Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 37

Θέμα: Jeep Grand Cherokee moose test

  1. #11
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιαννη το τεστ του περιοδικου δε διαφερει καθολου απο ενα πολυ απλο καθημερινο συμβαν οπως αυτο του σκυλου που μπορει να πεταχτει ανα πασα στιγμη στον καθενα μας, οχι μεσα σε ενα στενο αλλα σε ενα πιο ανοιχτο δρομο, ας πουμε στην παραλιακη Αθηνων - Σουνιου που το εχω δει να γινεται αρκετα συχνα.
    Εννεα στις δεκα φορες, το τετραποδο αποδημει εις Κυριον, καταληγει κατω απ το αυτοκινητο μιας και με ταχυτητες της ταξης των 70+ χιλιομετρων σπανια μπορεις ν'αντιδρασεις τοσο ακαριαια οσο στο στημενο τεστ .
    Σαφώς! Ισχύει, όμως, αυτό που ο ghost-rider και εσύ είπατε παραπάνω. Ότι αν είσαι συνειδητοποιημένος όσον αφορά το τι οδηγείς, τότε είσαι οκ. Αυτοί δοκίμασαν ένα SUV με άκαμπτο άξονα πίσω και περίμεναν να συμπεριφερθεί σαν Μ3.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    joseph (11-09-12), Nikos (11-09-12)

  3. #12
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αυτο που λες μου θυμιζει ενα παλιο αγαπημενο μου θεμα.....2005 , η Ελλαδαρα στα φορτε της, οι ελληναρες στα ουρανια, ο ξερολισμος σε ολο του το μεγαλειο και ενα δημοσιογραφικο Μ5 Ε60 πεφτει στα χερια των ξυρισμενων χεραδων με γυαλι μυγα, του ελληνικου Evo. Και βεβαια οδηγουν το αυτοκινητο στο "φυσικο του" περιβαλλον, στην πιστα των Μεγαρων, μια πιστα κομμενη και ραμμενη στα μετρα του σχεδον πενταμετρου διτονου, μια πιστα που στραγγαλιζει και καρτ (τροπος του λεγειν) και οι επιστημονες απεφανθηκαν οτι το αυτοκινητο δε στριβει καλα και ειναι αργο μεσα στην πιστα. Χε χε.....ωραια.

  4. The Following 5 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    5555 (12-09-12), alexk (11-09-12), Leonidas_E39 (12-09-12), S8N (11-09-12), Thomelef (11-09-12)

  5. #13
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτο που λες μου θυμιζει ενα παλιο αγαπημενο μου θεμα.....2005 , η Ελλαδαρα στα φορτε της, οι ελληναρες στα ουρανια, ο ξερολισμος σε ολο του το μεγαλειο και ενα δημοσιογραφικο Μ5 Ε60 πεφτει στα χερια των ξυρισμενων χεραδων με γυαλι μυγα, του ελληνικου Evo. Και βεβαια οδηγουν το αυτοκινητο στο "φυσικο του" περιβαλλον, στην πιστα των Μεγαρων, μια πιστα κομμενη και ραμμενη στα μετρα του σχεδον πενταμετρου διτονου, μια πιστα που στραγγαλιζει και καρτ (τροπος του λεγειν) και οι επιστημονες απεφανθηκαν οτι το αυτοκινητο δε στριβει καλα και ειναι αργο μεσα στην πιστα. Χε χε.....ωραια.
    Χαχαχα

    Νίκο πόσο συμφωνούμε !
    Η πλάκα είναι να δει κανείς Μ5 Ε60 στο Ρινγκ (τα ταξί) να πηγαίνουν όριο.
    Εντυπωσιακό για τέτοιο είδους αυτοκίνητο.
    Πάντως, έπρεπε να πάνε με το Μ5 καρτόδρομο.
    Έχουν μεγάλες ευθείες τα Μέγαρα.

  6. #14
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χαχαχα

    Νίκο πόσο συμφωνούμε !
    Η πλάκα είναι να δει κανείς Μ5 Ε60 στο Ρινγκ (τα ταξί) να πηγαίνουν όριο.
    Εντυπωσιακό για τέτοιο είδους αυτοκίνητο.
    Πάντως, έπρεπε να πάνε με το Μ5 καρτόδρομο.
    Έχουν μεγάλες ευθείες τα Μέγαρα.
    Το ηξερα οτι θα το διαβασεις και οτι θα σου αρεσει Αλεξη .

  7. The Following User Says Thank You to Nikos For This Useful Post:

    alexk (11-09-12)

  8. #15
    Εγγραφή
    17-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πάντως εγώ θα τα έχωνα και στον κατασκευαστή των ελαστικών και των ζαντών.
    Δεν δικαιολογείται, σε τέτοιο επίπεδο διαστάσεων και αντίστοιχης τιμής, να σκάνε σαν τα μπαλόνια το ένα μετά το άλλο.

  9. #16
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ε91 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πάντως εγώ θα τα έχωνα και στον κατασκευαστή των ελαστικών και των ζαντών.
    Δεν δικαιολογείται, σε τέτοιο επίπεδο διαστάσεων και αντίστοιχης τιμής, να σκάνε σαν τα μπαλόνια το ένα μετά το άλλο.
    Το θεμα ειναι οτι το ελαστικο αυτα δεν κατασκευαζεται για τετοια χρηση . 65αρι προφιλ με 33psi πιεση δεχομενο το φορτιο των 2.5 τονων με αυτη την ταχυτητα τι να σου κανει ....λαστιχο allroad ειναι οχι μαντεμι.

  10. #17
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτο που λες μου θυμιζει ενα παλιο αγαπημενο μου θεμα.....2005 , η Ελλαδαρα στα φορτε της, οι ελληναρες στα ουρανια, ο ξερολισμος σε ολο του το μεγαλειο και ενα δημοσιογραφικο Μ5 Ε60 πεφτει στα χερια των ξυρισμενων χεραδων με γυαλι μυγα, του ελληνικου Evo. Και βεβαια οδηγουν το αυτοκινητο στο "φυσικο του" περιβαλλον, στην πιστα των Μεγαρων, μια πιστα κομμενη και ραμμενη στα μετρα του σχεδον πενταμετρου διτονου, μια πιστα που στραγγαλιζει και καρτ (τροπος του λεγειν) και οι επιστημονες απεφανθηκαν οτι το αυτοκινητο δε στριβει καλα και ειναι αργο μεσα στην πιστα. Χε χε.....ωραια.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θεμα ειναι οτι το ελαστικο αυτα δεν κατασκευαζεται για τετοια χρηση . 65αρι προφιλ με 33psi πιεση δεχομενο το φορτιο των 2.5 τονων με αυτη την ταχυτητα τι να σου κανει ....λαστιχο allroad ειναι οχι μαντεμι.


    .....Ρε Νικο....ΠΡΟΣΕΧΕ.....αυτη η λεξη ειναι alarm.....μη και νομιζει οτι λεμε για το αουντι.....







    Εκτος πλακας....εχει δικιο ο Νικος......ειπαμε εχει προχωρήσει η τεχνολογια στα ελαστικα , αλλα αυτο που τους ζητανε στο τεστ ειναι τρελα....
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Z4 DCT : 11-09-12 στις 16:43
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  11. #18
    Εγγραφή
    20-09-11
    Περιοχή
    Αθήνα
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    218
    Thanked
    243
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πόση σοβαρότητα μπορεί να αποπνέει ένα τέτοιο τεστ όταν ο οδηγός δοκιμαστής δε φοράει κράνος και ο συνοδηγός κράνος ποδηλάτου;;;;;

    ΥΣ Δεν αμφισβητώ τα αποτελέσματα, ούτε και έχω εμπειρία από τέτοιου είδους αυτοκίνητα, αλλά το παραπάνω είναι κάτι που μου κακοφάνηκε ιδιαίτερα...

  12. #19
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Με την ίδια λογική που μια Λαμποργκίνι δεν θα ανέβει ποτέ στον όλυμπο, έτσι και ένα τσερόκι δεν θα πάει ποτέ τάπα σε τέτοιες πλευρικές.

    Απαρέδεκτο να σπάει το ελαστικό, αλλά μάλλον δεν φταίει το αμάξι για αυτή την κατάσταση.

  13. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    ghost-rider (11-09-12)

  14. #20
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δε θέλω να είμαι πνεύμα αντιλογίας, αλλά πιστεύω ότι ζητάμε υπερβολικά πράγματα από το Jeep. Έχω ήδη διανύσει 12.000km με το κατά πολύ υποδεέστερο Terios, μου έχουν συμβεί διάφορα απερίγραπτα στο δρόμο, έχω κάνει ταρζανιές με το τιμόνι, έχω κοκκαλώσει από τα 140, έχω ανέβει κι έχω κατέβει με ταχύτητα βουναλάκια με τις 2 ρόδες και ειλικρινά ποτέ δεν ένιωσα ανασφάλεια. Και μιλάμε για έναν γιαπωνέζικο κουβά που σε δοκιμή αποφυγής ταράνδου παίζει να είναι ό,τι χειρότερο μετά το Robin Reliant.

    Η όλη υπόθεση μυρίζει εντυπωσιασμό. Όπως τότε με τα crash tests του AMS. Σκοτωνώσουν και με το Fiat Tipo που για ζώνες παραμόρφωσης είχε τα πόδια του οδηγού, σκοτωνώσουν και με το Golf που για να προσπεράσει τριαξονικό με τα 60 άλογα ήθελε μια αιωνιότητα και μια μέρα.

  15. The Following 5 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    ghost-rider (11-09-12), Leonidas_E39 (12-09-12), mark e92 (11-09-12), nik200 (11-09-12), Nikos (11-09-12)

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP