Εδω επιτρεψτε μου να διαφωνησουμε......αγορασα καινουργιο ενα Grand Cherokee Overland 4.7 τον Μαιο του 2004 και του εκανα 105,000 χλμ εως τον Απριλιο του 2009 ωπου και στουκαρα μεγαλοπρεπως και τελειωσα τη μοτοσυκλεττιστικη μου καριερα.
Το αυτοκινητο εκανε το 85% των χιλιομετρων αυτων στην εθνικη και στον Παρνασσο μεσα στο βουνο.
Δε χρειαστηκε ποτε να κανω μια κινηση σαν αυτη της αποφυγης του ταρανδου, αλλα οποτε βρεθηκα σε κινδυνο στο δρομο το αυτοκινητο αντεδρασε αρκετα καλα.
Αν γνωριζεις τι οδηγεις και εισαι συνειδητοποιημενος τοτε δε διατρεχεις κανενα κινδυνο. Οκ, αν θες να ταξιδευεις με 190 και χρειαστει να σταματησεις αποτομα τοτε, ναι, δε θα σταματησεις ουτε σε 300 μετρα.....αν νομιζεις οτι μπορεις να το χωνεις σε αποτομο στροφιλικι οπως χωνεις ενα Μ3 τοτε , ναι, θα φυγεις καποια στιγμη εκτος δρομου.
Σε οτι αφορα την κινηση εκτος ασφαλτου, τοτε σας λεω με μεγαλη σιγουρια οτι το αυτοκινητο απλα δεν παιζεται.......ολα τα αλλα γινονται κουδουνιστρες μετα απο καποια χιλιομετρα χρησησς σε κακο χωματοδρομο, το Grand Cherokee δεν καταλαβαινει christ . Αυτα δεν ειναι θεωρια, ειναι αποδεδειγμενα στην πραξη, σε συγκριση με Cayenne, Range Rover , Tuareg, Q7 φιλων μου που ξεχαρβαλωθηκαν μεσα σε 2-3 χρονια. Το Grand εχει 135,000 χιλιομετρα σημερα και δεν ακους μεσα το παραμικρο τριξιμο. Ασε δε που το μονο που εχει ζητησει εκτος απο λαστιχα ειναι αμορτισερ, δυο μεγαλα σερβις σε πολυ λογικο κοστος και σασμαν (2,800 ευρω).
Η καταναλωση του σε εθνικη και βουνο ηταν στα 14.5 λιτρα με 140χλμ ταχυτητα στην εθνικη και σβελτη αναβαση βουνου.
Σε καμια περιπτωση δεν αμφισβητω το αποτελεσμα του τεστ και σιγουρα κατι πρεπει να κανουν στην Jeep γι αυτο, απλα μη ξορκιζουμε ενα αυτοκινητο ως λειαν επικινδυνο μονο και μονο απο αυτο.
Ειναι ενα τεστ το οποιο σε κανονικες συνθηκες δρομου με οδηγο τον καθενα μας μαλλον θα οδηγησει σε στουκα και οχι σε αποφυγη.