Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 261

Θέμα: Γνώμη για αγορά Μ3

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν και βγαίνουμε λιγάκι off topic, θα προσπαθήσω.

    Ο κινητήρας αυτός έχει διαδρομή εμβόλου 0,091m. Δηλαδή η διαδρομή που κάνει το έμβολο από το άνω νεκρό σημείο έως το κάτω νεκρό σημείο είναι 91 χιλιοστά. Μπορεί να σου ακούγεται λίγο αλλά είναι μεγάλο νούμερο ειδικά για τέτοιον πολύστροφο κινητήρα. Όσο ανεβαίνουν οι στροφές, μεγαλώνει και η γραμμική ταχύτητα του εμβόλου και ασκούνται πραγματικά τεράστιες εφελκυστικές δυνάμεις στους πείρους(εμβόλου και στροφάλου), δυνάμεις που μετριούνται με τόνους!

    Ο κανόνας λέει πως σε πολύστροφους κινητήρες, η διάμετρος του εμβόλου πρέπει να είναι μεγαλύτερη από την διαδρομή του, να είναι δηλαδή ο κινητήρας ''υπερτετράγωνος'' όπως λέμε. Αν η διαδρομή είναι μεγαλύτερη, όπως στην περίπτωση του S54, τότε ο κινητήρας ονομάζεται ''υποτετράγωνος''.
    Η πρώτη διάταξη ωφελεί την ευστροφία ενώ η δεύτερη δίνει έμφαση στην ροπή από τις χαμηλές στροφές.
    Όταν λοιπόν η διαδρομή είναι μεγάλη και ο κινητήρας έχει υψηλό όριο περιστροφής, αφενός ασκούνται τεράστιες δυνάμεις στα κινούμενα μέρη του, αφετέρου η ταχύτητα του εμβόλου είναι πολύ μεγάλη. Υπάρχει ένας ορισμός που λέγεται ''μέση ταχύτητα εμβόλου'' (Mean Piston Speed) και μετριέται σε m/s. Αυτό το νούμερο δείχνει πόσο καλοσχεδιασμένος είναι ένας κινητήρας και μπορούμε να το βρούμε με τον εξής τύπο:

    MPS = 2 * Stroke * RPM / 60

    Όπου stroke είναι η διαδρομή σε μέτρα
    RPM το οριο περιστροφης του κινητηρα.

    Αν κάνεις τα μαθηματικά θα δεις οτι ο κινητήρας του Μ3 ''πλησιάζει'' αυτούς της F1 και είναι πιο ''γρήγορος'' από κινητήρα μοτοσυκλέτα supersport 1000 κυβικών!

    Αυτά τα ολίγα..
    Δώσε δώσε δώσε κι άλλο !!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη bill_m3 : 06-09-12 στις 22:36

  2. The Following 2 Users Say Thank You to doctore For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (06-09-12), pilot (06-09-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Άν θυμάμαι καλά η μέση ταχύτητα εμβόλου στον S54 είναι 25.5m/s

    Για την ιστορία, σε αγωνιστικά S54 μικραίνουν την διαδρομή και στροφάρει παραπάνω.

  4. The Following 6 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    BILL007 (06-09-12), Panos 316T (07-09-12), pilot (06-09-12), Stathis (07-09-12), Thomelef (06-09-12), Vasilis M3 (17-12-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.739
    Thanked
    17920
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εκανα ενα λαθακι, στον τυπο βαζουμε την διαδρομη σε μετρα, δηλαδη 91mm=0,091m

    αν μπορει καποιος mod να το διορθωσει παρακαλω.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη pilot : 06-09-12 στις 22:31
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  6. #4
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Exclamation

    Γεγονός είναι ότι ο S54 είναι εκπληκτικός κινητήρας.
    Πάρα πολύ αποτελεσματικός.

    Είναι γενικό φαινόμενο να κοιτάει κάποιος μόνο μέγιστη ιπποδύναμη και π.χ. όλοι να ενθουσιάζονται με το S65.
    Ο S54 είναι ο κινητήρας με την υψηλότερη ειδική ισχύ (ιπποδύναμη και ροπή ανά λίτρο) στην ιστορία της BMW M και ειδικά στην μορφή του CSL.

    107.1 ίππους και 114 Nm στο λίτρο // απλό Μ3
    112.5 ίππους και 120 Nm στο λίτρο // CSL

    Για συγκρίνετε με τα νέα...και άλλα παλιά.
    Η διαφορά είναι μεγάλη !

  7. The Following 9 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (07-09-12), Bellof-3 (06-09-12), BILL007 (06-09-12), Panos 316T (07-09-12), pilot (07-09-12), Stathis (07-09-12), steliosm46 (07-09-12), Vasilis M3 (17-12-12), Vassilis ///M (06-09-12)

  8. #5
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.739
    Thanked
    17920
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ετσι ακριβως..τα αλογα δεν λενε παντα την αληθεια!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  9. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    Panos 316T (07-09-12)

  10. #6
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    ετσι ακριβως..τα αλογα δεν λενε παντα την αληθεια!
    Δεν εχει δουλεια σημερα ρε?

  11. #7
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.739
    Thanked
    17920
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    στην δουλεια ειμαι..διαλειματακι..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP