
Αρχικό μήνυμα απο
M3E30
Για να μπαινουν τα πραγματα στη θεση τους και να βελτιωσεις σωστα την Μ3,συμβαινουν τα εξης..Αν βαλεις εισαγωγη βαζεις carbon ή carbon look(τις καλυτερες τις φτιαχνει ο Goke στη Γερμανια σαν αυτη που φοραει η Μ3 του βιντεο αλλα για να δουλεψει σωστα,κρατας τα μεταλλικα χωνια του εξαπεταλουδου γιατι τα πλαστικα ή carbon που δινουν για να κουμπωσει η εισαγωγη σπανε με τον καιρο.Η κανεις αυτο ή βαζεις απο τον Goke CSL replica carbon fibre εισαγωγη που ειναι διαιρουμενη δυο κομματιων και κοστιζει για Ε36 Μ3 1500¤.Μεχρι εδω καλα?Για να δουλεψει η εισαγωγη καταργεις το MAF και παιζεις με προγραμμα AlphaN ή τυπου AlphaN το οποιο ή στο φτιαχνει καποιος πολυ γνωστης εδω(δυσκολο,αλλα οχι αδυνατον)η το παιρνεις κονσερβα απο εξωτερικο,ητοι 1000¤ επιπλεον.Μεχρι εδω εισαι στα 2500¤ και για να σεταρεις το σταδιο αυτο χρειαζεσαι εκκεντροφορους,που ως γνωστον για να δουλεψει σωστα η εισαγωγη και να αποδωσει τα μεγιστα,τους χρειαζεται οπως το κρεας το αλατι.Που σημαινει εισαι ηδη στα 3500¤ χωρις εργασια για την τοποθετηση των εκκεντροφορων.Το προγραμμα που φορας καταργειται και παιρνει τη θεση του το AlphaN.Επισης,ειναι γνωστο οτι στις Μ3 Ε36,με μιση εξατμιση,απο χταποδι και πισω,με καταλυτες απο Ε46 Μ3 και αλουμινενιο βολαν,ανεβαινεις στα 300 περιπου και περνας Ε46 Μ3.Αν βαλεις και ελαφρυτερες τροχαλιες στροφαλου-τιμονιου-δυναμο ανεβαινεις ακομα πιο πανω γιατι στροφαρεις ακομα πιο ανετα.Συν εισαγωγη σε αυτα,συν εκκεντροφορους θα δεις more or less 355 ιππους στο μοτερ.Φυσικα μιλαμε για επενδυση των 5000¤.Συνοψιζοντας,αν κινηθεις ετσι,αξιζει η εισαγωγη,αν οχι,ασε το αμαξι οπως ειναι για να το χαιρεσαι παντου και παντα χωρις προβληματα.Το αμαξι του Παντελακη το εφτιαξε εξ αρχης ο Βουδουρης και σκοτωνε με 400 ιππους πανω κατω,με γνωση.Ενω οταν το εφτιαχνε αλλος και το εστειλαν εξω ουτε 300 ιππους δεν εβγαλε.Το αμαξι μετα γυρισε πολλα συνεργεια και το χαλασαν,δεν ειναι οπως τοτε...Αυτα για την ιστορια..Αν θελεις αλογα,χωρις να σπασει με επενδυση της ταξης του πεντοχιλιαρου,βαλε ενα κιτ κομπρεσσορα με τα παρελκομενα του να δεις γυρω στα 500 αλογα μοτερ σχεδον με 0.5 πιεση και αξιοπιστια εργοστασιου..Αυτα..
συμφωνω με ολα αυτα που λες για 5000 θα γινει πολυ καλη δουλεια αλλα δεν εχω σκοπο να χαλασω τοσα γιατι δεν τα εχω φυσικα ελεγα να βαλω μονο μια εισαγωγη κ ενα σωστο προγραμμα μεχρι εκει κ αργοτερα ελεγα να ελαφρυνο το βολαν αυτα οχι κατι παραπανω 

RULZZZZ..... BEWARE OF THE GERMANS POWER....!!!!