Σελίδα 9 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 81 έως 90 από 183

Θέμα: Αποκάλυψη: Toyota GT-86

  1. #81

    Προεπιλογή

    Εγω ξεκινάς δίαιτα απο Δευτέρα ! Ξεκινά και εσύ γιατί το αμάξι δεν παει! Που θα με πεις και ντακοτα... Σ´αφήνω τώρα, δεν έχω όρεξη να σε βρισω, πάω να φάω!

  2. #82
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω ξεκινάς δίαιτα απο Δευτέρα ! Ξεκινά και εσύ γιατί το αμάξι δεν παει! Που θα με πεις και ντακοτα... Σ´αφήνω τώρα, δεν έχω όρεξη να σε βρισω, πάω να φάω!
    ακόμα τρώς, ή τελείωσες???
    παλιογλύκισμα με τις λιγότερες θερμίδες.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  3. #83

    Προεπιλογή

    Πώωωωωω πάλι τρώω ! Για πρωινό αυτήν την φορά... Άντε να σε πείσω ότι έχω σταματήσει από χτες το βράδυ!

  4. #84
    Εγγραφή
    07-08-12
    Περιοχή
    Μοσχάτο
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    460
    Thanked
    344
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μόλις αντιλήφθηκα ότι πρόκειται να κυκλοφορήσει (και μάλιστα σε λίγο καιρό) η Toyota GT-86.
    - Από τα βίντεο που είδα φαίνεται εξαιρετική.
    - Το design ειναι υποκειμενικό. Φωνάζει από μακριά Made in Japan, αλλά αυτό δεν μας χαλάει κιόλας.
    - Ο ατμοσφαιρικός boxer 2lt κινητήρας των 200hp που στροφάρει άνετα στις 7.500rpm φαίνεται να τραβάει καλά το αμάξωμα.
    - Πρέπει να είναι πολύ fun to drive, RWD + μπλοκέ διαφορικό. Στο βίντεο του Chris Harris ανέφερε ο Chief Engineer πως θα έχει και "mechanical" differential σαν option. Τι ακριβώς εννοεί?
    - Αν έχει καλή τιμή και στην Ελλάδα πιστεύω θα γίνει από τις πρώτες επιλογές για έναν sport οδηγό. Το 370Ζ είναι 3.5lt (οπότε δύσκολο για την εποχή μας) Μπέμπα για να πάρεις γρήγορη (325-330) θες πολλά χρήματα (πάντα σε καινούργιο αυτοκίνητο αναφέρομαι), Merce/Audi το ίδιο, το RX-8 που πιστεύω είναι στην ίδια κατηγορία δεν ξέρει ούτε το ίδιο τι καίει όταν το πατήσεις λίγο και για μπροστοκίνητα τύπου group VAG δεν συζητάμε καν..

    Φανταστείτε την μόνο με ένα Turbo Kit καλής εταιρείας εκεί στα 280-300hp, ή full ατμόσφαιρα εκεί στα 250hp και να χτυπάει 8500-9000rpm, παρέα με ένα σετάκι 6πιστονα Brembo και μια ολόσωμη εξατμισούλα Akrapovic..

  5. #85
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Κάπου στα 38 θα κάνει, εκπληκτικό αυτοκίνητο που ήθελε 50 αλογακια παραπάνω.

  6. The Following User Says Thank You to Stradale For This Useful Post:

    alexk (14-09-12)

  7. #86
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οδηγική απόλαυση και μπαρούφες...

    Το αμάξι είναι τραγικό με ροπή 20kgm στις 6,600rpm...δεν πάει βήμα και δεν θα γυρίζει πουθενά εάν δεν το στύψεις...

    Στα 38k προτιμώ τουρμπάτο μπροστοκίνητο!
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  8. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    mitsos_chania (12-09-12)

  9. #87
    Εγγραφή
    07-08-12
    Περιοχή
    Μοσχάτο
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    460
    Thanked
    344
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stradale Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κάπου στα 38 θα κάνει, εκπληκτικό αυτοκίνητο που ήθελε 50 αλογακια παραπάνω.
    Περίμενα να ακούσω χαμηλότερη τιμή. Και το αδερφό Subaru BRZ κάπου εκεί θα κυμαίνεται λογικά, ε?
    Το οποίο στο κλασσικό Subaru μπλε φαίνεται πιο ωραίο παντως.

  10. #88
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Aπο specs φαινεται νορμαλ,αν εχει ακολουθησει τη φιλοσοφια που βγαζει η ολη εικονα και προλογος που εχει πεσει πιστευω θα ειναι πολυ fun to drive.Η εμπειρια μου απο γιαπωνεζικα,μου το χει αποδειξει.
    Προσωπικα οι κινητηρες και τα νουμερα που δινουν πολλα μπροστοκινητα μοτερ,με γοητευει....αλλα μεχρι εκει.
    Αναφερθηκε το Rx8 πιο πανω....αριστο αυτοκινητο,ειδικα για entry level οδηγους,παρεξηγημενο στην Ελλαδα,το ειδαν <<φθηνο>>εβγαιναν και τα δανεια πιο γρηγορα απο τις τυροπιτες τοτε,και το πηρε και ο καθε <<τυροπιτας>>....καλα να παθουν,δεν γινεται και 1300αρι και 200+αλογα και πισωκινητο και μπλοκε και τζαμπα και να μην καιει και τιποτα,δεν γινεται ολα δικα μας!

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  11. #89
    Εγγραφή
    20-05-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    1.586
    Thanked
    2083
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    To είδα μια μέρα από κοντά.Ήταν δημοσιογραφικό του AutoTriti αν δεν κάνω λάθος.Κόκιννομπορντώ χρώμα και πραγματικά από κοντά ήταν πολύ πιο όμορφο απ'ότι στις φωτογραφίες.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI
    Ηταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σα να οδηγας ενα TORNADO - EUROFIGHTER Καταδιωκτικο - Πολεμικο

  12. #90
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BabisStinson Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μόλις αντιλήφθηκα ότι πρόκειται να κυκλοφορήσει (και μάλιστα σε λίγο καιρό) η Toyota GT-86.
    - Από τα βίντεο που είδα φαίνεται εξαιρετική.
    - Το design ειναι υποκειμενικό. Φωνάζει από μακριά Made in Japan, αλλά αυτό δεν μας χαλάει κιόλας.
    - Ο ατμοσφαιρικός boxer 2lt κινητήρας των 200hp που στροφάρει άνετα στις 7.500rpm φαίνεται να τραβάει καλά το αμάξωμα.
    - Πρέπει να είναι πολύ fun to drive, RWD + μπλοκέ διαφορικό. Στο βίντεο του Chris Harris ανέφερε ο Chief Engineer πως θα έχει και "mechanical" differential σαν option. Τι ακριβώς εννοεί?
    - Αν έχει καλή τιμή και στην Ελλάδα πιστεύω θα γίνει από τις πρώτες επιλογές για έναν sport οδηγό. Το 370Ζ είναι 3.5lt (οπότε δύσκολο για την εποχή μας) Μπέμπα για να πάρεις γρήγορη (325-330) θες πολλά χρήματα (πάντα σε καινούργιο αυτοκίνητο αναφέρομαι), Merce/Audi το ίδιο, το RX-8 που πιστεύω είναι στην ίδια κατηγορία δεν ξέρει ούτε το ίδιο τι καίει όταν το πατήσεις λίγο και για μπροστοκίνητα τύπου group VAG δεν συζητάμε καν..

    Φανταστείτε την μόνο με ένα Turbo Kit καλής εταιρείας εκεί στα 280-300hp, ή full ατμόσφαιρα εκεί στα 250hp και να χτυπάει 8500-9000rpm, παρέα με ένα σετάκι 6πιστονα Brembo και μια ολόσωμη εξατμισούλα Akrapovic..
    Αν δεις τις καμπύλες ισχύος του μοτέρ, θα δεις το χαρακτηριστικό "πέσιμο" γύρω στις 3.500 στροφές, λόγω των εκκεντροφόρων. Στις μεσαίες, δηλαδή, δείχνει να κρεμάει, ενώ ψηλά αποδίδει πολύ καλά.

    Όσο για το mechanical diff εννοούς περιορισμένης ολίσθησης

    Τέλος, στην εδώ Toyota μου είπαν 35-38.000¤ αναλόγως του εξοπλισμού, σε μία αναγνωριστική βόλτα που πήγα, αν και δεν είχαν ακόμα αυτοκίνητο στην έκθεση.

Σελίδα 9 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP