsubishi ?
    Αυτό ακριβώς!
    Όλα τα Μ μοτέρ ήταν έργα τέχνης! Αυτό πώς είναι έτσι?

  2. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τίποτα δε σας αρέσει..... Αχάριστοι, audi να πάρετε.......turbo rules
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  3. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    giannis_compact (13-09-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τίποτα δε σας αρέσει..... Αχάριστοι, audi να πάρετε.......turbo rules
    Μα ούτε τα Audi έχουν όμορφα μοτέρ συνονόματε

  5. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο giannis_compact Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μα ούτε τα Audi έχουν όμορφα μοτέρ συνονόματε
    Φώναξε και τον Νικο να δει χαρα το μάτι σας......

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 21-09-12 στις 10:26
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  6. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    Nikos (14-09-12)

  7. #5
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φώναξε και τον Νικο να δει χαρα το μάτι σας......

    Δε μπορω να δω τη φωτογραφια

  8. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο giannis_compact Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δε μπορω να δω τη φωτογραφια
    Την βλέπουν μόνο Bmwfans........


    Όσοι δεν σας άρεσαν η Φωτο του Μ , δεν τις βλεπουν
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  9. The Following 2 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    giannis_compact (13-09-12), Nick bmwlover (20-09-12)

  10. #7
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Την βλέπουν μόνο Bmwfans........


    Όσοι δεν σας άρεσαν η Φωτο του Μ , δεν τις βλεπουν

  11. #8
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    BMW μοτερ ειναι αυτο η Mitsubishi ?
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο giannis_compact Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό ακριβώς!
    Όλα τα Μ μοτέρ ήταν έργα τέχνης! Αυτό πώς είναι έτσι?
    Τότε τα πράγματα ήταν πιο απλά: Λιγότερα πράγματα κάτω απ' το καπώ, περισσότερος χώρος, άλλες τεχνολογίες, για άλλους καλύτερες, για άλλους χειρότερες.

    Τώρα όμως το σκηνικό έχει αλλάξει και, καλώς ή κακώς, πρέπει όλοι να προσαρμοστούν. Ο νομοθέτης, είτε πρόκειται για την Ευρωπαϊκή Ένωση, είτε για το φορολογικό σύστημα της κάθε χώρας, αποφάσισε ότι η φορολόγηση θα γίνεται βάση των ρύπων, πόσο μάλλον σε μια εποχή που το downsizing είναι της μόδας. Όμως η Μ (και η κάθε Μ) παραμένει εταιρία, που σκοπό έχει το κέρδος. Στην προκειμένη περίπτωση, η λύση λέγεται τούρμπο (αν και ο σωστός όρος αν δεν απατώμαι είναι "υπερτροφοδότηση καυσαερίων/turbocharging") και δεν θα τη γλιτώσει κανείς.

    Τα κυβικά μειώνονται, η απόδοση αυξάνει, οι σχετικοί ρύποι, και κατανάλωση πέφτουν και πολλά άλλα ωραία στο χαρτί. Η Μ αναγκάστηκε να προσαρμοστεί, αν κρίνει όμως κανείς απ' τις κριτικές (του σοβαρού μέρους) του ειδικού τύπου ο Ν54 και οι επόμενοι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες της BMW, είναι διαμάντια, παρόλα τα μικρά προβλήματα τους (βλ. αντλία υψηλής και πολλά άλλα). Τα προβλήματα αξιοπιστίας λύθηκαν με τον Ν55, και η τροφοδότηση προχώρησε στους 8 κυλίνδρους με τον Ν63 και στη συνέχεια στους 4 με τον Ν20.

    Οι αντίστοιχες Μ εκδόσεις (S63TU) έχουν κοινό μόνο το μπλόκ και πραγματικά η τεχνολογία που έχουν είναι απίστευτη. Δείτε το μηχανοστάσιο του F10 M5 για παράδειγμα. Κάτι τόσο πολύπλοκο σε εργοστασιακό τουρμπάτο μοτέρ δεν νομίζω ότι υπάρχει στην αγορά!


  12. The Following 4 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    aristent (13-09-12), giannis_compact (13-09-12), Leonidas_E39 (13-09-12), Nick bmwlover (20-09-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP