ακριβως αυτο που περιγραφει ο φιλος (aristent)!!θελει σιγα σιγα..σε βαθος χρονου γιατι λεφτα δεν υπαρχουν ..να κανω μερικες αλλαγες για να ελαφρυνω το αμαξι. σκεφτομαι τα παρακατω:
1) ελαφρια μπαταρια
2) καθισματα recaro sportster cs
3) καλυτερα και πιο ελαφρια φρενα
λογικα θα γλυτωσω μονο απο αυτα 40 κιλα...χωρις να θελω να προχωρησω σε εχτρεμε αλλαγες... οποιαδηποτε αλλη προταση ειναι καλοδεχουμενη![]()
Κοιταξε για braille. Πολυ ποιοτικες μπαταριες.
Εγω εχω τη Β2015 , 20Amp και 6.8 κιλα.
Βεβαια δεν εχω ηχοσυστημα.
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
θα μου επιτρεψετε να παρεμβω..
ειναι δυνατον να μιλαμε για μια μπαταρια που θα κερδισεις max 5-10 κιλα..την στιγμη που μονο απο τα καθισματα..μπορεις να κερδισεις 70-80 κιλα????εγω προσωπικα θα ηθελα να βαλω τα csl..οταν θα τα βρω..σε μια νορμαλ τιμη...
https://www.car.gr/parts/view/2683946/
νομίζω είναι μια χαρά τιμή....
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
απο την μπαταρια μπορεισ να κερδισεισ μεχρι και 18κιλα... αν σκεφτεισ πως υπαρχουν μπαταριεσ που ζυγιζουν 2.5κιλα εναντι 18-20κιλα που εχει μια κανονικη μπαταρια ... οσο για τα καθισματα μου ειπαν πως τα recaro sportest cs ζυγιζουν περιπου 17κιλα. τα κανονικα καθισματα που εχω τα μαμα φυλλ εχτρα δεν ξερω ποσο ζυγιζουν ισωσ 35κιλα αντε 40 κιλα (αν γνωριζει καποιος ασ μας ενημερωσει)το ενα.... οποτε η διαφορα ειναι 23κιλα γλυτωνω το καθισμα Χ 2 = 46 κιλα γλυτωνω..!απλα δεν ειμαι σιγουροσ οτι κερδιζεισ 70-80 κιλα...πολλα μου φαινονται... μακαρι!!!
nik200 (07-09-12)