Εγω πιστευω πως οτι παρετε θα πρεπει να'χει ηδη ετοιμο μοτερ που να μπορει να ντριφταρει...κι ενα 318 δεν μπορει...γι'αυτο καλυτερα 5 φραγκα παραπανω απο την αρχη...ενα 325 ντριφταρει ικανοποιητικα μια πιστα μικρη....
NAI ΓΟΥΣΤΑΡΩ
ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Εγω πιστευω πως οτι παρετε θα πρεπει να'χει ηδη ετοιμο μοτερ που να μπορει να ντριφταρει...κι ενα 318 δεν μπορει...γι'αυτο καλυτερα 5 φραγκα παραπανω απο την αρχη...ενα 325 ντριφταρει ικανοποιητικα μια πιστα μικρη....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
Panos 316T (06-09-12)
να πω κάτι διαφορετικό ;
καταρχήν ΕΎΓΕ Σταμάτη,
δεύτερον συμφωνώ με Μιχάλη ,
κατά τρίτον προτείνω να μην κληρωθεί στη πίττα αλλά να μείνει στο BMWFANS.
Θα φτιαχτεί , να γίνει όσο το δυνατόν καλύτερο και ΟΣΟΙ συνεισφέρουν ,ασχέτως αξίας που θα καταβάλλουν, θα χουν το δικαίωμα να το απολαμβάνουν στις drift days με κλήρωση ώστε να μην υπάρχουν παρατράγουδα.
Επίσης λέω όχι στις πινακίδες , ναι στο τρέιλερ !![]()
τούρμπο και πράσινα άλογα
Nick bmwlover (19-09-12), nikos1400 (06-09-12), Thomelef (06-09-12)
επειδη συμφωνω με stunt mike..περι δυναμης..χρειαζομαστε τουλαχιστον 318is σε 30αρι και παλι με κανα 14αρι λαστιχο πισω θα παιξει σχετικα ικανοποιητικα..πιστευω αυτο το αμαξι-χωρις πολλα πολλα θα μπορεσουν να ευχαριστηθουν-οδηγησουν και οι περισσοτεροι απο εδω μεσα...
και συμφωνω και με pano..καλυτερα να μεινει στα χερια πχ..του σταματη ή του spara μισο-μισο..ουτως ωστε να μην αποτελει προβλημα φορολογικο για κανεναν!!!
υγ...ειμαστε και γκαντεμηδες..πουληθηκε τετοιο 2πορτο-σχεδον ετοιμο σε ενα φιλο 900ευρα!!!!!!!
Το όλο σκεπτικό ακούγεται πολύ δελεαστικό. Βέβαια, εάν τελικά υλοποιηθεί, θα πρέπει να γίνει το καλύτερο δυνατόν ώστε να μην φορτωθεί ο τυχερός της πίττας ένα ρημαδιό που θα το παρατήσει σε λίγο καιρό στο χωράφι δίπλα στο σπίτι του.
Πιστεύω πως ένα τόσο παλιό αυτοκίνητο για να έρθει σε καλή κατάσταση θέλει αρκετά λεφτά, κυρίως στο θέμα της φαναρτζοδουλειάς. Ένα βάψιμο νομίζω δεν θα είναι αρκετό, από μέσα θα παίξει πολύ σαπίλα και ίσως να χρειαστεί πολύ κόψε - ράψε προκειμένου να απομακρυνθούν τα σάπια. Οπότε θα πρέπει να αναλογισθούμε κατά πόσο αξίζει να πέσουν χρήματα και δουλειά σε ένα ταπεινό 315...
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
nik200 (06-09-12)
Να το φτιαξουμε και να μεινει στο fans
Αφου θα το γουσταρουμε ολοι σφόδρα, να φτιαξουμε αλλο ενα και να μ@λ@κιζομαστε (σε πιστες παντα) ανα ζευγη.
Lambros46 (06-09-12), nik200 (06-09-12), nikos1400 (06-09-12), Panos 316T (06-09-12)
Πουλάω και εγώ το δικό μου!!
Θα έχει άλλη τιμή για εδώ και είναι σούπερ στημένο και έτοιμο..
Δεν θέλει φράγκο για να τρέξει...
Πρέπει να συμβάλουν όμως αρκετά άτομα για να πέσει το κόστος..
Και βέβαια έτη φωτώς μακριά από τα οχήματα που προτάθηκαν σε δύναμη-αξιοπιστία προοπτική,ίσως και σε τιμή..
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Dr. Yamastura : 06-09-12 στις 11:06
UP YOURS!
Εγω θα σας ελεγα να το φτιαξουμε,να μεινει στα χερια του Προεδρα και να το νοικιαζει στα μελη του φορουμ σε οποιον θελει να μαθει drift.
Υ.γ Πιστευω οτι απο θεμα χρονολογιας,σαπιλας,λειτου ργικοτητας κτλ.ειναι καλυτερα να μην καταληξετε σε Ε21,αλλα σε Ε30...
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/2765086/
αυτο το ξερει κανενας? μου χει κολλησει απο χθες!
Oπου μπορω να βοηθησω και γω, ειμαι μεσα.