ριξτε μια.ματια για τι παιρνετε ελαχιστα μετχ με 35 χιλιαρικα...
ουδεν περαιτερω σχολιο.
______________________
sent from samsung "smartphone" using fat fingers...
ριξτε μια.ματια για τι παιρνετε ελαχιστα μετχ με 35 χιλιαρικα...
ουδεν περαιτερω σχολιο.
______________________
sent from samsung "smartphone" using fat fingers...
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
Ακριβώς Βασίλη. Είδαν οι περισσότεροι 230hp από "1300cc" και 4 θέσεις/πόρτες σε πισωκίνητο και είπαν εδώ είμαστε. Ήταν κι η τιμή της βενζίνης ακόμα χαμηλά..
Τώρα τα χαρίζουν γιατί με την απλή αμόλυβδη 1.8 ευρώ/lt και κατανάλωση στην πόλη χωρίς να το πατάς 12-15lt/100km είναι δύσκολο να το κυκλοφορείς καθημερινά..
Κατά τα άλλα εξαιρετικό αυτοκίνητο. Το έχει πολύ καλός φίλος και έχω δει αρκετές φορές τι μπορεί να κάνει. Στα χρήματά του το καλύτερο μάλλον μέχρι τώρα.
Α οκ, άρα απλό Torsen στον βασικό εξοπλισμό (αν κατάλαβα σωστά) και αν θέλεις επιλέγεις και LSD.
Να δούμε και τιμές Subaru BRZ, αν και 35-38.000¤ είναι πολλά, όταν το BRZ Limited στην Αμερική ξεκινάει από 28.000$...
Φίλε Νίκο δεν τίθεται θέμα τι μπορείς να πάρεις σε μεταχειρισμένο με 35.000 ευρώ. Μ3, 335, Ζ4, Porsche 911, Cayman, όλα καταπληκτικά αυτοκίνητα. Πραγματικά ότι θέλεις βρίσκεις.
Το θέμα είναι μπορείς να συντηρείς αυτοκίνητο 2500cc+ στην χώρα μας πλέον?
Προσωπικά δεν έχω αυτήν την στιγμή την δυνατότητα. Τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια, βενζίνες για 6 κυλίνδρους και τεκμήριο/φορολογία.
Επίσης κάποια στιγμή θέλεις να πάρεις αυτοκίνητο καινούργιο, δικό σου, όπως το θέλεις.
Με ταβάνι τα 35-38 χιλιάδες ευρώ λοιπόν, ποια αυτοκίνητα μπορούν να προσφέρουν οδηγική απόλαυση και sport επιδόσεις?
Από BMW μάλλον μόνο η νέα τρίθυρη Σειρά 1, στην έκδοση 125, με M-Pack σε Estoril Blue..!![]()
Bazil Van Sinner (13-09-12), nik200 (13-09-12)
Ζούμε σε μια χώρα που αρκετοί άνθρωποι πουλάνε τα αυτοκίνητά τους όσο-όσο. Δεν είναι εποχές για καινούργιο αυτοκίνητο στην Ελλάδα, όχι μόνο επειδή οι τιμές των μεταχειρισμένων είναι τόσο χαμηλά, αλλά επειδή η Ελλάδα δεν παράγει αυτοκίνητα με αποτέλεσμα ΚΑΘΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ- χρήματα που φεύγουν στο εξωτερικό.
ΑΣ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΟΥΝ ΦΘΗΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.
Σημείωση: Μπορεί να ακούγομαι σαν εξωγήινος σε μια χώρα που βασιλεύει η ατομικότητα... δεν πειράζει.... δεν πρόκειται να αλλάξω τρόπο σκέψης - ελπίζω ούτε και εσύ που διαβάζεις και συμφωνείς μαζί μου.
alexk (14-09-12), aristent (13-09-12), ghost-rider (14-10-12), halkida116mpack (15-10-12), kostas1.6 (13-09-12), Leonidas_E39 (13-09-12), Nick bmwlover (03-11-12), nik200 (13-09-12), nikos1400 (13-09-12), Ptboul (13-09-12), Thomelef (13-09-12), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ (13-09-12)
συμφωνω οτι το αμαξι ειναι ακριβο..την στιγμη που με 32χιλ παιρνεις scirocco r...το οποιο μπορει να μην ειναι πισωκινητο αλλα τα κανει ολα και αρκετα καλα..ειναι φοβερο all rounder..αλλα..
σε 2-3 χρονακια το gt86 συμφωνα παντα με τα δεδομενα της χωρας σημερα..το αμαξι αυτο θα κανει γυρω στα 20 χιλιαρικα..σε αυτα τα λεφτα και περνωντας ενα αμαξι-σχεδον καινουργιο-ειναι μια αρκετα σωστη αγορα, χωρις πολλα εξοδα συντηρησης...και το εχεις και για καθημερινο καθως δεν καιει υπερβολικα..προσωπικα υπο αυτες τις προυποθεσεις θα το επαιρνα...
Bazil Van Sinner (13-09-12)
φιλικα παντα μπαμπη, υπο αυτες τις προ'υποθεσεις τοτε ειναι λαθος νομιζω 35 χιλιαρικα να τα βγαλεις στο δρομο.
καινουρια αυτοκινητα εχω παρει, και καταληγω οτι ειναι ενας μυθος. δεν ξαναπαιρνω οποιαδηποτε η οικονομικη μου κατασταση.
ετσι κι αλλιαως τα παλια μ αρεσουν περισσοτερο
______________________
sent from samsung "smartphone" using fat fingers...
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
nik200 (13-09-12)
Νίκο συζήτηση κάνουμε.Δεν έχω πάρει καινούριο αμάξι ποτέ (η Compact το πρώτο μου είναι άλλωστε..) Αν δεν είχαμε
Απλά θα έπαιρνα καινούριο κυρίως για να το φτιάξω όπως ακριβώς το έχω στο μυαλό μου. Όπως εδώ:
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=15019
![]()
nikos1400 (13-09-12)
Μα το Torsen είναι περιορισμένης ολίσθησης. Το όνομα του προκύπτει από τα πρώτα γράμματα των λέξεων Torque Sensing, που αναφέρονται στην αρχή λειτουργίας του. Λειτουργεί με βάση την διαφορά των ροπών αντίστασης, αν και για περισσότερες λεπτομέριες καλύτερα να ρωτήσουμε ένα μηχανολόγο.
Bazil Van Sinner (13-09-12)
Xωρις να παιρνω ορκο,το Torsen για παραδειγμα ειναι μηχανικο.Ειναι γραναζια συνεχως εμπλεκομενα μεταξυ τους,και αναλογα με την πιεση που ασκειτε και το ποσοστο εμπλοκης σφυγγει.
Απο την αλλη τa LSD ειναι πιο soft βασει της λειτουργιας τους.Ειναι μεν <<μπλοκε>>αλλα δεν χρησιμοποιουν την μηχανικη εμπλοκη ,αλλα,αλλου ειδους οπως για παραδειγμα τα διαφορικα της αουντι που ειναι δισκοι βαπτισμενοι σε υγρο,οι οποιοι δια τις τριβης αποκτουν εμπλοκη,αρα και το επιθυμητο αποτελεσμα,με πιο non-sport και φιλτρατρισμενο τροπο.
Διορθωστε με αν κανω λαθος.