-
Αυτό είναι το μέλλον της VAG και ακούει στην κωδική ονομασία MQB. Οτιδήποτε είναι κάτω από το Α4, θα πατάει σε ΜΙΑ πλατφόρμα. Οι διαφορές μεταξύ των μοντέλων θα είναι κατά βάση σχεδιαστικές, συν ότι διαφοροποίηση μπορεί να δώσει μια ελαφρώς διαφορετική χαρτογράφηση της απόκρισης. Δηλαδή κάπως πιο άμεση σε ένα Seat, πιο ληθαργική σε ένα VW. Πλέον με αυτή την κίνηση ματ η VW ουσιαστικά καταργεί την ανάγκη για facelift, μιας και που με δεδομένη την MQB μπορεί στα 4 χρόνια να λανσάρει ένα αρκετά διαφορετικό (σχεδιαστικά) μοντέλο και να το πουλάει σαν νέα γενιά.
Γνώμη μου είναι πως αν δεν τα σκατώσουν στη "συνταγή" του Golf, οι πωλήσεις θα ανέβουν στο Θεό!
-
-
Από θέμα μηχανικής και μηχανολογίας ακούγεται πρωτοποριακό και εξαιρετικά ενδιαφέρον. Αυτό που συμβαίνει με την πλατφόρμα MQB, θα συμβαίνει και με τους κινητήρες αλλά και τα λοιπά μηχανικά μέρη. Επίσης, λανσάρει ένα νέο ηλεκτρονικό μπλοκέ που έκοψε 8,5 sec από τον χρόνο του Scirocco στο Nurburgring.
Ο Σταμάτης είναι συναισθηματικός άνθρωπος και σκέφτεται με την καρδιά. Εγώ πιστεύω πως η τακτική της VW όχι μόνο θα την γλυτώσει από τις περιπέτειες των άλλων ομίλων, αλλά θα την καταστήσει παντοκράτορα στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το σίγουρο είναι ότι ο μέσος καταναλωτής θα βγει κερδισμένος. Θα έχει ένα υψηλής τεχνολογίας και άρτιο προϊόν στα λεφτά που το 1994 του αγόραζαν ένα Golf III με 60 ίππους, τιμόνι δύο ακτίνων και μανιβέλα στα παράθυρα. Ζημιωμένος θα βγει μόνο ο πραγματικός οδηγός. Κι αυτό γιατί αργά ή γρήγορα όλοι θα πορευθούν στον δρόμο που χαράζει το group VAG. Μακάρι τα παιδιά μου να αξιωθούν να οδηγήσουν κι ένα ανόθευτο αυτοκίνητο κάποτε, σαν εκείνα που είχα την τύχη να οδηγήσω κι εγώ. Εκείνα που μυρίζουν καυσαέριο και καμμένο λάδι, που θέλουν τσοκ για να πάρουν μπρος τις κρύες μέρες, που δεν αλλάζουν μόνα τους ταχύτητες, που δεν ανοίγουν μόνα τους τα φώτα, που δεν ενεργοποιούν μόνα τους τους υαλοκαθαριστήρες, που δε σε προειδοποιούν αν είσαι κουρασμένος, αν παραβιάζεις το όριο ταχύτητας, αν φοράς ζώνη, αν ο δρόμος έχει πάγο. Με εκείνες τις μηχανές είχαμε άλλη σχέση, πιο στενή. Ετούτες εδώ είναι σαν υπολογιστής Turbo-X, κάθε χρόνο κάνεις αναβάθμιση και ούτε κανά διάννοια να κυλίσει δάκρυ από το μάτι σου μόλις αλλάξει χέρια.
-
The Following 26 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:
A8hnaios (18-09-12), aggelosmk2 (05-09-12), aristent (05-09-12), Bassakos (06-09-12), Bazil Van Sinner (05-09-12), ghost-rider (05-09-12), GiannisRob (05-09-12), katsaraios (05-09-12), Konstantinos E60 (06-09-12), Kostas_1 (06-09-12), Lambros46 (05-09-12), Leonidas_E39 (06-09-12), lpapostolis (22-09-12), mark e92 (05-09-12), michaelp900 (08-09-12), m_power_lunatic (05-09-12), nik200 (05-09-12), nikos valvetronic (06-09-12), PANOS-E60 (05-09-12), panose30 (05-09-12), playmaker (15-02-13), Ptboul (06-09-12), skaros (07-03-13), Skyline_IS (05-09-12), Stamatis (05-09-12), Stathis (05-09-12)
-
^ Άψογος σε όλα.
Χαίρομαι πραγματικά που πρώτο μου αμάξι ήταν ένα απο τους τελευταίους γνήσιους εκπρόσωπους της σχολής αυτής. Eνα Golf mkII Gti .
Δυστυχώς όμως αυτό είναι το μέλλον της αυτοκίνησης. Αποξενωμένο και αδιάφορο.
-
The Following User Says Thank You to aggelosmk2 For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP