Απο την στιγμη που υπαρχουν αντιστοιχα μεγαλα και βαρια suv που περασαν ανετα το τεστ,για μενα δεν ειναι και ο,τι καλυτερο στην οδηγικη συμπεριφορα το jeep.Ισα ισα που λογω βαρους και δυναμης θα επρεπε να το ειχαν κανει αψογο σε τετοιες καταστασεις!
Απο την στιγμη που υπαρχουν αντιστοιχα μεγαλα και βαρια suv που περασαν ανετα το τεστ,για μενα δεν ειναι και ο,τι καλυτερο στην οδηγικη συμπεριφορα το jeep.Ισα ισα που λογω βαρους και δυναμης θα επρεπε να το ειχαν κανει αψογο σε τετοιες καταστασεις!
alexk (12-09-12), Leonidas_E39 (13-09-12), Samaro (13-09-12), Thomelef (12-09-12)
δηλαδη τωρα συγκρινουμε το xc90 και τα suv με το grand???? αυτο ειναι το μισο απο το
grand σορρυ κιολας δηλαδη...παιδια για να κανουμε στο δρομο τετοιο ελιγμο με
τζιπ αυτου του μεγεθους δεν παιζει..γιατι? πολυ απλα για να φτασουμε στο αποτελεσμα του βιντεο θα πρεπει το ξαναλεω, να αντιδρασουμε ετσι και να αποφυγουμε και το υποτιθεμενο εμποδιο...κανκουνεν δηλαδη και αμα....και γιατι εχω την εντυπωση οτι αν επαιρναν και ενα land cruiser 100 παλι το ιδιο θα συνεβαινε??? πιστευω πως η ολη φαση ειναι εσκεμμενη και τιποτε αλλο.για να αντιδραει ενα τζιπ 2 τονων και βαλε ετσι σημαινει κανουν δοκιμες που δεν εχουν σχεση με την πραγματικοτητα ενος τετοιου αυτοκινητου... πλακα μας κανουν???![]()
To X5 είναι αντίστοιχου μεγέθους και φυσικά έχει ανώτερη οδική συμπεριφορά.
Φυσικά δεν είναι για εκτός δρόμου, αλλά εγώ σαν κάτοχος Χ5 δεν το έχω πάει και ούτε χρειάζεται να πάω εκτός δρόμου.
Έτσι λοιπόν το Cherokee καλό δεν το λες.
Θεωρώ ότι για εκτός δρόμου χρήση είναι πιο καλά να έχεις κάτι σε στυλ Navara.
συμφωνω σε οσα λες και με χιλια το ναβαρα αλλα πιστευω πως ο προσανατολισμος του γκραντ ειναι αρκετα πιο offroad απ οτι στο χ5.αυτο φαινεται και απο τις διαδρομες τις αναρτησεις στη δοκιμασια...μεγαλες διαδρομες και κλισεις,,,σιγουρα το χ5 ειναι αρκετα πιο ασφαλτινο απο το γκραντ γι αυτο - περαν του οτι ειναι bmw οπως και να το κανουμε - εχει και καλυτερη οδικη συμπεριφορα...πολυ πιο σπορ και ασφαλτινη...