Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 38

Θέμα: [E36] Μ3 εισαγωγη

  1. #21
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κωνσταντίνα καλύτερα να βάλεις ελαφρυές ζάντες.
    Άσε το αυτοκίνητο στην ησυχία του, θα μπλέξεις !

  2. The Following 3 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    Ptboul (13-09-12), Thomelef (13-09-12), Vassilis ///M (13-09-12)

  3. #22
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    λαγονησι!!!
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.729
    Thanked
    1428
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ότι θα μπλέξω θα μπλέξω δεν αμφιβάλω...αλλά με τις ελαφριές ζάντες δεν νομίζω να δω μεγάλη διαφορά...όπως 10 αλογάκια....
    RULZZZZ..... BEWARE OF THE GERMANS POWER....!!!!

  4. #23
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο konstantinaM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ότι θα μπλέξω θα μπλέξω δεν αμφιβάλω...αλλά με τις ελαφριές ζάντες δεν νομίζω να δω μεγάλη διαφορά...όπως 10 αλογάκια....
    Βλέπω σε τρώει ο απ'αυτός σου για προβλήματα !

    Με τις ζάντες θα δεις μεγάλη διαφορά σε πληροφορώ.
    Άν πάρεις κάτι ελαφρύ έτσι, π.χ. ζάντες των 7 κιλών (άν έχεις τις γνήσιες του Μ3 Ε36 τώρα είσαι στα 10 κιλά).
    Θα έχεις καλύτερη επιτάχυνση, καλύτερη επιβράδυνση, καλύτερο turn-in, καλύτερο κράτημα κτλ.
    Με την εισαγωγή θα κάνει λίγο βαβούρα και από άποψη απόδοσης μια τρύπα στο νερό, γιατί στα 290 δεν θα καταλάβεις τίποτα άν είσαι 295.

  5. The Following 3 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    joseph (13-09-12), Panos 316T (13-09-12), Thomelef (13-09-12)

  6. #24
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    λαγονησι!!!
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.729
    Thanked
    1428
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    θες να μου πεις τώρα ότι από τα 291 που ήταν μαμά με πρόγραμμα κ εισαγωγή άλλη δεν φτάσει τα 300? δεν θα δω διαφορά από τα 291 στα 300? (εάν πάει 300)
    RULZZZZ..... BEWARE OF THE GERMANS POWER....!!!!

  7. #25
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Σου ξαναλέω,
    Το 291 που εβγαλες στο συγκεκριμένο δυναμομετρο είναι παρα πολυ καλο.
    Με το προγραμμα το χάλασες Ήδη.
    Κύττα με την εισαγωγή, αν ο προγραμματιστης δεν γνωρίζει απο τέτοιες εισαγωγές σε m
    Μην βγάλεις 260
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  8. The Following 5 Users Say Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    alexk (13-09-12), joseph (13-09-12), Panos 316T (13-09-12), soc12r (13-09-12), Thomelef (13-09-12)

  9. #26
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Athens City
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    4556
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το Ε36 Μ3 του παντελακη ....

    By soc12r at 2012-09-12
    Powered by

  10. The Following 2 Users Say Thank You to soc12r For This Useful Post:

    BILL007 (13-09-12), Panos 316T (13-09-12)

  11. #27
    Εγγραφή
    17-05-10
    Περιοχή
    Patra west coast
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    401
    Thanked
    230
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο konstantinaM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    έχουμε κανέναν που να το φτιάχνει??? αλλά μετά θα καίει τον αγλέουρα ε? σε τι θα έχω επίπτωση εγώ μετά?από όλα αυτά?
    Το θεμα δεν ειναι τι θα καιει... το θεμα ειναι τι θα διαβαζει ο εγκεφαλος!!! οταν λοιπον γινει alpha N δεν σημενει μονο οτι καταργεις μονο το louft... αυτοματα καταργεις και αλλα πραγμματα!!!! Επεισης θα σου προωτεινα να μην βαλεις αλουμινιο και γενικα μεταλικη εισαγωγη γιατι ¨αναβει¨που λεμε, και εσυ δεν θες να αυξησεις τι θερμοκρασια στην εισαγωγη σου αλλα να την μιωσεις...!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ///M Arios : 13-09-12 στις 09:03
    “Λόγω οικονομικού εγκεφαλικού πέρα δώθε δεν θυμάμαι αν έρχονται Αποκριές,Χριστούγεννα,Πάσχ α ή πρωτοχρονιά γι'αυτό δεν ξέρω αν σουβλίσατε δέντρο η αν στολίσατε αρνί!! Πάντως σας εύχομαι το φλουρί να πέσει στο δικό σας αυγό. Καλό Δεκαπενταύγουστο..”

  12. #28
    Εγγραφή
    17-05-10
    Περιοχή
    Patra west coast
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    401
    Thanked
    230
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο soc12r Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το Ε36 Μ3 του παντελακη ....

    By soc12r at 2012-09-12
    Ωραιο μαραφετι με τρελο ηχο!! καθε φορα που το ακουω απο κοντα παθαινω ψυχολογικο περα δωθε!!!! ξερει κανεις τι εξατμιση φοραει???
    “Λόγω οικονομικού εγκεφαλικού πέρα δώθε δεν θυμάμαι αν έρχονται Αποκριές,Χριστούγεννα,Πάσχ α ή πρωτοχρονιά γι'αυτό δεν ξέρω αν σουβλίσατε δέντρο η αν στολίσατε αρνί!! Πάντως σας εύχομαι το φλουρί να πέσει στο δικό σας αυγό. Καλό Δεκαπενταύγουστο..”

  13. #29
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κωνσταντίνα καλύτερα να βάλεις ελαφρυές ζάντες.
    Άσε το αυτοκίνητο στην ησυχία του, θα μπλέξεις !
    +1000 συμφωνω απολυτα με τον Αλεξ..καλυτερα...να προσπαθησεισ να κερδισεισ σε βαροσ ... νομιζω πως πιο οικονομικα θα σου ερθει και θα εχεις ολα τα πλεονεκτηματα που αναφερει ο alex ...

  14. #30
    Εγγραφή
    13-04-11
    Περιοχή
    athens
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    80
    Thanked
    53
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για να μπαινουν τα πραγματα στη θεση τους και να βελτιωσεις σωστα την Μ3,συμβαινουν τα εξης..Αν βαλεις εισαγωγη βαζεις carbon ή carbon look(τις καλυτερες τις φτιαχνει ο Goke στη Γερμανια σαν αυτη που φοραει η Μ3 του βιντεο αλλα για να δουλεψει σωστα,κρατας τα μεταλλικα χωνια του εξαπεταλουδου γιατι τα πλαστικα ή carbon που δινουν για να κουμπωσει η εισαγωγη σπανε με τον καιρο.Η κανεις αυτο ή βαζεις απο τον Goke CSL replica carbon fibre εισαγωγη που ειναι διαιρουμενη δυο κομματιων και κοστιζει για Ε36 Μ3 1500¤.Μεχρι εδω καλα?Για να δουλεψει η εισαγωγη καταργεις το MAF και παιζεις με προγραμμα AlphaN ή τυπου AlphaN το οποιο ή στο φτιαχνει καποιος πολυ γνωστης εδω(δυσκολο,αλλα οχι αδυνατον)η το παιρνεις κονσερβα απο εξωτερικο,ητοι 1000¤ επιπλεον.Μεχρι εδω εισαι στα 2500¤ και για να σεταρεις το σταδιο αυτο χρειαζεσαι εκκεντροφορους,που ως γνωστον για να δουλεψει σωστα η εισαγωγη και να αποδωσει τα μεγιστα,τους χρειαζεται οπως το κρεας το αλατι.Που σημαινει εισαι ηδη στα 3500¤ χωρις εργασια για την τοποθετηση των εκκεντροφορων.Το προγραμμα που φορας καταργειται και παιρνει τη θεση του το AlphaN.Επισης,ειναι γνωστο οτι στις Μ3 Ε36,με μιση εξατμιση,απο χταποδι και πισω,με καταλυτες απο Ε46 Μ3 και αλουμινενιο βολαν,ανεβαινεις στα 300 περιπου και περνας Ε46 Μ3.Αν βαλεις και ελαφρυτερες τροχαλιες στροφαλου-τιμονιου-δυναμο ανεβαινεις ακομα πιο πανω γιατι στροφαρεις ακομα πιο ανετα.Συν εισαγωγη σε αυτα,συν εκκεντροφορους θα δεις more or less 355 ιππους στο μοτερ.Φυσικα μιλαμε για επενδυση των 5000¤.Συνοψιζοντας,αν κινηθεις ετσι,αξιζει η εισαγωγη,αν οχι,ασε το αμαξι οπως ειναι για να το χαιρεσαι παντου και παντα χωρις προβληματα.Το αμαξι του Παντελακη το εφτιαξε εξ αρχης ο Βουδουρης και σκοτωνε με 400 ιππους πανω κατω,με γνωση.Ενω οταν το εφτιαχνε αλλος και το εστειλαν εξω ουτε 300 ιππους δεν εβγαλε.Το αμαξι μετα γυρισε πολλα συνεργεια και το χαλασαν,δεν ειναι οπως τοτε...Αυτα για την ιστορια..Αν θελεις αλογα,χωρις να σπασει με επενδυση της ταξης του πεντοχιλιαρου,βαλε ενα κιτ κομπρεσσορα με τα παρελκομενα του να δεις γυρω στα 500 αλογα μοτερ σχεδον με 0.5 πιεση και αξιοπιστια εργοστασιου..Αυτα..
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη M3E30 : 13-09-12 στις 12:54
    Φορολογηστε ανελεητα,εχω εκατομμυρια....

  15. The Following 3 Users Say Thank You to M3E30 For This Useful Post:

    konstantinaM3 (13-09-12), Panos 316T (13-09-12), soc12r (13-09-12)

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP