Σελίδα 10 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 89101112 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 91 έως 100 από 183

Θέμα: Αποκάλυψη: Toyota GT-86

  1. #91
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ριξτε μια.ματια για τι παιρνετε ελαχιστα μετχ με 35 χιλιαρικα...

    ουδεν περαιτερω σχολιο.

    ______________________

    sent from samsung "smartphone" using fat fingers...
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  2. The Following 2 Users Say Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    panose30 (13-09-12), Thomelef (13-09-12)

  3. #92
    Εγγραφή
    07-08-12
    Περιοχή
    Μοσχάτο
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    460
    Thanked
    344
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bazil Van Sinner Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aπο specs φαινεται νορμαλ,αν εχει ακολουθησει τη φιλοσοφια που βγαζει η ολη εικονα και προλογος που εχει πεσει πιστευω θα ειναι πολυ fun to drive.Η εμπειρια μου απο γιαπωνεζικα,μου το χει αποδειξει.
    Προσωπικα οι κινητηρες και τα νουμερα που δινουν πολλα μπροστοκινητα μοτερ,με γοητευει....αλλα μεχρι εκει.
    Αναφερθηκε το Rx8 πιο πανω....αριστο αυτοκινητο,ειδικα για entry level οδηγους,παρεξηγημενο στην Ελλαδα,το ειδαν <<φθηνο>>εβγαιναν και τα δανεια πιο γρηγορα απο τις τυροπιτες τοτε,και το πηρε και ο καθε <<τυροπιτας>>....καλα να παθουν,δεν γινεται και 1300αρι και 200+αλογα και πισωκινητο και μπλοκε και τζαμπα και να μην καιει και τιποτα,δεν γινεται ολα δικα μας!
    Ακριβώς Βασίλη. Είδαν οι περισσότεροι 230hp από "1300cc" και 4 θέσεις/πόρτες σε πισωκίνητο και είπαν εδώ είμαστε. Ήταν κι η τιμή της βενζίνης ακόμα χαμηλά..
    Τώρα τα χαρίζουν γιατί με την απλή αμόλυβδη 1.8 ευρώ/lt και κατανάλωση στην πόλη χωρίς να το πατάς 12-15lt/100km είναι δύσκολο να το κυκλοφορείς καθημερινά..
    Κατά τα άλλα εξαιρετικό αυτοκίνητο. Το έχει πολύ καλός φίλος και έχω δει αρκετές φορές τι μπορεί να κάνει. Στα χρήματά του το καλύτερο μάλλον μέχρι τώρα.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν δεις τις καμπύλες ισχύος του μοτέρ, θα δεις το χαρακτηριστικό "πέσιμο" γύρω στις 3.500 στροφές, λόγω των εκκεντροφόρων. Στις μεσαίες, δηλαδή, δείχνει να κρεμάει, ενώ ψηλά αποδίδει πολύ καλά.

    Όσο για το mechanical diff εννοούς περιορισμένης ολίσθησης

    Τέλος, στην εδώ Toyota μου είπαν 35-38.000¤ αναλόγως του εξοπλισμού, σε μία αναγνωριστική βόλτα που πήγα, αν και δεν είχαν ακόμα αυτοκίνητο στην έκθεση.
    Α οκ, άρα απλό Torsen στον βασικό εξοπλισμό (αν κατάλαβα σωστά) και αν θέλεις επιλέγεις και LSD.
    Να δούμε και τιμές Subaru BRZ, αν και 35-38.000¤ είναι πολλά, όταν το BRZ Limited στην Αμερική ξεκινάει από 28.000$...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ριξτε μια.ματια για τι παιρνετε ελαχιστα μετχ με 35 χιλιαρικα...

    ουδεν περαιτερω σχολιο.
    Φίλε Νίκο δεν τίθεται θέμα τι μπορείς να πάρεις σε μεταχειρισμένο με 35.000 ευρώ. Μ3, 335, Ζ4, Porsche 911, Cayman, όλα καταπληκτικά αυτοκίνητα. Πραγματικά ότι θέλεις βρίσκεις.
    Το θέμα είναι μπορείς να συντηρείς αυτοκίνητο 2500cc+ στην χώρα μας πλέον?
    Προσωπικά δεν έχω αυτήν την στιγμή την δυνατότητα. Τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια, βενζίνες για 6 κυλίνδρους και τεκμήριο/φορολογία.
    Επίσης κάποια στιγμή θέλεις να πάρεις αυτοκίνητο καινούργιο, δικό σου, όπως το θέλεις.
    Με ταβάνι τα 35-38 χιλιάδες ευρώ λοιπόν, ποια αυτοκίνητα μπορούν να προσφέρουν οδηγική απόλαυση και sport επιδόσεις?
    Από BMW μάλλον μόνο η νέα τρίθυρη Σειρά 1, στην έκδοση 125, με M-Pack σε Estoril Blue..!

  4. The Following 3 Users Say Thank You to BabisStinson For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (13-09-12), nik200 (13-09-12)

  5. #93
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ζούμε σε μια χώρα που αρκετοί άνθρωποι πουλάνε τα αυτοκίνητά τους όσο-όσο. Δεν είναι εποχές για καινούργιο αυτοκίνητο στην Ελλάδα, όχι μόνο επειδή οι τιμές των μεταχειρισμένων είναι τόσο χαμηλά, αλλά επειδή η Ελλάδα δεν παράγει αυτοκίνητα με αποτέλεσμα ΚΑΘΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ- χρήματα που φεύγουν στο εξωτερικό.
    ΑΣ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΟΥΝ ΦΘΗΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.


    Σημείωση: Μπορεί να ακούγομαι σαν εξωγήινος σε μια χώρα που βασιλεύει η ατομικότητα... δεν πειράζει.... δεν πρόκειται να αλλάξω τρόπο σκέψης - ελπίζω ούτε και εσύ που διαβάζεις και συμφωνείς μαζί μου.

  6. The Following 12 Users Say Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    alexk (14-09-12), aristent (13-09-12), ghost-rider (14-10-12), halkida116mpack (15-10-12), kostas1.6 (13-09-12), Leonidas_E39 (13-09-12), Nick bmwlover (03-11-12), nik200 (13-09-12), nikos1400 (13-09-12), Ptboul (13-09-12), Thomelef (13-09-12), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ (13-09-12)

  7. #94
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7377
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    συμφωνω οτι το αμαξι ειναι ακριβο..την στιγμη που με 32χιλ παιρνεις scirocco r...το οποιο μπορει να μην ειναι πισωκινητο αλλα τα κανει ολα και αρκετα καλα..ειναι φοβερο all rounder..αλλα..

    σε 2-3 χρονακια το gt86 συμφωνα παντα με τα δεδομενα της χωρας σημερα..το αμαξι αυτο θα κανει γυρω στα 20 χιλιαρικα..σε αυτα τα λεφτα και περνωντας ενα αμαξι-σχεδον καινουργιο-ειναι μια αρκετα σωστη αγορα, χωρις πολλα εξοδα συντηρησης...και το εχεις και για καθημερινο καθως δεν καιει υπερβολικα..προσωπικα υπο αυτες τις προυποθεσεις θα το επαιρνα...

  8. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (13-09-12)

  9. #95
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BabisStinson Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ακριβώς Βασίλη. Είδαν οι περισσότεροι 230hp από "1300cc" και 4 θέσεις/πόρτες σε πισωκίνητο και είπαν εδώ είμαστε. Ήταν κι η τιμή της βενζίνης ακόμα χαμηλά..
    Τώρα τα χαρίζουν γιατί με την απλή αμόλυβδη 1.8 ευρώ/lt και κατανάλωση στην πόλη χωρίς να το πατάς 12-15lt/100km είναι δύσκολο να το κυκλοφορείς καθημερινά..
    Κατά τα άλλα εξαιρετικό αυτοκίνητο. Το έχει πολύ καλός φίλος και έχω δει αρκετές φορές τι μπορεί να κάνει. Στα χρήματά του το καλύτερο μάλλον μέχρι τώρα.




    Α οκ, άρα απλό Torsen στον βασικό εξοπλισμό (αν κατάλαβα σωστά) και αν θέλεις επιλέγεις και LSD.
    Να δούμε και τιμές Subaru BRZ, αν και 35-38.000¤ είναι πολλά, όταν το BRZ Limited στην Αμερική ξεκινάει από 28.000$...



    Φίλε Νίκο δεν τίθεται θέμα τι μπορείς να πάρεις σε μεταχειρισμένο με 35.000 ευρώ. Μ3, 335, Ζ4, Porsche 911, Cayman, όλα καταπληκτικά αυτοκίνητα. Πραγματικά ότι θέλεις βρίσκεις.
    Το θέμα είναι μπορείς να συντηρείς αυτοκίνητο 2500cc+ στην χώρα μας πλέον?
    Προσωπικά δεν έχω αυτήν την στιγμή την δυνατότητα. Τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια, βενζίνες για 6 κυλίνδρους και τεκμήριο/φορολογία.
    Επίσης κάποια στιγμή θέλεις να πάρεις αυτοκίνητο καινούργιο, δικό σου, όπως το θέλεις.
    Με ταβάνι τα 35-38 χιλιάδες ευρώ λοιπόν, ποια αυτοκίνητα μπορούν να προσφέρουν οδηγική απόλαυση και sport επιδόσεις?
    Από BMW μάλλον μόνο η νέα τρίθυρη Σειρά 1, στην έκδοση 125, με M-Pack σε Estoril Blue..!
    φιλικα παντα μπαμπη, υπο αυτες τις προ'υποθεσεις τοτε ειναι λαθος νομιζω 35 χιλιαρικα να τα βγαλεις στο δρομο.

    καινουρια αυτοκινητα εχω παρει, και καταληγω οτι ειναι ενας μυθος. δεν ξαναπαιρνω οποιαδηποτε η οικονομικη μου κατασταση.
    ετσι κι αλλιαως τα παλια μ αρεσουν περισσοτερο
    ______________________

    sent from samsung "smartphone" using fat fingers...
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  10. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    nik200 (13-09-12)

  11. #96
    Εγγραφή
    07-08-12
    Περιοχή
    Μοσχάτο
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    460
    Thanked
    344
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
    φιλικα παντα μπαμπη, υπο αυτες τις προ'υποθεσεις τοτε ειναι λαθος νομιζω 35 χιλιαρικα να τα βγαλεις στο δρομο.

    καινουρια αυτοκινητα εχω παρει, και καταληγω οτι ειναι ενας μυθος. δεν ξαναπαιρνω οποιαδηποτε η οικονομικη μου κατασταση.
    ετσι κι αλλιαως τα παλια μ αρεσουν περισσοτερο
    Νίκο συζήτηση κάνουμε. Δεν έχω πάρει καινούριο αμάξι ποτέ (η Compact το πρώτο μου είναι άλλωστε..) Αν δεν είχαμε
    Απλά θα έπαιρνα καινούριο κυρίως για να το φτιάξω όπως ακριβώς το έχω στο μυαλό μου. Όπως εδώ:
    https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=15019

  12. The Following User Says Thank You to BabisStinson For This Useful Post:

    nikos1400 (13-09-12)

  13. #97
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BabisStinson Εμφάνιση μηνυμάτων
    Α οκ, άρα απλό Torsen στον βασικό εξοπλισμό (αν κατάλαβα σωστά) και αν θέλεις επιλέγεις και LSD.
    Μα το Torsen είναι περιορισμένης ολίσθησης. Το όνομα του προκύπτει από τα πρώτα γράμματα των λέξεων Torque Sensing, που αναφέρονται στην αρχή λειτουργίας του. Λειτουργεί με βάση την διαφορά των ροπών αντίστασης, αν και για περισσότερες λεπτομέριες καλύτερα να ρωτήσουμε ένα μηχανολόγο.

  14. #98
    Εγγραφή
    07-08-12
    Περιοχή
    Μοσχάτο
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    460
    Thanked
    344
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μα το Torsen είναι περιορισμένης ολίσθησης. Το όνομα του προκύπτει από τα πρώτα γράμματα των λέξεων Torque Sensing, που αναφέρονται στην αρχή λειτουργίας του. Λειτουργεί με βάση την διαφορά των ροπών αντίστασης, αν και για περισσότερες λεπτομέριες καλύτερα να ρωτήσουμε ένα μηχανολόγο.
    A ok, δεν το γνώριζα αυτό. Άρα ποια η διαφορά ώστε να επιλέξεις το "mechanical" σαν έξτρα?


    Σε μπλε πάντως το Subaru μ'αρέσει λίγο περισσότερο.

  15. The Following User Says Thank You to BabisStinson For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (13-09-12)

  16. #99
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BabisStinson Εμφάνιση μηνυμάτων
    A ok, δεν το γνώριζα αυτό. Άρα ποια η διαφορά ώστε να επιλέξεις το "mechanical" σαν έξτρα?


    Σε μπλε πάντως το Subaru μ'αρέσει λίγο περισσότερο.
    Xωρις να παιρνω ορκο,το Torsen για παραδειγμα ειναι μηχανικο.Ειναι γραναζια συνεχως εμπλεκομενα μεταξυ τους,και αναλογα με την πιεση που ασκειτε και το ποσοστο εμπλοκης σφυγγει.
    Απο την αλλη τa LSD ειναι πιο soft βασει της λειτουργιας τους.Ειναι μεν <<μπλοκε>>αλλα δεν χρησιμοποιουν την μηχανικη εμπλοκη ,αλλα,αλλου ειδους οπως για παραδειγμα τα διαφορικα της αουντι που ειναι δισκοι βαπτισμενοι σε υγρο,οι οποιοι δια τις τριβης αποκτουν εμπλοκη,αρα και το επιθυμητο αποτελεσμα,με πιο non-sport και φιλτρατρισμενο τροπο.
    Διορθωστε με αν κανω λαθος.

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  17. #100
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BabisStinson Εμφάνιση μηνυμάτων
    A ok, δεν το γνώριζα αυτό. Άρα ποια η διαφορά ώστε να επιλέξεις το "mechanical" σαν έξτρα?


    Σε μπλε πάντως το Subaru μ'αρέσει λίγο περισσότερο.
    Έχω την εντύπωση ότι το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης είναι στανταρ...

    Άρα κάτι δε βγάζει νόημα εδώ!

Σελίδα 10 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 89101112 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP