Το αμαξι στεκεται στο υψος τους απο τα ελατηρια. Τα αμορτισερ ειναι αποσβεστηρες ταλαντωσεων.
Για να αλλαξει το υψος απο το αμορτισερ πρεπει να αλλαζει οχι το καλαμι, αλλα το σωμα του αμορτισερ απο το σημειο στηριξης στο μουαγιε, μεχρι το κατω πιατελο του εμπρος ελατηριου.
Πιθανως τωρα αν βαλεις αμορτισερ με πολυ δυνατη επαναφορα να στο σηκωσει λιγο. Μιλαω για μισο ποντο φυσικα το πολυ.
Ασε που μολις περπατησει λιγο θα πεσει κανονικα...
Και ασε που με τη λογικη αυτη θα το δεις να σηκωνεται οχι να καθεται.
Τα sprint εχουν κοντο καλαμι. Δεν ειναι πιο κοντο το αμορτισερ. Ειναι ετσι για να αντεχουν την υποχωρηση του ελατηριου χαμηλωματως αλλα σαφως και δεν επηρεαζουν τη θεση ισορροπιας του αυτοκινητου.
Τωρα για τον ποντο πολλα μπορει να παιζουν. Απο το πως του κουμπωσαν το ελατηριο, απο το τοπ μαουντ που πιθανως αλλαξε και ειναι λιγο διαφορετικο(απο μαρκα σε μαρκα το βλεπεις οτι σε στηνει διαφορετικα. Τα χω δοκιμασει ολα)... Και απο το αμορτισερ φυσικα που αν ειναι χοντρομπουκαλο πιθανον να εχει λιγο πιο κοντο κορμο και να το ριχνει μισο με ενα ποντο ακομα(επηρεαζει σταθεσα μισο ποντο το υψος. Με 4ποντα ελατηρια πχ θα σε ριξει 4,5 ποντους και με στοκ ελατηρια θα καθισει μονο μισο ποντο, αν παιζει κατι τετοιο).










Απάντηση με παράθεση