Συνήθως εξτρά. Απαράδεκτη πάντως η BMW στον τομέα των ανακλησεων.
Συνήθως εξτρά. Απαράδεκτη πάντως η BMW στον τομέα των ανακλησεων.
katsaraios (04-09-12), panose30 (04-09-12)
giannis_compact (04-09-12)
καντο πετρελαιο να ησυχασεις...
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/2756142/
παρε τελε//
τακης
Εύοσμος-Σταυρούπολη 56224
Τηλ.: 6978189017.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!
Εκ'πειρας και επειδη λες οτι δεν σε ενοχλει ο συγκεκριμενος κινητηρας,βρες εναν σε καλη κατασταη ΙΔΙΟ και βαλτον πανω στο αμαξακι σου..
Αμαρτια να εχεις τοσα λιγα χλμ και να το μπασταρδεψεις ,καλα τα λενε τα παιδια απο εδω αλλα δεν φανταζεσαι τι παπ@ρια εχεις να ακουσεις αργοτερα απο συνεργεια η τυχον αγοραστες...
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
blabi-tronik (04-09-12), Ptboul (04-09-12), S8N (04-09-12)
Όχι, τον ίδιο με τίποτα, στο σπίτι του κρεμασμένου δεν ομιλούν για σκοινί. Φαντάζεσαι να ξαναβγάλει το ίδιο πρόβλημα;Θα δω τιμές για τον 2λιτρο που λένε και τα παιδιά πιο πάνω, να μου πουν τι αλλάζει και τι μένει ίδιο. Αν με συμφέρει αυτός, ή ο 2.2 - 2.5. Αλλιώς το πολύ πολύ να το βγάλω στο σφυρί και να πάρω κάτι άλλο.
katsaraios (04-09-12)
οκ καταλαβαινω ειναι πιο πολυ ψυχολογικο το θεμα,παντως σκεψου καλα και ρωτα τι αλλα παραπανω προβληματα εχουν οι αλλοι κινητηρες και πανω απο ολα προσεξε τι θα βρεις να μην καταληξεις να βαζεις κομματια απο εδω και απο εκει αχταρμα(φρενα-σαμαν-διαφορικα-ακρα)
καλη επιλογη σε οτι κανεις και αν μπορουμε να βοηθησουμε
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
blabi-tronik (04-09-12)
Απλα να πω οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας ειναι αρκετα δυσευρετος (Ν45Β16 και Ν40Β16) μιας και φορεθηκε μονο σε Ισπανικα, Πορτογαλλικα και Ελληνικα αυτοκινητα. Ως εκ τουτου η τιμη του σαν μεταχειρισμενος ειναι υψηλοτερη απο ενος διλιτρου και 1800 Ν42Β20 και Ν42Β18 αντιστοιχα. Αν βρεις Ν40Β16 παρε αυτον, ειναι το ιδιο ακριβως πραγμα. Προτεινω να παρεις εναν Ν42Β18 η Ν42Β20 με 1000-1300 ευρω και να τον βαλεις πανω. Απο την αλλη μια μετατροπη κομπλε σε 325 βρισκεται αυτη τη στιγμη στις 3000 ευρω + τα περαστικα. Τα 4000 για 2,2 ειναι αρκετα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη giannis_compact : 04-09-12 στις 00:59
BabisStinson (04-09-12), blabi-tronik (04-09-12), Kazakos Garage (05-10-16), Kostas_1 (04-09-12), nikos valvetronic (04-09-12)
Γιάννη εκτός από τον κινητήρα Ν42Β20 δεν χρειάζεται τίποτε άλλο?
Ρώτησα και νωρίτερα αλλά δεν αποσαφηνίστηκε το ερώτημα. Γιατί αν είναι με 1000-1300 ευρώ να κερδίζεις περίπου 30hp και αρκετή ροπή σε σχέση με τον 1600cc, χωρίς να φοβάσαι ιδιαίτερα για ελέγχους κλπ. αξίζει πιστεύω.
Από κατανάλωση και αξιοπιστία πώς πηγαίνει ο κινητήρας, γνωρίζουμε?
Ευχαριστώ
Μην μπλεκεστε με μετατροπες αυτη την εποχη παιδια.
Τα 1.600 ειναι πολυ εμπορικα, κρατανε τιμες και καινε λιγο.
Η μετατροπη σε μεγαλυτερο κυβισμο ειναι αυτοκτονια αν καποτε θελησετε να δωσετε το αυτοκινητο.
Εχω 2.500 με 115 χιλιαδες χιλιομετρα και δεν πιανει ουτε 3 χιλιαρικα.
Τα 1.600αρια φευγουν αμεσως.
Αν θελετε κυβικα παρτε ενα γνησιο και τελειωσατε. Ουτε μπλεξιματα με μαστορες ουτε ταλαιπωρια.
BabisStinson (04-09-12), beliris (05-09-12), katsaraios (04-09-12), Ptboul (04-09-12), S8N (04-09-12)
εχω την ίδια γνώμη με το Σταμάτη.![]()